Ένας κινητήρας που στάζει νεύρο και δύναμη, ένα πλαίσιο που θα ζήλευαν πολλές μοτοσυκλέτες, ανεξαρτήτως κατηγορίας, σήμερα.

    Κινητήρας

    Στην καρδιά του RC390 κρύβεται ένας... τσαμπουκαλής έφηβος, ένας μονοκύλινδρος που έχει αποθεωθεί πολλάκις για την ισχύ και τον χαρακτήρα του. Ο κινητήρας έχει ακριβή κυβισμό 373,2 κ.εκ. και είναι στην αιχμή της τεχνολογίας –για αυτό άλλωστε πετυχαίνει και την ισχύ των 44 ίππων, την οποία βλέπουν κυρίως δικύλινδρες κατασκευές. Μεγάλη αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, είναι η ενσωμάτωση ηλεκτρονικού γκαζιού ride-by-wire, ενώ νέος είναι και ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, που φροντίζει για την αποφυγή ολίσθησης του πίσω τροχού στα γρήγορα κατεβάσματα, αλλά και στην μετάδοση της δύναμης χωρίς απώλειες, όταν οδηγείτε γρήγορα. 

    Η εξάτμιση έφυγε από το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας και βρέθηκε στην «ορθόδοξη» πίσω δεξιά θέση, εν όψει και των αλλαγών για το Euro 4. Ο κινητήρας, παρά το ότι είναι ιδιαίτερα ελαστικός και εύχρηστος, φέρει έναν χαρακτηριστικό, «τραχύ» τρόπο λειτουργίας που τονίζει τον «αγωνιστικό» χαρακτήρα του, που γίνεται όμως αρκετά αισθητή στις χαμηλές στροφές. Στην κατανάλωση, το RC390 θα ζητήσει 4,4 λίτρα καυσίμου στα 100 χιλιόμετρα, όπως μετρήσαμε σε μικτό κύκλο, μια πολύ λογική τιμή κατανάλωσης.