Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati

Desmo 450 MX: Η motocross μοτοσυκλέτα της Ducati

Motocross με δεσμοδρομικές βαλβίδες
Αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι
Οι οδηγοί της ομάδας: Antonio Cairoli, Alessandro Lupino
Μάχη τιτάνων με την Triumph να δίνει επίσης το παρόν

Motocross με δεσμοδρομικές βαλβίδες

Φυσικά η πρώτη Motocross μοτοσυκλέτα της Ducati δεν θα μπορούσε να μην έχει δεσμοδρομικές βαλβίδες, μία πολύ λογική κίνηση αφού το σύστημα Desmo είναι ιδανικό για τους πολύστροφους κινητήρες της κατηγορίας. Από τις 16 Μαρτίου η μοτοσυκλέτα αυτή με τον φρέσκο μονοκύλινδρο κινητήρα 450cc, που πρώτη φορά αναπτύσσει η εταιρεία για ανάλογη χρήση, θα δοκιμαστεί σκληρά στο Ιταλικό πρωτάθλημα Motocross Pro Prestige MX1.  
 

Αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι

Στις 22 Ιανουαρίου η Ducati παρουσίασε την νέα Desmo 450 MX όπως επίσης και τους αναβάτες της ομάδας. Το εορταστικό event ονομάζεται Campioni in Pista In Madonna di Campiglio και αποτελεί το δρώμενο στο οποίο παρουσιάζει κάθε χρόνο η εταιρεία τις εργοστασιακές ομάδες (Ducati Corse) της στο MotoGP και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των Superbikes. Η Ducati δεν δημοσίευσε ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, αλλά την αποκάλυψε για πρώτη φορά ολόκληρη, με το αλουμινένιο πλαίσιο να είναι ορατό πλήρως, όπως επίσης και το αλουμινένιο ψαλίδι και τις αναρτήσεις της Showa. Οι επιδόσεις της θα συμβαδίζουν με εκείνες των ανταγωνιστών, με το πολυνίκες δίκυκλο της KTM να αποδίδει περίπου 70 ίππους από τον μονοκύλινδρο 450άρη και το βάρος των μοτοσυκλετών τις κατηγορίας να κυμαίνεται στα 105 κιλά με γεμάτο ντεπόζιτο. Στα 250cc η δύναμη κυμαίνεται στα 50 άλογα ενώ το βάρος μειώνεται στα περίπου 100 κιλά. Παράλληλα η μοτοσυκλέτα θα βγει στην παραγωγή πιθανότατα στο δεύτερο μισό του 2025 οπότε δεν θα χρειαστεί να περιμένετε πολύ αν ανυπομονείτε να την οδηγήσετε.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι οδηγοί της ομάδας: Antonio Cairoli, Alessandro Lupino

Ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Antonio Cairoli θα δοκιμάσει τα όρια της νέας motocross. Γνωρίζει όλες τις κατηγορίες του αθλήματος από πρώτο χέρι όπως επίσης και τους ανταγωνιστές του, παρόλο που η τελευταία του νίκη σε πρωτάθλημα ήταν το 2017. Εμπλεκόμενος στην διαδικασία ανάπτυξης είναι επίσης ο Alessandro Lupino ο οποίος θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα στο πλάι του Antonio φέτος. Οι Corrado και Marco Maddi είναι δοκιμαστές της εταιρείας για τις μοτοσυκλέτες των 250cc που αναπτύσσουν και έχουν αγωνιστεί στο παρελθόν στα 125cc και τα 250cc ως αναβάτες της Fantic. Το 2025 η Ducati σκοπεύει να ενταχθεί επισήμως στο MXGP, ενώ από το 2026 στην κατηγορία των 250cc και 450cc στο αμερικανικό US SX-450cc. Ο προγραμματισμός της Ducati θέλει την εταιρεία να αγωνίζεται σε όλες τις κατηγορίες μέχρι το 2027.
 

Μάχη τιτάνων με την Triumph να δίνει επίσης το παρόν

Η εισαγωγή της Ducati στο Motocross είναι αξιοσημείωτη λαμβάνοντας υπόψη την επιτυχία που έχει δει η KTM στον χώρο αλλά και το γεγονός ότι η Triumph ακολουθεί έναν παρόμοιο δρόμο. H KTM είναι ένα διακεκριμένο όνομα στον χώρο και κατέχει πολλές νίκες ενώ ιαπωνικές εταιρείες όπως η επίσης κόκκινη Honda, Yamaha, Suzuki και Kawasaki διαθέτουν πολυετή εμπειρία στο Motocross αλλά και διακρίσεις. Με την εισαγωγή και της Triumph στην εικόνα, φαίνεται πως η κατηγορία του Motocross γίνεται ολοένα και πιο ελκυστική για τις εταιρείες.