net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πρωτοποριακό το Pioneer 500, τόσο με τις μικρές για SSV διαστάσεις του, όσο και με τις τεχνολογικές καινοτομίες του (ψεκασμός closed loop, κλπ).

Έτοιμο να σας μεταφέρει σε μαγικά τοπία, το Pioneer 500 είναι μέσα στα άλλα και ιδιαίτερα φθηνό (στις Η.Π.Α.), στα 6.240 ευρώ περίπου.

Ιδιαίτερου design, φτιαγμένο ώστε να μπορεί να χωρέσει σε στενά μέρη, αλλά και να φορτωθεί σε κάποιο -μεγάλο- αγροτικό.

Όμορφο το κόκπιτ, με τις αλλαγές ταχυτήτων του πεντατάχυτου κιβωτίου να γίνονται με paddles πίσω από το τιμόνι! Υπάρχει επιλογή τόσο 2WD, όσο και 4WD.

Honda Pioneer 500. Προσιτό SSV για το 2015

Ένα νέο Side by Side μοντέλο παρουσίασε η Honda για το 2015. Το Pioneer 500 ξεχωρίζει τόσο για τις μικρές διαστάσεις του, και για τις τεχνολογικές του καινοτομίες, όσο και για την χαμηλή τιμή του -6.240 ευρώ στις Η.Π.Α.!

 
Με μήκος 2,6 μέτρα, και πλάτος 1,27 μέτρα το νέο Pioneer 500 όχι μόνο χωράει στην καρότσα ενός (μεγάλου μεγέθους, αμερικάνικου) αγροτικού, αλλά επιτρέπει παράλληλα στους αναβάτες του να «χωθούν» και να εξερευνήσουν διαδρομές off-road σε σημεία που κάτω από άλλες συνθήκες θα γινόταν μόνο με δίτροχο, ή με κάποιο ATV με μικρές διαστάσεις. Για σύγκριση, ο μεγαλύτερος αδελφός Pioneer 700 έχει μήκος 2,92 μέτρα και πλάτος 1,52 μέτρα.

O τετράχρονος, μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος κινητήρας των 475 κυβικών εκατοστών διαθέτει... ημίξηρο κάρτερ (λύση που χαμηλώνει το κέντρο βάρους του κινητήρα, και κάνει τον κινητήρα πιο compact), ενώ είναι εγκάρσια τοποθετημένος, ώστε η παροχή της δύναμης να πηγαίνει κατευθείαν στους τροχούς, δίχως να χρειάζεται να "στρίψει" 90 μοίρες. Έτσι μειώνονται οι τριβές, και το Pioneer βάζει κάτω περισσότερη δύναμη. Ο ψεκασμός του Pioneer είναι συστήματος closed-loop (η Honda τον αναφέρει ως πρωτιά στην κατηγορία), διαθέτει δηλαδή αισθητήρες που στέλνουν στοιχεία στην υπολογιστική μονάδα του συστήματος, η οποία αλλάζει το μείγμα σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με τις ανάγκες και τις εκάστοτε συνθήκες!

Η Honda δεν αναφέρει ιπποδύναμη ή ροπή, όμως αξίζει να σημειωθεί πως το Pioneer 500 διαθέτει ημι-αυτόματο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων (η πρώτη είναι Low), και όπισθεν, με τον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες από το τιμόνι με paddles (λεβιεδάκια)! Το 500 διαθέτει 2WD και 4WD, με τον οδηγό να επιλέγει εκείνη που θέλει ανάλογα με τις συνθήκες.

Το κράτημα φροντίζουν οι ανεξάρτητες αναρτήσεις (IRS) με διπλά ψαλίδια για κάθε τροχό, με 150 χιλιοστά διαδρομή ενώ στην πέδηση βρίσκουμε δυο δισκόφρενα 190 χιλιοστών μπροστά που συνδυάζονται με τον κλειστό δίσκο των 200 χιλιοστών πίσω.

Όσον αφορά στην ασφάλεια των επιβαινόντων, το Pioneer 500  έρχεται με ενσωματωμένο προστατευτικό δίχτυ και διπλούς μεντεσέδες στις πόρτες, και φυσικά ζώνες ασφαλείας και προστατευτικά για δύο άτομα. Η σχάρα στο πίσω μέρος μπορεί να κουβαλήσει βάρος μέχρι 200(!) κιλά, να φιλοξενήσει όλων των ειδών τα ειδικά αξεσουάρ, ενώ υπάρχουν πολλά επίσημα εξαρτήματα που μπορούν να τοποθετηθούν στο SSV της Honda χωρίς την χρήση εργαλείων. Η δυνατότητα ρυμούλκησης 453 κιλών είναι ένα ακόμα θετικό χαρακτηριστικό. Το Pioneer 500 θα διατίθεται σε Κόκκινο, Λαδί, Κίτρινο και παραλλαγή "Honda Phantom".

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ