Εκτός από τα αρχικά έξοδα της απόκτησης ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας, υπάρχουν και άλλα, εξίσου σημαντικά που είναι αποτέλεσμα της συμβίωσης με το νέο δίκυκλο.
Πάγια έξοδα, όπως η βενζίνη και τα ασφάλιστρα, καθώς και τα προβλεπόμενα services είναι απαραίτητα και πρέπει να υπολογίζονται μαζί με τα αρχικά της απόκτησης.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πάγια έξοδα ενός μεσαίου street, δηλαδή τη βενζίνη, την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας και τα προβλεπόμενα services που πρέπει να γίνουν τα πρώτα δύο χρόνια, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο αναβάτης του Kawasaki ER-6n που σας παρουσιάζουμε εδώ θα διανύσει 12.000 χλμ. το χρόνο. Έπειτα, σας παρουσιάζουμε το κόστος που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του σε καθημερινή βάση, για ρεαλιστικούς υπολογισμούς.
Έχετε υπόψη σας ότι τα ποσά που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και εξαρτώνται από την κοστολόγηση του κάθε συνεργείου, τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα (πόλη διαμονής, ηλικία κτλ.)
Kawasaki ER-6n: Δαπάνες διετίας
Service 1.000 χλμ.: 40 ευρώ Service 6.000 χλμ.: 60 ευρώ Service 12.000 χλμ.: 170 ευρώ Service 18.000 χλμ.: 60 ευρώ Service 24.000 χλμ.: 170 ευρώ Σύνολο κόστους service: 500 ευρώ Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (λτ.): 1.120 Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (ευρώ*): 1.881 Τέλη κυκλοφορίας για 2 έτη: 110 ευρώ Ασφάλιστρα 2 ετών: 440 ευρώ Κόστος/ημέρα: 4 ευρώ