Άλλωστε, κάθε ταξίδι με μοτοσικλέτα είναι μία πραγματικά πολύ ευχάριστη και μοναδική εμπειρία, αρκεί να γίνεται σωστά και να ακολουθούνται κάποιοι κανόνες. Στην περίπτωση μιας παρέας μοτοσικλετιστών που ταξιδεύουν μαζί, αυτοί είναι λίγο πιο πολύπλοκοι, όπως θα δείτε παρακάτω.
· Να γνωρίζετε αυτούς με τους οποίους ταξιδεύετε. Οι άπειροι αναβάτες χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης, οι «αργοί» θα σας ταλαιπωρήσουν και θα κάνουν το ταξίδι δυσάρεστο.
· Το καλύτερο που έχετε να κάνετε πριν ξεκινήσετε είναι να προμηθευτείτε ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Αν δεν υπάρχει, τότε συμφωνήστε σε κάποια στάνταρ σινιάλα τα οποία θα βοηθήσουν τους συνταξιδιώτες σας να καταλάβουν τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε.
· Μείνετε πάντα μέσα στη γωνία προβολής των καθρεπτών του μπροστινού σας και φροντίστε ώστε να βρίσκεται μέσα στη δικής σας γωνία ο αναβάτης που έρχεται πίσω σας. Αυτό σημαίνει ότι ο ένας θα οδηγεί στην αριστερή μεριά της λωρίδας και ο μπροστινός ή ο πίσω στη δεξιά, έτσι ώστε να βρίσκονται όλοι μέσα στο οπτικό πεδίο όλων
· Κινούμαστε όλοι με την ίδια ταχύτητα και δε γινόμαστε ανταγωνιστικοί. Να θυμάστε ότι δεν είναι αγώνας για το ποιος θα φτάσει πρώτος. Αφήνουμε περίπου 1,5 μοτοσικλέτα απόσταση από τον μπροστινό μας.
· Αντίθετα με ό,τι πιστεύουν πολλοί, στη πρώτη θέση του γκρουπ δε βάζουμε τον καλύτερο (ή τον πιο έμπειρο) αναβάτη της παρέας. Αυτός θα πρέπει να ακολουθεί τελευταίος, καθώς είναι εκείνος ο οποίος θα μπορέσει να αντιμετωπίσει καλύτερα και γρηγορότερα ένα πρόβλημα. Είναι επίσης εκείνος ο οποίος θα μπορέσει να εκτιμήσει τις οδηγικές ικανότητες των υπολοίπων και να κάνει παρεμβάσεις. Είναι θέση υπεύθυνη και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται.
· Δεν ταξιδεύουμε με μοτοσικλέτες εξαιρετικά ανόμοιων επιδόσεων. Όσο και αν το θέλουμε, μία μοτοσικλέτα 250 κυβικών μπορεί ναι μεν να ταξιδέψει μόνη της, αλλά όχι μαζί με ένα R1. Θα ταλαιπωρηθούν και οι δύο μοτοσικλέτες αλλά και οι δύο αναβάτες.
· Η προσπέραση είναι άλλο ένα σημαντικό θέμα. Προσπερνάμε πάντα ένας-ένας, ξεκινώντας από τον πρώτο της παρέας και μόνο εφόσον έχουμε πλήρη επίγνωση του τι γίνεται γύρω μας. Δεν ξεχνάμε ποτέ τα φλας, ενώ καλό θα ήταν να ειδοποιήσουμε αυτόν που προσπερνάμε με ένα (μόνο ένα!) σινιάλο.
· Άλλο ένα θέμα είναι η αλλαγή λωρίδας. Εάν η λωρίδα στην οποία θέλουμε να μεταβούμε κινείται αργότερα από αυτήν που είμαστε ήδη, τότε ξεκινάμε πάλι ένας-ένας από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Εάν κινείται πιο γρήγορα ξεκινάμε από τον τελευταίο, ο οποίος και θα πρέπει να κρατήσει σταθερή ταχύτητα μέχρι να μπουν μπροστά του και οι υπόλοιποι.
· Αν βρίσκεστε στην αρχή του γκρουπ και πλησιάζετε ύψωμα με «χάσιμο» στο τελείωμά του, μετακινηθείτε στη μέση της λωρίδας σας έτσι ώστε να δημιουργήσετε περισσότερο χώρο, ο οποίος θα σας βοηθήσει να αντιδράσετε στην περίπτωση που το επερχόμενο όχημα έχει καταλάβει και χώρο από τη δική σας λωρίδα.
EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!
EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς
REPSOL λιπαντικό αναρτήσεων 5W Qualifier Fork oil 1L
EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα
EICMA 2025 – QJMotor SRT 300 DX: Νέα Adventure με 28,6 ίππους και 19άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SRT 450 RX: Νέα μεσαία Adventure με 47,6 ίππους και 21 ίντσες τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SQ 350: Νέο μεσαίο scooter με 29 ίππους και 16άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda
EICMA 2025 - Vespa 80th: Ογδόντα χρόνια ιστορίας, ελευθερίας και στυλ
EICMA 2025 - ZXMOTO 820RR-R: Η νέα supersport πρόκληση από την Κίνα με 150 άλογα και 175 κιλά
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.