Η ιαπωνική εταιρεία
σχεδιάζει να ξαναφέρει το θρυλικό R1 στις πίστες του WSBK από την επόμενη σεζόν και ήδη έχουν αρχίσει οι
φημολογίες για τα πλάνα τους. Ήδη έχει γίνει γνωστό πως ο Andrea Dosoli - αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας της Yamaha κατά την προηγούμενη θητεία της στο WSBK - ορίστηκε να συντονίσει το στήσιμο της νέας ομάδας
και εξαιτίας της πολύ στενής του σχέσης με τον Marco Melandri οι λογικοί συνειρμοί προέκυψαν αβίαστα.
Οι φήμες φούντωσαν
όταν άνθρωποι της Yamaha Europe που παραβρέθηκαν στον πρόσφατο αγώνα Supebikes στο Assen, άφησαν να εννοηθεί πως θέλουν πολύ τον Melandri στην ομάδα τους. Είναι άλλωστε γνωστό πως ο μάνατζερ του αναβάτη μιλά με τη
Yamaha ήδη από τον Φεβρουάριο.
Όπως και να έχει, το
συμβόλαιο του Melandri με την Aprilia λήγει στο τέλος της χρονιάς και ο Ιταλός δε θα
δυσκολευτεί καθόλου να βρει μια σέλα στο WSBK αν το επιθυμεί. Έχοντας πάρει νίκες με Yamaha, Aprilia και BMW, το όνομά του θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο
από τη στιγμή που θα απεμπλακεί από τα MotoGP. Αν και ο ίδιος στις δηλώσεις του παραμένει
πολιτικώς ορθός, είναι πρακτικά δεδομένο πως είδε πολύ αρνητικά τη σχεδόν υποχρεωτική μετακίνησή του στα MotoGP,
προτιμώντας ένα πρωτάθλημα όπου θα πρωταγωνιστήσει παρά να παλεύει με τους τελευταίους
των Open στα GP
καβάλα σε μια μοτοσικλέτα που προς το παρόν είναι εντελώς μη ανταγωνιστική.
Άλλωστε πρωτάθλημα WSBK δεν έχει πάρει, τερματίζοντας
μια φορά δεύτερος (2011, Yamaha)
και άλλη μια τρίτος (2012, BMW), οπότε είναι λογικό στα 31 του να θέλει διακαώς έναν ακόμη παγκόσμιο
τίτλο όσο τον κρατούν τα πόδια του.
Η επιστροφή της Yamaha από του χρόνου στο WSBK είναι πλέον δεδομένη και απομένει να
καθοριστεί η μορφή αυτής της ομάδας. Γνωρίζουμε σίγουρα πως θα είναι μια ομάδα
δύο αναβατών υπό την ηγεσία του Andrea Dosoli. Πιθανότατα δε θα είναι
μια νέα εργοστασιακή ομάδα, αλλά μάλλον θα ανατεθεί σε κάποιο υπάρχον σχήμα με
έτοιμη δομή - όπως έκαναν και οι BMW και Ducati, αλλά και κατά την πάγια τακτική της Honda τα τελευταία χρόνια. Βασικότερη υποψήφια για
τον ρόλο είναι η ομάδα Milwaukee Yamaha από το βρετανικό πρωτάθλημα, η οποία ήδη αποκτά
τεχνογνωσία τρέχοντας το νέο R1
στο BSB με μεγάλη επιτυχία, καθώς
ο αναβάτης της Josh Brookes μετρά ήδη τρία βάθρα
σε τέσσερις αγώνες.
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.