Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
  • Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
  • Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
  • Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
  • Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
  • Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις
  • Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις

Honda CL 500: Ρετρό αισθητική, σύγχρονες επιδόσεις

Έμπνευση από το παρελθόν – Τεχνολογία από το παρόν.
Κινητήρας Α2 με κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ.
Αναρτήσεις με μεγάλη διαδρομή, φρένα από τη Nissin.
Μεγάλος κατάλογος αξεσουάρ για Customization.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Έμπνευση από το παρελθόν – Τεχνολογία από το παρόν

Το πρώτο Scrambler της Honda ήταν το CL72, το οποίο κυκλοφόρησε το 1962 και το CL 500 αντλεί έμπνευση από εκεί, τόσο στη σχεδίαση όσο και στο όνομα. Ο στρογγυλός προβολέας μπροστά εναρμονίζεται με το επίσης στρογγυλεμένο ντεπόζιτο, ενώ το ψηλό τιμόνι (που δεν υπερβάλλει όμως στο φάρδος) και οι φυσούνες στα καλάμια είναι χαρακτηριστικά της κατηγορίας Scrambler. Όμως όντας στη σύγχρονη εποχή, το CL 500 «μπολιάζεται» με τεχνολογίες του σήμερα, όπως πλήρως LED φωτισμός, οθόνη LCD και φυσικά έναν σύγχρονο κινητήρα και μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης – υποβοήθησης.
 

Κινητήρας Α2 με κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ.

Στην καρδιά του CL 500 «χτυπά» ένας δικύλινδρος, υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας 471cc, που υπάρχει και στα CB 500 και Rebel 500. Στο CL 500 αποκτά διαφορετική χαρτογράφηση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή, νέα εξάτμιση και κοντύτερη τελική μετάδοση. Από πλευράς απόδοσης, ο κινητήρας αυτός «βγάζει» 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 43,4 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., κάνοντας έτσι το CL 500 μια επιλογή και για κατόχους διπλώματος Α2. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει αποδείξει ήδη ότι είναι οικονομικός και οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το CL 500 χρειάζεται μόλις 4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, και αυτό το νούμερο ήρθε χωρίς να είμαστε φειδωλοί με το γκάζι. Αυτό, σε συνδυασμό με το 12λιτρο ντεπόζιτο, υπόσχεται μια αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναρτήσεις με μεγάλη διαδρομή, φρένα από τη Nissin

Όπως κάθε Scrambler, έτσι και το CL 500 είναι σχεδιασμένο για να μπορεί να ανταπεξέρχεται τόσο σε ασφάλτινες διαδρομές όσο και στο χώμα. Έτσι η Honda το εφοδίασε με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ. μπροστά με διαδρομή 150mm και διπλά αμορτισέρ πίσω (διαδρομής 145mm)  με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, τα οποία έχουν 5 θέσεις ρύθμισης της προφόρτισης. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Nissin, η οποία εξοπλίζει το CL 500 με έναν πλευστό δίσκο 310mm και διπίστονη δαγκάνα, ενώ πίσω συναντάμε έναν δίσκο 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα. Στις δοκιμές του Mototriti, χρειάστηκαν 43,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως το CL 500 από τα 100 χλμ./ώρα.
 

Μεγάλος κατάλογος αξεσουάρ για Customization

Ένα πολύ βασικό στοιχείο των Scrambler μοτοσυκλετών ανέκαθεν ήταν η δυνατότητα του κάθε ιδιοκτήτη να το φέρει στα αισθητικά του καλούπια και για αυτό πάντα ήταν βασική η δυνατότητα Customizing. Η Honda έχει έναν επίσημο κατάλογο 25 αξεσουάρ για το συγκεκριμένο μοντέλο, από πιο πρακτικά όπως η κεντρική βαλίτσα και τα σαμάρια, μέχρι αξεσουάρ που αλλάζουν την όψη του CL 500 και δίνουν στο κάθε μοντέλο μια μοναδικότητα, όπως μάσκα για τον μπροστινό προβολέα, πλαϊνά καλύμματα, αυτοκόλληα τροχού και ψηλό μπροστινό φτερό.
Η τιμή του Honda CL 500 ανέρχεται στα 7.450 ευρώ.