Με στόχο την οδική ασφάλεια και τη μείωση των ατυχημάτων ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών, Bernard Cazeneuve ανακοίνωσε πως από τις 30 Ιουνίου 2015 τίθεται σε ισχύ ένας νέος νόμος που προβλέπει αυστηρές ποινές για τη χρήση κάθε ακουστικής συσκευής που εφαρμόζει το αυτί του χειριστή του οχήματος, ανεξαρτήτως αν αυτή απασχολεί ή όχι τα χέρια του.
«Η μαζική χρήση του τηλεφώνου στο τιμόνι εδώ και κάποια χρόνια έχει επιδράσεις στην οδήγηση και προκαλεί ατυχήματα σε μεγάλους αριθμούς. Έχουμε σκοπό να βάλουμε τέλος σε αυτό φέρνοντας τους οδηγούς προ των ευθυνών τους», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Cazeneuve.
Σύμφωνα με το ακριβές κείμενο του νόμου, η απαγόρευση περιλαμβάνει «τύπους ακουστικών συσκευών που μπαίνουν στο αυτί ή το κράνος, υπαίτιες για τη μείωση της προσοχής και της ακοής του χειριστή του οχήματος». Η ποινή για την παράβαση αυτή θα είναι η ίδια που προβλέπεται ήδη στη Γαλλία για οδήγηση μιλώντας στο κινητό τηλέφωνο με τη συσκευή στο χέρι, ήτοι 135 ευρώ και 3 πόντους ποινής στο δίπλωμα οδήγησης.
Αν και εκ πρώτης όψεως το μέτρο μπορεί να θεωρηθεί αξιόλογο, για αρκετούς μοτοσικλετιστές δεν είναι απολύτως δίκαιο. Αρχικά διότι δεν περιλαμβάνει στην απαγόρευση τις υποδομές Bluetooth που έχουν εγκατεστημένες πολλά αυτοκίνητα και επιτρέπουν χρήση του τηλεφώνου μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός έχει πάλι κάτι που του αποσπά την προσοχή από την οδήγηση, δίχως όμως αυτό να ποινικοποιείται, ενώ κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο να εγκατασταθεί σε μια μοτοσικλέτα. Επιπλέον ο νόμος συμπαρασύρει και τα συστήματα ενδοεπικοινωνίας που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Αναμφίβολα θα υπάρξει αντίδραση από τη σχετική αγορά αξεσουάρ στη Γαλλία, αν και τελικά ο νόμος θα κριθεί περισσότερο εκ του αποτελέσματος.
Αν πάντως έχετε σκοπό να ταξιδέψετε από τις 30 Ιουνίου και μετά στη Γαλλία ας έχετε υπ’ όψη σας την ισχύ αυτού του νέου νόμου προκειμένου να γλιτώσετε 135 πολύτιμα ευρώ και κάμποση ώρα με τα γαλλικά όργανα της τάξεως.
Honda EV Fun: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μεγάλου «κυβισμού» είναι γεγονός
Οδηγοί αυτοκινήτου, είναι τώρα η ευκαιρία για μετάβαση στη μοτοσυκλέτα;
Test μποτάκι IXON Gambler WP: Καθημερινό & αδιάβροχο με σπορ εμφάνιση
Έρχονται 2.000 «έξυπνες κάμερες» που θα στέλνουν πρόστιμα ραβασάκια στους δρόμους της Αθήνας
«Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»: Επίσημη έναρξη με νέες επιδοτήσεις και αλλαγές
Kawasaki Z 2026: Αλλαγή εμφάνισης με νέους χρωματισμούς σε πέντε μοντέλα
TAILG X4 & X7: Καθημερινή προστασία με τρεις τροχούς και χωρίς δίπλωμα
Anorak Street® Long αδιάβροχο σακάκι
Το στρώνεις ευλαβικά ή του πίνεις το αίμα από την πρώτη μέρα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025