Το TMAX παρουσιάστηκε πλήρως ανανεωμένο πριν από τέσσερα περίπου
χρόνια και το 2014 ήταν η χρονιά που επέλεξαν οι Ιάπωνες για να το «φρεσκάρουν»
σε αρκετούς τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς ήταν και η αισθητική με τις
αλλαγές να αφορούν ουσιαστικά το εμπρός μέρος.
Το γερακίσιο βλέμμα που έδιναν
οι προτζέκτορες των φωτιστικών σωμάτων του προηγούμενου TMAX αποτελεί παρελθόν. Τα φωτιστικά
σώματα δεν έχουν αλλάξει πολύ σε σχήμα και το εμπρός μέρος κρατά το γνώριμο και
επιθετικό του look.
Ωστόσο, όπως επιτάσσει η μόδα και η τεχνολογία, είναι πλέον LED και έχουν
τοποθετηθεί στο ρύγχος λίγο πιο ψηλά προσδίδοντας μια ελαφρώς διαφορετική αλλά
εξίσου χαρακτηριστική ταυτότητα στο ιαπωνικό scooter.
Το κεντρικά τοποθετημένο φως θέσης έχει επίσης
αποχωρίσει και στο ανασχεδιασμένο πλαστικό έχει τοποθετηθεί ένας μικρός
τριγωνικός διαχύτης που οδηγεί πιο αποτελεσματικά τον αέρα κάτω από τη ζελατίνα
για να μειώνεται το φαινόμενο της υποπίεσης.
Ανασχεδιασμένο είναι και το εμπρός
φτερό, με τα «αδυνατισμένα» πλαϊνά πλαστικά να είναι βαμμένα μαύρα τονίζοντας
έτσι ακόμη περισσότερο το νέο ανεστραμμένο πιρούνι, με το βλέμμα να πέφτει
αμέσως μετά στις νέες 4πίστονες και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες! Σαφώς πιο
δυναμικό λοιπόν το εμπρός μέρος του TMAX που συμπληρώνει ιδανικά την κομψή
και δυναμική σχεδίαση της ουράς.
Ποιοτικά, η γιαπωνέζικη καταγωγή του TMAX δεν
κρύβεται και ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς στον συγκεκριμένο τομέα.
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr