Το Maverick κινείται από ένα δικύλινδρο σε σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 471 κυβικών εκατοστών, που 46 ίππους  στις 8.500 σ.α.λ, με τη ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ  στις 6,500 σ.α.λ.

Το Maverick κινείται από ένα δικύλινδρο σε σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 471 κυβικών εκατοστών, που 46 ίππους στις 8.500 σ.α.λ, με τη ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ στις 6,500 σ.α.λ.

    Κινητήρας

    Ισχύς που επιτρέπει Α2 δίπλωμα, αυτονομία... Αθήνα-Γιάννενα και βάλε!

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Το Μaverick 500 είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα 471 κυβικών εκατοστών της Loncin, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής κινητήρων παγκόσμια, που μάλιστα έχει συνεργαστεί και με τη BMW για τα μηχανικά σύνολα των  F850GS και F750GS. O υγρόψυχτος  2κύλινδρος 8βαλβιδος κινητήρας αποδίδει  46 ίππους  στις 8.500 σ.α.λ, με τη ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ  στις 6,500 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με ένα 6ταχυτητο κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση. Στην τροφοδοσία συναντάμε το πρώτο δυνατό όνομα και συγκεκριμένα το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Η μέση κατανάλωση του κατά την διάρκεια της δοκιμής περιορίστηκε στα  4,3 λτ/100 χλμ, παρά τις αυξημένες απαιτήσεις σε γκάζι. Νούμερο που σε συνδυασμό με το 20λιτρο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία πάνω από 440 χιλιόμετρα. Το Maverick 500 μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα Α2, αφού η ιπποδύναμη του είναι ακριβώς στο επιτρεπόμενο όριο.
     

    Σελίδα 1Daytona Maverick 500 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση- Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας

    Moto Traffic Αρναούτογλου: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA