LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Σύμφωνα με την MCN, αυτή είναι το πιο κοντινό στην πραγματικότητα σχέδιο του νέου CBR 1000RR, που θα παρουσιαστεί το 2016.

Αυτό είναι το νέο Fireblade

Τουλάχιστον σύμφωνα με την MCN, που όπως ισχυρίζεται, συγκέντρωσε όλα τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία για το νέο CBR 1000RR Fireblade και δημιούργησε ένα ψηφιακό σχέδιο το οποίο είναι πολύ κοντά στην πραγματική μορφή της μοτοσικλέτας.

 
Όπως μας πληροφορεί η βρετανική εφημερίδα, η μοτοσικλέτα θα φέρει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins και το απαραίτητο πακέτο e-βοηθημάτων, όπως C-ABS, traction control, anti-wheel control, ride by wire γκάζι με χάρτες απόδοσης κινητήρα. 

Σε ότι αφορά στις μηχανικές αλλαγές, νέο σύστημα ψεκασμού, νέο φιλτροκούτι και εφαρμογή συστήματος ram air, θα συνδράμουν στην καλύτερη αναπνοή του blade, ενώ υπάρχει επίσης και η πληροφορία ότι η μοτοσικλέτα θα φέρει full LΕD φώτα και φλας.   

Φυσικά όλα αυτά ακούγονται πολύ ωραία απλά έρχονται σε αντίθεση με τα λεγόμενα του διευθυντή στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Honda, Τetsuo Suzuki (τρομερό επίθετο για να δουλεύεις στην Honda ε; ), οποίος έχει δηλώσει ότι το νέο Fireblade δεν θα είναι μια ακραία μοτοσικλέτα που θα σταθεί αντίπαλος των κορυφαίων supersport  του ανταγωνισμού αλλά ένα μοντέλο με φιλική απόδοση, προσανατολισμένο για χρήση δρόμου και περιστασιακές επισκέψεις στην πίστα.  

Τις αψιμαχίες με τα νέα R1-M, ZX10R και GSX-R 1000, θα κληθεί αντιμετωπίσει μια άλλη μοτοσικλέτα της Honda, η οποία πιθανόν θα ονομάζεται RVF1000 και θα φέρει (πάλι πιθανόν) V4 κινητήρα. 

Δεν έχουμε κανένα λόγο να ακυρώσουμε το δημοσίευμα της MCN, απλά αν η "προσιτή", φιλική και προσανατολισμένη σε χρήση δρόμου supersport της Honda, έχει αυτό το επίπεδο του εξοπλισμού, τότε το RVF1000 τι θα πρέπει να έχει και πόσο θα κοστίζει;   

 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ