net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Piaggio Beverly S 300 είναι ένα scooter που θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους στην αστική μετακίνηση!

Η άποψή μας

Με τον απόλυτα ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, δεν είναι τυχαίο που το Piaggio Beverly 300 βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των αναβατών επί πολλά συναπτά έτη. Πρόκειται για ένα scooter που επιτελεί και με το παραπάνω τον ρόλο της αστικής και περιαστικής μετακίνησης, προσφέροντας ότι μπορεί να ζητήσει ο αναβάτης στις σωστές αναλογίες. Το Beverly 300 αποτελεί, λοιπόν, μια εξαιρετική επιλογή, ενώ τα 4.380 ευρώ που κοστίζει χαρακτηρίζονται δικαιολογημένα, κρίνοντας από την τελική ποιότητα του συνόλου. Συνεπώς, συνεχίζει ακάθεκτο να υποστηρίζει την επιτυχία του! 


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β

Κυβισμός (κ.εκ.)

278

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

75Χ63

Συμπίεση (:1)

Δ.Α.

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

21/7.250

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

2.3/5.750

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

12.5

Κατανάλωση (λτ/100χμ)

3.9

Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)

140

Βάροςπλήρες (kg)

183

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς 

Αναρτήσεις Ε

                                                                Πιρούνι 35 mm

Διαδρομή (χλστ.)

90

Αναρτήσεις Π

Διπλά αμορτισέρ, ΠΕ 

Διαδρομή (χλστ.)

81

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ/300, 2Ε, ABS

Φρένα Π (χλστ.)

Δ/240, 2ΕABS

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

110/70-16”

Ελαστικό Π

140/70-14”

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

2.190

Πλάτος (χλστ.)

780

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.535

Ύψος σέλας (χλστ.)

790

 Εξοπλισμός

 

ABS/Ρυθμ.

Y

Traction Control/Ρυθμ.

Υ/Υ

Στροφόμετρο

Ν

Immobiliser

Υ

Υπολογιστής ταξιδιού

N

Μερικός χιλιομετρητής

Υ

Ένδειξη βενζίνης

Y

Δείκτης θερμοκρασίας

Υ

Θερμοκρασία περιβάλλοντος

Y

Ζελατίνα/Ρυθμ.

Ν

Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ

N/N

Πλάγιο σταντ

Y

Κεντρικό σταντ

Y

Χειρολαβές/Σχάρα

                                                                                      Y

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

Ν/Υ

 
  • np

    Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη

      10
  • SH

    ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ SH 300, NA EXOYME ENA METΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ !

      16
  • Tsiman

    Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...

      8
  • Sakis

    Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!

      9
  • Tsiman

    E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!

      7
  • F.F.

    Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!

      8

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ