LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Παρουσίαση Kymco K-XCT 300i
Διαβάστηκε από 15602 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2013
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Kymco, Mototrend S.A. προχώρησε σε μια εντυπωσιακή πρώτη παρουσίαση του νέου K-XCT 300i, στο ιστιοφόρο Sir Winston Churchill, στη Μαρίνα της Ζέας!
Την παρουσίαση έκαναν για την Mototrend, ο κ. Διογένης Χιωτάκης, μαζί με τον τεχνικό υπεύθυνο της εταιρείας, κ. Κώστα Λύτρα. Μετά την παρουσίαση είχαμε την ευκαιρία για μια σύντομη οδηγική εμπειρία πάνω στη σέλα του K-XCT 300i.

Οι στόχοι του K-XCT 300i
Η Kymco πραγματοποίησε μια έρευνα στην ευρωπαική αγορά, και κατέληξε πως πολλοί αγοραστές αναζητούν ένα scooter με πιο δυναμική εμφάνιση και sport χαρακτήρα, σε σχέση με το επιτυχημένο Downtown. Προχώρησε έτσι στο σχεδιασμό ενός νέου scooter, του K-XCT 300i. Συμπαγές, με μαζεμένες διαστάσεις για αστική και περιαστική χρήση. Να είναι ισχυρό, ελαφρύ και ευέλικτο. Και να προσφέρει μια διαφορετική, μοναδική εμπειρία οδήγησης, κάτω από συνθήκες απόλυτης ασφάλειας. Διασκεδαστικό, όσο και πρακτικό, με μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση, φιλοδοξώντας να γίνει το νέο σημείο αναφοράς στη sport κατηγορία.

Εξυπνη διαχείριση των όγκων
Καθοριστικοί παράγοντες για τη σχεδίαση του scooter ήταν οι όγκοι, οι οποίοι δημιουργούνται με τη μεταφορά του ψυγείου στο εμπρόσθιο κάτω μέρος, με τη μείωση του συνολικού μήκους και του πλάτους του scooter, και με την αύξηση του συνολικού ύψους. Μαζί με τη βοήθεια και της ανασηκωμένης ουράς, δημιουργήθηκε έτσι ένα σφηνοειδές, επιθετικό σχήμα. Ο compact σχεδιασμός αναδεικνύει ξεκάθαρα τις χρηστικές δυνατότητες του scooter, που χωράει παντού, και είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.

Προσοχή στη λεπτομέρεια
Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής παντού πάνω στο K-XCT 300i. Στους εμπνευσμένης σχεδίασης αεραγωγούς στο μπροστινό μέρος. Στα μελετημένα πλαστικά της ουράς, και στις πρακτικές χειρολαβές συνεπιβάτη. Στην τριγωνική εξάτμιση που παραπέμπει σε Supersport μοτοσικλέτα. Αλλά και σε όποιο άλλο σημείο και να εστιάσει κανείς το βλέμμα του. Το K-XCT 300i διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα, με ενσωματωμένα LED guides, γνωστά από τα αυτοκίνητα, ενώ εδώ είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιούνται σε scooter παραγωγής. Με τα LED guides, το όχημα αποκτά μια εκλεπτυσμένη άγρια όψη που παραπέμπει σε sport roadster –σημειώστε πως και στο πίσω φανάρι έχουν χρησιμοποιηθεί φωτιστικά σώματα LED.

Εργονομία
Μεγάλη σημασία έχει δοθεί και στην εργονομία. Η χρήση επίπεδης σέλας προσφέρει άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη, τοποθετώντας τους στο ίδιο επίπεδο. Νέα είναι τα υλικά και η σχεδίαση της σέλας για απόλυτη άνεση ακόμα και μετά από μεγάλη παραμονή πάνω της. Αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, κεντρικός διακόπτης με αντικλεπτικό μαγνητικό κλείστρο, πρακτική τάπα βενζίνης στο «τούνελ» της ποδιάς, αποθηκευτικός χώρος κάτω από το τιμόνι με παροχή ρεύματος, αλλά και μεγάλος αποθηκευτικός χώρος 41 λίτρων κάτω από τη σέλα, φωτιζόμενος μάλιστα με… αισθητήρα κίνησης, για να μη μείνετε ποτέ από μπαταρία! Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, πλήρης, υγρών κρυστάλλων υψηλής αντίθεσης.

Διαφορετικές διαστάσεις από το Downtown
Σε σχέση με το Downtown, το μήκος του οχήματος έχει μικρύνει κατά 80χλστ., το πλάτος κατά 25χλστ., το ύψος έχει αυξηθεί κατά 130χλστ., όμως παράλληλα έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους! Και το μεταξόνιο έχει μειωθεί κατά… 95χλστ.!

Βελτιωμένο και προσεγμένο
Τα φρένα είναι βελτιωμένα, με δαγκάνα τριών εμβόλων εμπρός και δύο πίσω. Οι δισκόπλακες είναι τύπου μαργαρίτα, με την εμπρόσθια να είναι πλευστή. Τα σωληνάκια υψηλής είναι από ένα νέο συνθετικό υλικό. Όσον αφορά στον κινητήρα, είναι ο γνωστός, δυνατός και δοκιμασμένος G5 της Kymco των 298κ.εκ., βελτιωμένος όμως εδώ, με νέα κεφαλή, επανασχεδιασμένο ψεκασμό, και αλλαγμένη χαρτογράφησης του εγκεφάλους της Keihin. Αποδίδει 28 ίππους στις 7.000σαλ., με ροπή 3 κιλών στις 6.250σαλ.. Αποτέλεσμα των αλλαγών; Αυξημένη οικονομία καυσίμου, καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, περισσότερη ροπή και ιπποδύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Το πλαίσιο είναι περιμετρικό, συμπαγές, και άκαμπτο.

Συμφέρουσα τιμή και 3 χρώματα
Η τιμή μετρητοίς έχει καθοριστεί στα 4.495 ευρώ (τιμή μετρητοίς χωρίς ΕΤΤ), και η διάθεση του έχει ήδη ξεκινήσει. Τα διαθέσιμα χρώματα είναι λευκό, μπλε και μαύρο.

Οδηγείστε και κερδίστε ένα K-XCT 300i!

Η Kymco είναι πεπεισμένη πως ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει οπωσδήποτε να οδηγήσει το νέο K-XCT 300i, για να διαπιστώσει τις διαφορές από τα υπόλοιπα scooter. Ξεκινάει έτσι μια μεγάλη προωθητική ενέργεια, από τα μέσα Απριλίου, έως και το τέλος Ιουνίου. Μια σειρά από επίσημα test-rides που θα πραγματοποιηθούν σε 14 πόλεις και σε 36 διαφορετικά σημεία, με τη βοήθεια των συνεργατών της εταιρείας. Η ενέργεια αυτή ονομάζεται test the best, and win. Αυτό γιατί όλοι όσοι συμμετάσχουν στην ενέργεια, θα μπουν σε κλήρωση, όπου ένας θα κερδίσει ένα K-XCT 300i, ενώ παράλληλα οι συμμετέχοντες θα έχουν έκπτωση 300 ευρώ στην τιμή του τιμοκαταλόγου, αν αποφασίσουν να αγοράσουν το scooter σε σύντομο διάστημα.  

Η ταυτότητα της Kymco
Στην Ταιβάν, η Kymco είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής δικύκλων, παραμένοντας σταθερά η πρώτη εξαγωγική εταιρεία μοτοσικλετών της χώρας προς την Ευρώπη, αλλά και προς όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Το μερίδιο των εξαγωγών της φτάνει το 42,7% και την κατατάσσει στην πρώτη θέση. Εκτός από τις εξαγωγές η Kymco διατηρεί την πρώτη θέση με 43% (ποσοστό που διατηρεί τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία) και στις πωλήσεις της τοπικής αγοράς, η οποία είναι αρκετά μεγάλη καθώς προσεγγίζει τα 600.000 κομμάτια  

Εκτός της αγοράς της Ταιβάν, η Kymco παραμένει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων δικύκλων πάνω από 50κ.εκ. στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες, όπως στην Ισπανία που έχει μερίδιο αγοράς 14%, στην Ιταλία με μερίδιο 12%, στη Γαλλία με 9,4%, και στην Ελλάδα με 8%.

2013 – Value Year για την Kymco
Το 2013 είναι για την Kymco χρονιά ανασυγκρότησης. Με αυτή τη σκέψη η Kymco δημιούργησε το πρόγραμμα Value Year.

Οι καταναλωτές ζητούν πλέον περισσότερη αξία από τα προιόντα που αγοράζουν και από τις επιλογές που κάνουν. Αυτή την αξία η Kymco αναλαμβάνει να μεγιστοποιήσει, μέσα από μια σειρά ενεργειών, που έχουν ξεκινήσει να υλοποιούνται από τις αρχές του χρόνου. Το στοίχημα της εταιρείας είναι να αλλάξει τη σχέση κόστους προς ποιότητα και απόδοση, και στις υπηρεσίες αλλά και στα προιόντα προς όφελος των ιδιοκτητών Kymco, παλαιών και νέων.

Τι περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα; Σε συνεργασία με το εργοστάσιο η Mototrend έχει πετύχει από τα τέλη του 2012, τη δραστική μείωση των τιμών των ανταλλακτικών, κυρίως αναλωσίμων αλλά και ανταλλακτικών φανοποιίας, και ανταλλακτικών μεγάλης κυκλοφορίας. Παράλληλα, με την εμπειρία που έχει αποκομίσει η αντιπροσωπεία την τελευταία 15ετία που δραστηριοποίται στην ελληνική αγορά, από την ποιότητα και την αξιοπιστία των προιόντων της, έχει προχωρήσει σε αναδιάταξη των διαστημάτων περιοδικής συντήρησης όλων των οχημάτων Kymco. Έτσι, με μειώσεις τιμών, αλλά και με την αύξηση των διαστημάτων συντήρησης, έχει σημειωθεί μεγάλη μείωση του κόστους χρήσης στα περισσότερα από τα οχήματα της Kymco. Μείωση που φτάνει σε αρκετές περιπτώσεις και το 42% στα 12.000 χρήσης!

Εκτός από τις τιμές των ανταλλακτικών και από τα διαστήματα service, η Mototrend προχώρησε το 2013 και σε μειώσεις των οχημάτων στον τιμοκατάλογο Kymco. Επιπλέον των μειώσεων τιμών, παρέχονται και σημαντικές εκπτώσεις από 100-400 ευρώ για αγορά τοις μετρητοίς. Αυτές οι εκπτώσεις ισχύουν στα περισσότερα μοντέλα, και μάλιστα στα περισσότερο δημοφιλή από αυτά. Ταυτόχρονα ξεκίνησαν νέα χρηματοδοτικά προγράμματα. Ουσιαστικά το 12μηνο και 15μηνο επιδοτούμενο χρηματοδοτικό έχει επεκταθεί στους 18 μήνες για όλα τα μοντέλα, με επιδότηση των τόκων για τον καταναλωτή που ξεπερνάει το 90%. Εκτός αυτού, δημιουργήθηκε και ένα πολύ πιο απλό πρόγραμμα, που είναι 12μηνο άτοκο, με εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας. Τα προγράμματα αυτά ισχύουν σε όλο το δίκτυο της Kymco, πανελλαδικά.

Ένα άλλο κομμάτι το οποίο επιχειρεί η Mototrend να αγγίξει στο πρόγραμμα Value Year, είναι η προσπάθεια βελτίωσης των υπηρεσιών after sales και συντήρησης. Η Mototrend πιστεύει πως ένα σωστά συντηρημένο όχημα έχει μεγαλύτερη αξία. Και την αξία αυτή την αποκομίζει ο ιδιοκτήτης. Η βελτίωση στις υπηρεσίες αυτές θα επέλθει μέσω αξιολόγησης των υφιστάμενων σημείων τεχνικής εξυπηρέτησης, την εντατικοποίηση της εκπαίδευσης των συνεργατών, και σε νέες συνεργασίες. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει τη δημιουργία ενός πρότυπου συνεργείου, συνεργείο που θα ολοκληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, και που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για όλους τους συνεργάτες της Kymco που παρέχουν υπηρεσίες τεχνικής εξυπηρέτησης.

Νέα μοντέλα 2013
Μετά από μια στάσιμη χρονιά το 2012 για την Kymco, από πλευράς παρουσίασης νέων μοντέλων, το 2013 παρουσιάζει μια πληθώρα νέων μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, τα οποία θα διεκδικήσουν αύξηση του μεριδίου της εταιρείας τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα.

Στην κατηγορία των scooter, τρία νέα μοντέλα παρουσιάστηκαν στο Μιλάνο, το K-XCT 300i, το Xciting 400 με νέο κινητήρα G5, μοντέλο που τοποθετείται ανάμεσα στα αδελφάκια Xciting 300 & 500, το People One 125, που φοράει νέο, τετράχρονο, ψεκαστό κινητήρα, με έμφαση στη χρηστικότητα και την οικονομία.

Εκτός από τα scooter, η Kymco παρουσίασε και 2 entry-level μοτοσικλέτες στα 125 κυβικά (K-Pipe 125 & K-1 125), που δεν θα έρθουν όμως στην Ελλάδα.

Μια ακόμη κατηγορία που κάνει την εμφάνιση της στην ευρωπαική αγορά είναι τα ηλεκτρικά scooter. Η ενασχόληση της Kymco με τα ηλεκτρικά scooter χρονολογείται από το 1998. Για 15 χρόνια, η εταιρεία κατασκευάζει δίκυκλα μηδενικών ρύπων που προορίζονται για την τοπική αγορά. Με δύο νέα μοντέλα, το Candy (με επιδόσεις βενζινοκίνητου scooter 50κ.εκ.) και το Queen (με επιδόσεις βενζινοκίνητου scooter 125κ.εκ.), η Kymco κάνει το πρώτο βήμα για εξαγωγές στην Ευρώπη. Και τα 2 αυτά μοντέλα έχουν αποκτήσει ευρωπαική έγκριση τύπου. Ήδη διατίθενται στην Ταιβάν, και οι πληροφορίες μας λένε πως στο 2ο εξάμηνο του 2013 θα αρχίσουν να εξάγονται και στην Ευρώπη.

Στα ATV, η Kymco κατέχει ηγετική θέση στην Ελλάδα, όσο και σε πολλές ακόμα ευρωπαικές αγορές, αλλά και στην Αμερική. Φέτος παρουσίασε το πρώτο μοντέλο με κυβισμό πάνω από τα 500κ.εκ., το MXU σε εκδόσεις των 550κ.εκ. και 700κ.εκ..

Ημερομηνίες άφιξης νέων μοντέλων στην Ελλάδα
Από τα παραπάνω μοντέλα, το K-XCT 300i έχει ήδη φτάσει στην Ελλάδα, με το Xciting 400 να αναμένεται μέσα στο μήνα, και το People One 125, μαζί με το MXU 700 μέσα στο Μάιο. Σε δεύτερο στάδιο, μόλις διατεθούν προς εξαγωγή, θα έρθουν και τα 2 ηλεκτρικά scooter, το Candy και το Queen. 

Την πλήρη δοκιμή του νέου μοντέλου της Kymco μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος 4 του 2013, που κυκλοφορεί στις 30 Απριλίου.


Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: KYMCO | ??????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ | TOP
EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
Kymco Agility NX: H “Next Generation” άφιξη της Kymco στην EICMA 2025 | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
EICMA 2025 - Kymco People R Hybrid : Νέο υβριδικό scooter στη παραγωγή! | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
KYMCO AK575 Premium 2025: Με νέο κινητήρα Euro 5+ 52,4 ίππων και 3 χρόνια εγγύηση | ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ducati Multistrada V4 Rally 2026: Η ανανεωμένη ναυαρχίδα των ταξιδιών αποκαλύφθηκε στην EICMA | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
EICMA 2025 - Honda V3R 900: Το 3κύλινδρο naked με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Honda CB 1000 F: Η Hornet φορά το vintage κοστούμι της στην EICMA 2025 | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ