net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και καλύτερα εξοπλισμένη για μεγάλα ταξίδια παρουσιάζεται η Adventure έκδοση του F800 GS.

Αυξημένη κατά 120 χιλιόμετρα αυτονομία ανακοινώνει η BMW για το F 800 GS Adventure χάρη στα 8 επιπλέον λίτρα του νέου ρεζερβουάρ.

Πιο περιπετειώδες παρουσιάζεται σχεδιαστικά το Adventure σε σχέση με το απλό F 800 GS.

Η νέα σέλα και τα φαρδύτερα πλαινά πλαστικά φαίνεται να έχουν αλλάξει ελαφρώς τη θέση οδήγησης της μοτοσικλέτας.

Η έκδοση First Launch με αυτή τη ματ βαφή θα παραχθεί σε 1.000 μονάδες.

Το κόκκινο χρώμα αποτελεί προς το παρόν τη δεύτερη χρωματική επιλογή.

Νέο BMW F 800 GS Adventure

Την Adventure έκδοση F 800 GS παρουσίασε η BMW. Το νέο μοντέλο κινείται στη ταξιδιάρικη φιλοσοφία αυτών των εκδόσεων φέροντας, μεταξύ άλλων, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.

 
Σχεδιαστικά η νέα έκδοση διαφέρει σημαντικά από το από το F 800 GS που ανανεώθηκε πέρσι ώστε να τονιστεί ο πιο περιπετειώδης χαρακτήρας του. Τα πλαϊνά πλαστικά στην περιοχή του «ρεζερβουάρ» έχουν φουσκώσει και μεγαλώσει σε μήκος δίνοντας μια πιο μυώδη όψη στην μοτοσικλέτα. Πλήρως ανασχεδιασμένη είναι και η σέλα που διαχωρίζεται πλέον οπτικά, για αναβάτη και συνεπιβάτη, σε δύο μέρη. Νέα είναι επίσης η ψηλότερη ζελατίνα, τα προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα αλλά και τα προστατευτικά κάγκελα στο πίσω μέρος που αποτελούν παράλληλα και τις βάσεις για τις βαλίτσες. Τα κάγκελα αυτά βρίσκονται εκεί για να προστατεύουν το πραγματικό και μεγαλύτερο κατά 8 λίτρα ρεζερβουάρ (+ 120 χλμ. αυτονομία σύμφωνα με την BMW) που φούσκωσε αισθητικά το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας δίνοντάς της μία αύρα από τα αγωνιστικά πρωτότυπα που τρέχουν στο Dakar.

Πέρα από το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ που φτάνει πλέον τα 24 λίτρα (16 στο απλό F 800 GS) άλλες σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο ενισχυμένο υποπλαίσιο και στα φαρδύτερα μαρσπιέ του αναβάτη για μεγαλύτερη άνεση στην όρθια οδήγηση. Για αυτό το σκοπό έχει ενισχυθεί και το λεβιέ του ποδόφρενου που είναι και ρυθμιζόμενο. Η νέα και σύμφωνα με την BMW πιο άνετη σέλα έχει ψηλώσει στα 890 χλστ. (+10 έναντι του απλού GS), ενώ υπάρχει και χαμηλότερη στα 860 χλστ. ως έξτρα. 

Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν αυξήσει το βάρος (πλήρες υγρών) από τα 214 στα 229 κιλά, ενώ αυξημένη παρουσιάζεται και η επίσημη κατανάλωση στα 5,7 από 5,2 λίτρα με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Αλλαγές σε κινητήρα (85 ίπποι και 8,46 Kgm ροπής στις 7.500 και 5.750 σ.α.λ.), αναρτήσεις και λοιπά μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν. Η μοτοσικλέτα θα φέρει, τέλος στο βασικό της εξοπλισμό ABS, ενώ στη λίστα με τα προαιρετικά αξεσουάρ περιλαμβάνεται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και Traction Control.

Το νέο F 800 GS, το πρώτο εν σειρά δικύλινδρο Adventure της BMW, θα παραχθεί αρχικά σε μια έκδοση, στον περιορισμένο αριθμό των 1.000 μοτοσικλετών, με την ονομασία «First Launch». Κύριο χαρακτηριστικό αυτής της έκδοσης, που θα είναι διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, είναι η ματ βαφή που βλέπετε στις φωτογραφίες.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ