Δρόμος

    Δρόμος

    Όπως και οι προκάτοχοι του, έτσι και το PCX 125 2023 σε κερδίζει από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα κάνεις μαζί του. Η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μοντέλου είναι ισάξια μεγαλύτερων κατηγοριών και σε κάνει να αναρωτιέσαι αν πράγματι βρίσκεται σε scooter 125 κ. εκ.. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και δεν θα προβληματίσει τον αναβάτη ανεξαρτήτου εμπειρίας ή διαδρομής.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Το μεταξόνιο των 1.315 χλστ. σε συνδυασμό με τον άκαμπτο διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο προσφέρουν την σταθερότητα που χρειάζεται το PCX, ακόμα κι όταν κινείται κοντά στην τελική του, χωρίς να του στερεί το πλεονέκτημα της ευελιξίας που απαιτεί κάποιος από ένα «μικρό» scooter. Σε αυτό βοηθάνε και οι τροχοί 14 και 13 ιντσών που μπορούμε να πούμε ότι είναι η χρυσή τομή για αυτή την κατηγορία.

    Ο κινητήρας δείχνει το δυνατό του πρόσωπο στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, όπου κινείται και το μεγαλύτερο διάστημα ο οδηγός, με τις μετρήσεις μας να το επιβεβαιώνουν, αφού για το 0-50 χ.α.ω  χρειάζεται 4,8 δλ. και 14,7 δλ. για να κάνει το 0-80, ενώ η στρωτή του λειτουργία και η ομαλή εκτόνωση της ισχύς του επιτρέπει να ανέβει από τα 40 στα 80 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.

    Ακόμα και με 2 άτομα, το PCX δεν θα προβληματιστεί, ενώ οι αναρτήσεις δεν θα χάσουν την άνεση τους. Θα απορροφήσουν με έντεχνο τρόπο τις κακοτεχνίες και μόνο σε έντονες ανωμαλίες θα αφήσουν να περάσουν περίεργες δονήσεις στον αναβάτη, ενώ θα προσφέρουν την απαραίτητη πρόσφυση και ασφάλεια στις γρήγορες εναλλαγές βάρους, βοηθώντας στην πιο σβέλτη οδήγηση.

    Τα φρένα είναι άκρως ικανοποιητικά και μπορούν να ακινητοποιήσουν γρήγορα το PCX, παρά το πίσω ταμπούρο, με τα όργανα των μετρήσεων μας να γράφουν 29,6 μ. για το 80-0 χλμ./ώρα. Θα θέλαμε η αίσθηση των μανετών να είναι λίγο καλύτερη, αλλά μετά από τα πρώτα χιλιόμετρα ο αναβάτης θα βρει τη δύναμη που απαιτείται για να απολαύσει όλη τη δύναμη του συστήματος πέδησης.
     

    Σελίδα 1Honda PCX 125 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
    Σελίδα 4 Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
    Σελίδα 6Δρόμος
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά