Ο αναβάτης του GΤ 135, λοιπόν, μπορεί να κερδίσει πολλά πάνω στη σέλα του. Ο κινητήρας των 135 κ.εκ. προσφέρει μεγαλύτερες επιδόσεις από τους περισσότερους εκπροσώπους του ανταγωνισμού και καθιστά το παπί της Modenas ένα από τα ισχυρότερα και γρηγορότερα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
135 |
Διάμ. x Διαδρομή (χλστ). |
53x59 |
Συμπίεση (:1) |
10 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
11/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/5.500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Χωρ.Ρεζερβ./ρεζέρβας (λίτρα) |
4,3 |
Κατανάλ.(λίτρα/100χλμ.) |
2,5 |
Βάρος (kg, κενό) |
102 |
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
130 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Διπλό Αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /234 |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /196 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε: IRC NR 21 2.50 x 17 43P |
|
Ελαστικό Π: IRC NR 21 2.75 x 17 47P |
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.950 |
Πλάτος (χλστ.) |
680 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.245 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
750 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
• |
Μίζα |
• |
Μανιβέλα |
• |
Στροφόμετρο |
• |
Κοντέρ |
• |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
• |
Ένδειξη βενζίνης |
• |
Μερικός χιλιομετρητής |
x |
Φέρινγκ |
x |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
x |
Κεντρικό σταντ |
• |
Πλάγιο σταντ |
• |
Σχάρα |
x |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
x |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
• |
Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr