Ένα νέο μικρό μοτοσικλέτακι στη δημοφιλή, για την εγχώρια αγορά, κατηγορία των 110 κ.εκ. παρουσίασε η Mahindra που ψάχνει επίσης ένα κομμάτι από την τεράστια πίτα των πωλήσεων.
Η Mahindra & Mahindra (M&M) είναι γνωστή στο ελληνικό κοινό μόνο από τα pick up που εισάγει η εδώ αντιπροσωπεία. Σαν εταιρία όμως αποτελεί έναν πραγματικό γίγαντα και πέρα από Pick up και επιβατικά αυτοκίνητα, διαθέτει θυγατρικές που κατασκευάζουν από αγροτικά μηχανήματα και εξοπλισμό για οικοδομές, μέχρι αμυντικά συστήματα και αεροσκάφη. Η ινδική πολυεθνική μπήκε το 2008 και στον χώρο των δύο τροχών. Τελευταία προσθήκη στην γκάμα της αποτελεί το νέο Pantero. Με αυτό το μοντέλο η Mahindra θέλει να διεκδικήσει ένα κομμάτι από τη δημοφιλέστερη κατηγορία, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς του κόσμου, αυτής των μοτοσικλετών στα 110 κ.εκ. Οι εν λόγω μοτοσικλέτες αποτέλεσαν σχεδόν το μισό όλων των δικύκλων που πουλήθηκαν πέρσι στην Ινδία, όπου ταξινομήθηκαν σχεδόν 14 εκατ. νέα δίκυκλα!
Το νέο Pantero, λοιπόν, κινείται στα πλαίσια, που έχουν θέσει οι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας και δεν ξεφεύγει στον τομέα της αισθητικής αλλά ούτε και σε εκείνον της τεχνολογίας.
Σύμφωνα όμως με την Mahindra φέρει πολλές «πρωτιές» που το κάνουν να ξεχωρίζει από τα μοντέλα του ανταγωνισμού, όπως είναι η μεγαλύτερη σε μήκος σέλα της κατηγορίας και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Πρωτιά αποτελεί επίσης και η χρήση LED για τα φώτα θέσης αλλά και το πίσω φανάρι, ενώ το Pantero έχει και τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος μεταξύ των μοτοσικλετών της κατηγορίας. Ο αερόψυκρος κινητήρας του είναι 106 κ.εκ. και αποδίδει 8,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και σύμφωνα με την εταιρία για να διανύσει 79.5 χλμ.
Το Pantero είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις με τη φθηνότερη να φέρει ακτινωτούς τροχούς και μανιβέλα για την εκκίνηση και αναλογικά όργανα και την ακριβότερη ζάντες αλουμινίου, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μίζα. Η τιμή του Pantero ξεκινά από τα 632 ευρώ.