Τα ελαστικά σας είναι ο αποκλειστικός δεσμός σας με την άσφαλτο και πρέπει να βρίσκονται πάντα σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, εκτός από όσα πρέπει να προσέξετε για τα ελαστικά σας, υπάρχουν και κάποια άλλα σημεία (ειδικά στους ελληνικούς δρόμους) που απαιτούν την προσοχή σας, αν επιθυμείτε να παραμείνετε (εσείς και η μοτοσικλέτα σας) όρθιοι.
· Φροντίστε τα ελαστικά σας να έχουν πάντοτε τη σωστή πίεση. Ελέγξτε τη σε τακτά χρονικά διαστήματα, όταν είναι ακόμη κρύα.
· Μην αναβάλλετε την αντικατάστασή τους, όταν έρχεται η ώρα της. Μια πτώση που θα έρθει από μειωμένη πρόσφυση (εξαιτίας των φαγωμένων) ελαστικών θα σας κοστίσει πολλά περισσότερα.
· Όταν τοποθετείτε νέα ελαστικά, έχετε υπόψη σας ότι και αυτά (όπως και τα περισσότερα μέρη της μοτοσικλέτας) απαιτούν μια περίοδο στρωσίματος. Για τα πρώτα 100 χλμ. τουλάχιστον, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να αποφύγετε να τα πιέσετε.
· Στο δρόμο υπάρχουν, εκτός από τις λακκούβες, δεκάδες παγίδες που μειώνουν θεαματικά την πρόσφυση των ελαστικών σας. Εντοπίστε τις και αποφύγετέ τις. Δώστε μεγάλη προσοχή στις γραμμές στο δρόμο. Διαχωριστικές γραμμές και διαβάσεις γλιστρούν πολύ, ακόμη και στεγνές.
· Αν αγνοήσετε το γεγονός ότι είναι παράνομο κι ανεβείτε σε ένα πεζοδρόμιο θα πρέπει να δείξετε ιδιαίτερη προσοχή, γιατί δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να προσφέρει πρόσφυση στα ελαστικά σας.
· Εξαιρετικά μειωμένη είναι και η πρόσφυση στα βενζινάδικα. Προκειμένου να καθαρίζεται το πάτωμα εύκολα από λάδια βενζίνες κτλ. δεν έχει καμία σχέση με την άσφαλτο, οπότε απαιτείται μεγάλη προσοχή.
· Την ίδια προσοχή πρέπει να δείχνετε και σε κλειστά πάρκινγκ.
· Αν συναντήσετε λάδια στο δρόμο και δεν τα αντιληφθείτε εγκαίρως ώστε να τα αποφύγετε ή να φρενάρετε, παραμείνετε ψύχραιμος. Περάστε από πάνω τους με τη μοτοσικλέτα όρθια και το γκάζι σταθερό.
· Η βροχή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που θα μειώσει την πρόσφυση της μοτοσικλέτας σας – και αυτό δε μπορείτε να το αποφύγετε. Θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, να κινείστε με χαμηλότερες ταχύτητες και να κρατάτε μεγαλύτερες αποστάσεις. Επιπλέον, στη στροφή θα πρέπει να διαγράφετε μεγαλύτερο τόξο και στο φρενάρισμα να πατάτε τα φρένα πιο σταδιακά.
· Εκτός από τη βροχή και το χιόνι (και πολύ περισσότερο ο πάγος) μειώνουν σε τεράστιο βαθμό την πρόσφυση. Η συμβουλή μας είναι, αν ενδέχεται να συναντήσετε πάγο στη διαδρομή σας, να αφήσετε τη μοτοσικλέτα στο σπίτι.
5 125άρια scooter με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Kymco X-Town 250 ST Euro5+: Με νέο κινητήρα και Ιταλική φινέτσα
Τα ηλεκτρικά πατίνια και οι μοτοσυκλετιστές: Συμβίωση ή σύγκρουση;
Test καλοκαιρινό παντελόνι IXS Trigonis-Air: Ανεση και προστασία σε 1ο πλάνο
TailG F55: Βραβευμένο με Red Dot και ανάρτηση ADS (Adaptive Damping System)
Piaggio Group Περιστέρι: Δώσε τη δική σου πινελιά με γνήσια αξεσουάρ
Έρχεται κατακόρυφη πτώση στις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων!
Honda: Νέα σχεδίαση τροχού και φρένων για αποφυγή υπερθέρμανσης
Έρχονται τα πρώτα «ραβασάκια» με πρόστιμα-φωτιά για ανασφάλιστα οχήματα
Ίλιον – Πετρούπολη: Διανομείς χωρίς δίπλωμα και ζώνες στο στόχαστρο της Τροχαίας (ΒΙΝΤΕΟ)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025