Η μοτοσικλέτα των Ιαπώνων είναι μια εκ των κορυφαίων superbikes των τελευταίων ετών. Ο μεγάλος Ninja της Kawasaki ανανεώθηκε σχεδόν εκ βάθρων για τη νέα χρονιά και παρουσιάζεται έτοιμος να υπερασπιστεί όσα κέρδισε με το σπαθί του τόσο φέτος όσο και τα προηγούμενα χρόνια.
Η ανανέωση έγινε σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα της ιαπωνικής εταιρίας, Kawasaki Racing Team και μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση του “χαρακτήρα” της μοτοσικλέτας έπαιξε ο εργοστασιακός αναβάτης της KRT, Tom Sykes. Highlight για τον ανανεωμένο Ninja που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και νέο μοντέλο είναι το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Showa, «Balance Free Front Fork», που μπαίνει πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής.
Στο νέο ανεστραμμένο 43άρι το κάθε καλάμι φέρει το δικό το ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμίζεται ξεχωριστά όσον αφορά την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το οπλοστάσιο του ZX-10R έχει ανανεωθεί πλήρως και φέρει και τη μονάδα μέτρησης αδράνειας της Bosch, Inertial Measurement Unit (IMU), που πραγματοποιεί μετρήσεις σε πέντε διαφορετικούς άξονες.
Υπάρχει επίσης και μια έκτη μέτρηση που γίνεται η οποία πραγματοποιείται μέσω ενός προγράμματος που έχει εξελίξει η Kawasaki και είναι αποθηκευμένο στην ολοκαίνουρια ECU. Πολλές, τέλος είναι οι αλλαγές στον ισχυρότερο κατά 10 ίππους κινητήρα, όπως και στο πλαίσιο και την αεροδυναμική.
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Sym Joyride 300 16`: Compact και άνετο scooter στα 4.795 ευρώ
Τηρούν οι Έλληνες τους κανόνες ασφαλείας στον δρόμο;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
Kove 800X Pro: Το μεγάλο ταξίδι για τον Δρόμο του Μεταξιού ξεκίνησε
mototogelos.gr: Ανταλλακτικά και αξεσουάρ με ένα κλικ
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Metzeler Roadtec 02: Με πέλμα που προσαρμόζεται στον ρυθμό σου
Γιατί εξαφανίζονται τα βενζινοκίνητα 50άρια;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr