net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Κεντρικός χορηγός του Γερμανικού GP είναι η GoPro, όμως ο Marquez έχει προσωπική χορηγό ανταγωνιστική εταιρεία (Nilox) και φροντίζει στο βάθρο επιδεικτικά να βγει στη selfie με την χορηγό του ανά χείρας!

Η μοτοσικλέτα του τα βρήκε με τις πολλές αργές στροφές του Sachsenring και ο Marquez βρήκε τον σαρωτικό εαυτό του.

Τι κι αν έχασε κατά κράτος από τα δύο Honda; Ο Rossi έναν αντίπαλο βλέπει πλέον, τον Lorenzo.

Σκληρή μονομαχία για τα δύο Suzuki, κρίθηκε στο νήμα υπέρ του Aleix Espargaro (δεξιά). Ο rookie Maverick Vinales (αριστερά) συνεχίζει να εντυπωσιάζει πάντως.

Η Αυτοκρατορία αντεπιτίθεται

Ως τώρα η κυριαρχία της Yamaha υπήρξε σαρωτική σε όλα τα επίπεδα. Με ένα καλό αποτέλεσμα να είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίο, το 1-2 της Honda στο Sachsenring ήρθε ως μάννα εξ ουρανού.

 
Η κυριαρχία των δύο εργοστασιακών Honda ήταν ξεκάθαρη από την πρώτη μέρα δοκιμών επί γερμανικού εδάφους, συνεχίζοντας μια παράδοση ετών για τα RCV στη συγκεκριμένη πίστα. Ωστόσο ήταν ο τρίτος Jorge Lorenzo που έκανε το αναπάντεχο και έφτασε πρώτος στην πρώτη στροφή, κλέβοντας τον χώρο με περίσσιο θράσος από την εξωτερική.

Πιο πίσω ο Valentino Rossi ξεκίνησε έκτος και στην πρώτη δεξιά μπήκε πέμπτος, πίσω από τον Andrea Iannone. Αυτή τη φορά ωστόσο δεν έμελλε να του ξεφύγουν οι μπροστινοί. Αν και από την αρχή οδήγησε τον αγώνα, ο Lorenzo δεν κατάφερε να απομακρυνθεί από τον Marc Marquez, ενώ οι Dani Pedrosa και σύντομα και ο Rossi θα έφταναν στο κατόπι τους. Η τετράδα άρχισε σταδιακά να απομακρύνεται και εμείς περιμέναμε να δούμε ποιες μάχες θα απολαμβάναμε.

Η πρώτη μάχη ήταν σύντομη: ο Marquez καθάρισε τον Lorenzo, έβαλε κλασικά το κεφάλι κάτω και εξαφανίστηκε. Η δεύτερη ήταν επίσης σύντομη, καθώς ο Rossi πέρασε άνετα Pedrosa και Lorenzo - ο οποίος προσπάθησε να αντιδράσει αλλά εμφανώς δεν είχε τον ρυθμό. Πλέον ο Ιταλός κυνηγούσε τον περσινό πρωταθλητή, πίσω του όμως η κατάσταση άλλαζε.

Ο Lorenzo που είχε ξεκινήσει τόσο δυναμικά με γύρους στο 1.21 πλέον δεν κατέβαινε από το 1.22, όπως έκαναν με συνέπεια οι άλλοι τρεις πρωτοπόροι. Χάνοντας επαφή με τους δύο πρώτους, ο Pedrosa τον πλησίαζε απειλητικά. "Ξεκίνησα με καλό ρυθμό αλλά πολύ νωρίς άρχισα να χάνω πρόσφυση πίσω και να έχω πρόβλημα στις εξόδους των στροφών. Το μόνο καλό του αγώνα ήταν η εκκίνηση," έλεγε μετά ο Lorenzo.

Στο μεταξύ ο Pedrosa τον πέρασε και σύντομα επανέλαβε και στον Rossi. Ο Ιταλός πολύ θα ήθελε τον αναβάτη της Honda ανάμεσα σε αυτόν και τον Lorenzo, αλλά δε μπορούσε να τον κρατήσει πίσω του. "Από την Παρασκευή ξέραμε πως δεν έχουμε τον ρυθμό των Honda, υποφέραμε σε αυτήν την πίστα," εξηγούσε ο Rossi. Παρόλα αυτά ο Ιταλός έμεινε πίσω από τον Pedrosa ως το τέλος, απειλώντας να προσφέρει θέαμα στο τέλος. Κάπου εκεί όμως ο Ισπανός βρήκε τα 2-3 δέκατα που δε μπορούσε να βρει ο Rossi, καπαρώνοντας τη δεύτερη θέση χωρίς να χρειαστεί μάχη.

Ο Ιταλός συνέχισε το σερί βάθρων, αποτέλεσμα που πανηγύρισε έξαλλα καθώς σήμανε πως η διαφορά του από τον δεύτερο της κατάταξης αυξήθηκε κατά άλλους τρεις βαθμούς. Μετά το σερί τεσσάρων νικών του Lorenzo, ακολούθησαν δύο αγώνες υπέρ του Rossi για τη μάχη του τίτλου.

Πίσω από τον Lorenzo ακολούθησε ένας μοναχικός Iannone, ενώ ο Andrea Dovizioso με το δεύτερο Ducati είχε μια πτώση από lowside κυνηγώντας τον Cal Crutchlow. Σημειώνουμε άλλο ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον Bradley Smith που έχει καθιερωθεί στην εξάδα, καθώς και την υπέροχη μάχη των τελευταίων γύρων ανάμεσα στα δύο Suzuki με τον επετειακό χρωματισμό για τα 30 χρόνια GSX-R. Νικητής αναδείχθηκε ο Aleix Espargaro στη δέκατη θέση, αλλά για μια ακόμη φορά ο Maverick Vinales έδωσε δείγματα μεγάλου ταλέντου. Ο Ισπανός rookie συνεχίζει να εντυπωσιάζει, έχει βαθμολογηθεί σε όλους τους αγώνες φέτος και μαζεύει εγκώμια από όλους τους αντιπάλους του επιδεικνύοντας ένα σπουδαίο μείγμα θάρρους, θράσους και κρύου αίματος. Είναι ίσως ο επικρατέστερος υποψήφιος ως τώρα για Rookie της Χρονιάς.

Πρώτη μοτοσικλέτα της Open στην κατάταξη τερμάτισε η Avintia Ducati του Hector Barbera στη 13η θέση.

Σημειώνουμε επίσης πως αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας μετά το διαζύγιο του Marco Melandri με την Aprilia. Ο αντικαταστάτης του, Michael Laverty, αναβάτης εξέλιξης της Aprilia, δεν κατάφερε κάτι παραπάνω από τον προκάτοχό του, τερματίζοντας τελευταίος. 

Τώρα οι εργοστασιακές ομάδες οδεύουν για μια τριήμερη επίσημη δοκιμή στο Misano, όπου τις δύο πρώτες μέρες θα δουλέψουν στις μοτοσικλέτες τους και την τρίτη μέρα με τη Michelin για τα λάστιχα του 2016. Ακολουθεί διάλειμμα περίπου τριών εβδομάδων και η επιστροφή στη δράση θα γίνει στις 9 Αυγούστου με το GP της Indianapolis στις ΗΠΑ.

Το πρωτάθλημα συνεχίζει να αποτελεί ζήτημα των δύο εργοστασιακών αναβατών της Yamaha, με μπαλαντέρ τον Marquez - ο οποίος ας μην ξεχνάμε πως δεν έχει χάσει ακόμα στην Indianapolis. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν η Honda βρήκε μόνιμη λύση στα προβλήματά της ή αν απλώς αυτά κρύφτηκαν στις πολλές αργές στροφές του Sachsenring. Ομοίως με ενδιαφέρον περιμένουμε να δούμε πότε θα επιστρέψει στα βάθρα η Ducati.

Αποτελέσματα GoPro Motorrad Grand Prix Deutschland

Θέση

Αναβάτης

Ομάδα

Διαφορά

1

Marc MARQUEZ

Honda

 

2

Dani PEDROSA

Honda

2.226

3

Valentino ROSSI

Yamaha

5.608

4

Jorge LORENZO

Yamaha

9.928

5

Andrea IANNONE

Ducati

20.785

6

Bradley SMITH

Yamaha

23.215

7

Cal CRUTCHLOW

Honda

29.881

8

Pol ESPARGARO

Yamaha

34.953

9

Danilo PETRUCCI

Ducati

35.875

10

Aleix ESPARGARO

Suzuki

37.253


Στη βαθμολογία, προηγείται ο Valentino Rossi με 179 βαθμούς, δεύτερος ο Jorge Lorenzo με 166 και ακολουθούν οι Andrea Iannone 118, Marc Marquez 114, Andrea Dovizioso 87, Bradley Smith 87, Dani Pedrosa 67, Cal Crutchlow 66, Pol Espargaro 64 και ο καταπληκτικός rookie της Suzuki, Maverick Vinales στη δέκατη θέση με 57.

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ