Με τον απόλυτα ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, δεν είναι τυχαίο που το Piaggio Beverly 300 βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των αναβατών επί πολλά συναπτά έτη. Πρόκειται για ένα scooter που επιτελεί και με το παραπάνω τον ρόλο της αστικής και περιαστικής μετακίνησης, προσφέροντας ότι μπορεί να ζητήσει ο αναβάτης στις σωστές αναλογίες. Το Beverly 300 αποτελεί, λοιπόν, μια εξαιρετική επιλογή, ενώ τα 4.380 ευρώ που κοστίζει χαρακτηρίζονται δικαιολογημένα, κρίνοντας από την τελική ποιότητα του συνόλου. Συνεπώς, συνεχίζει ακάθεκτο να υποστηρίζει την επιτυχία του!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
278 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
75Χ63 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
21/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2.3/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
12.5 |
Κατανάλωση (λτ/100χμ) |
3.9 |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
140 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
183 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς |
Αναρτήσεις Ε |
Πιρούνι 35 mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
90 |
Αναρτήσεις Π |
Διπλά αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
81 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 2Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16” |
Ελαστικό Π |
140/70-14” |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.190 |
Πλάτος (χλστ.) |
780 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.535 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Y/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
N |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
N/N |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ SH 300, NA EXOYME ENA METΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ !
Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!