Με ένα λιτό Δελτίο Τύπου η ισπανική Ossa ανακοίνωσε το λανσάρισμα του TR125i, το οποίο απευθύνεται σε νέους αγωνιζόμενους αλλά και σε αρχάριους αναβάτες που έχουν ως χόμπι το trial.
Το νέο μοντέλο τα ισπανικής εταιρίας βασίζεται εν πολλοίς στο επίσης νέο TR280i το οποίο αποτελεί εξέλιξη της αγωνιστικής ομάδας της Ossa βάσει των εμπειριών που αποκομίστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια.
Για την ακρίβεια οι αλλαγές του μικρότερου μοντέλου σε σχέση με το 280 εντοπίζονται μόνο από τα κάρτερ και πάνω καθώς τα δύο μοντέλα μοιράζονται τόσο τα τελευταία όσο και το πλαίσιο και τα περιφερειακά. Ο δίχρονος κινητήρας των 124,9 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος και οι διαστάσεις του κυλίνδρου (54 χλστ. διάμετρος και 54,5 διαδρομή) είναι ελαφρά υποτετράγωνες.
Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Kukosan, ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός και το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων.
Το πλαίσιο του TR125i είναι ατσάλινο σωληνωτό, το πιρούνι των 40 χλστ. προέρχεται από την Marzocchi και ρυθμίζεται σε συμπίεση και επαναφορά ενώ το αμορτισέρ της Ohlins ανήκει στη σειρά ΤΤΧ και είναι επίσης ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και επαναφορά. Τέλος το βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνά τα 64 κιλά, χωρίς υγρά.
Η Ossa θα συμμετέχει και σε αγώνες με τη νέα της δημιουργία και για αυτό το λόγο υπέγραψε συμβόλαιο με τον Ισπανό πρωταθλητή του 2012, Marc Riba. Ο τελευταίος θα συμμετέχει με το TR125i τόσο στο πρωτάθλημα της Καταλονίας και της Ισπανίας όσο και στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Trial.