Το τελικό της εξάτμισης ταιριάζει αισθητικά με την ουρά της μοτοσυκλέτας. Παρά τους Euro4 κανονισμούς, στα ψηλά παραμένει φωνακλάδικη.

    Η άποψή μας: Τα ρέστα μου!

    Το KTM 1290 Adventure S είναι μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα που δεν μπλοφάρει όσον αφορά τον προσφερόμενο σε άνεση και ασφάλεια εξοπλισμό. Ενσωματώνει με τον καταλληλότερο τρόπο τα καλύτερα στοιχεία από τους δύο κόσμους, των τουριστικών και των σπορ μοντέλων. Μια σπορ κατασκευή, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να δρέψει τους απαγορευμένους καρπούς της ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης, χωρίς κόπο, χάρη στον πλούσιο εξοπλισμό του και στα εξελιγμένα ηλεκτρονικά του βοηθήματα. Το νέο 1290 δίνει ρέστα, αποτελώντας μια ολοκληρωμένη πρόταση για όσους θέλουν να κινηθούν παντού και πάντα χωρίς ενστάσεις. 


    Κινητήρας   
    Τύπος  4Τ, V2, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  1301
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 108 Χ 71
    Συμπίεση (:1) 13,1
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  160/8.750
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  14,3/6.750
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  23
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7,2
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  265+
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  USD 48χιλ
    Διαδρομή (χλστ.)  200
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  200
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/267, 2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/70-19
    Ελαστικό Π 170/60-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) Δ/Α
    Πλάτος (χλστ.) Δ/Α
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1560
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 860
    Βάρος (κιλά)  238
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. N
    Τraction Control / Ρυθμ.  N
    Στροφόμετρο N
    Immobilizer  N
    Yπολογιστής ταξιδιού  N
    Μερικός χιλιομετρητής  N
    Ένδειξη βενζίνης  N
    Δείκτης θερμοκρασίας  N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  N
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  N
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N
    Πλάγιο σταντ  N
    Κεντρικό σταντ  N
    Χειρολαβές / Σχάρα  N
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  N

    • Nec.

      Οκ το αγόρασα ειναι πολύ καλό απλα έχει τα μείον... δεν κάθεσε μέσα αλλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, η άνεση ειναι μικρότερη του GSA 1200 που είχα, σε ωθεί να πηγαίνεις γρήγορα χάρις τον σπορ χαρακτήρα, έχει όμως και σαφώς καλύτερη μουαγιε στα ταξίδια σε σχέση με τις απαράδεκτα κοντές σχέσεις του GSA, εδώ ταξιδεύεις με 6.000 σαλ και 170+ χωρίς θόρυβο και κραδασμούς, η σταθερότητα δε στα πολλά ειναι έτη φωτός καλύτερη του GSA. Για μένα μειονέκτημα η αλυσίδα ...

        42