net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στην Ευρώπη βρέθηκε το νέο adventure των Βαυαρών που διαχωρίζει εντελώς τη θέση του σε σχέση με τα on-off της εταιρίας.

Πολύ χαμηλά έχει τοποθετηθεί το τελικό της εξάτμισης που δεν αποκλείεται να ρυθμίζεται σε ύψος όπως στο Aprilia Caponord 1200.

Το υποπλαίσιο φαίνεται να έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να φιλοξενεί μεγαλύτερη σέλα, να αντέχει σε περισσότερα κιλά αλλά και για να μπορεί να δεχτεί με άνεση βαλίτσες.

Χωρίς αλλαγές στο πανίσχυρο μοτέρ το BMW S1000XR θα κοιτάξει απευθείας στην κορυφή της κατηγορίας του όσον αφορά στις επιδόσεις.

BMW S1000XR: Στην τελική ευθεία

Στο τελικό στάδιο της εξέλιξής της φαίνεται να βρίσκεται η νέα δημιουργία των Βαυαρών που θα ονομάζεται λογικά S1000XR και θα τοποθετείται στην κατηγορία των Adventure μοτοσικλετών.

 
Η νέα μοτοσικλέτα της γερμανικής εταιρίας έρχεται να εμπλουτίσει τη σχετικά νέα κατηγορία των Adventure μοτοσικλετών, οι οποίες φέρουν τροχούς 17 ιντσών, μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων από τις street και όρθια θέση οδήγησης παρόμοια με εκείνη των on-off. Στην εν λόγω κατηγορία, που δείχνει μια σαφή προτίμηση για κίνηση στην άσφαλτο, προσφέροντας παράλληλα και αρκετά μεγάλες δόσεις διασκέδασης, ανήκουν τα Aprilia Caponord 1200, Ducati Multistrada 1200, Kawasaki Versys 1000, Triumph Tiger 1050 αλλά και το KTM 990 SMT. Αυτό σημαίνει ότι η πρόταση της BMW, για την οποία γράψαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάρτιο, θα είναι η δεύτερη 4κύλινδρη που παρουσιάζεται σε αυτή την υποκατηγορία.

Η S1000XR, όπως αναμένεται να ονομάζεται (η BMW κατέθεσε αίτηση για κατοχύρωση του συγκεκριμένου ονόματος στο Γραφείο Πατεντών των Η.Π.Α., σύμφωνα με το Motorcycle.com, από όπου προέρχονται και οι φωτογραφίες), βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο S1000R. Το πλαίσιο και το μοτέρ μαζί με τα δύο μεγάλα ψυγεία εμπρός έρχονται απευθείας από αυτό, ενώ το υποπλαίσιο έχει ανασχεδιαστεί για μεγαλύτερη αντοχή αλλά και για να μπορεί να δέχεται πλαϊνές βαλίτσες μεγάλου όγκου. Για τον ίδιο λόγο νέο είναι το τελικό της εξάτμισης που «βγαίνει» πολύ χαμηλά σε σχέση με το S1000R. Ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η σέλα, αλλά και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη που απέχουν αισθητά από αυτή. Για τον αναβάτη υπάρχουν σίγουρα αλλαγές στη θέση οδήγησης με πρώτη και μεγαλύτερη το ψηλότερο τιμόνι. Σαφώς μεγαλύτερη θα είναι φυσικά και η προστασία από τον αέρα που προσφέρει το νέο φέρινγκ. Η σχεδίαση του τελευταίου κάνει το S1000XR να θυμίζει αρκετά το superbike της εταιρίας αν και οι προβολείς έχουν συμμετρική σχεδίαση. Ίσως η BMW με αυτό θέλει να δείξει ότι το S1000XR είναι μια πιο… λογική μοτοσικλέτα! Πέρα από αυτά που βλέπουμε στις φωτογραφίες δεν υπάρχουν αναφορές για αλλαγές σε κινητήρα και ηλεκτρονικά . Λογικά θα τα δούμε να περνούν αυτούσια στη νέα πρόταση των Βαυαρών, εφόσον η BMW θέλει να κυνηγήσει την κορυφή των επιδόσεων σε αυτή την κατηγορία.

Οι αναρτήσεις πάντως μοιάζουν να έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα και σε αυτή την περίπτωση με ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι και καλάμια διαμέτρου σεβαστών διαστάσεων ενώ οι μεγάλοι δίσκοι συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες… αγνώστου ταυτότητας. 

Μετά από αυτό περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα για το νέο μοντέλο των Βαυαρών, σε κάποια από τις ερχόμενες εκθέσεις. Η λογική λέει ότι τα επίσημα αποκαλυπτήρια θα γίνουν στην έκθεση μοτοσικλέτας της Κολωνίας (γιορτάζει φέτος τα 50 της χρόνια) σε περίπου ένα μήνα, αν και οι εκπλήξεις είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ