Για το λόγο αυτό, η οδήγηση σε δυνατό άνεμο, ειδικά σε ταξίδι – εκεί θα γίνει πιο εμφανής – χρειάζεται μια μικρή προετοιμασία, αλλά και ιδιαίτερη προσοχή. Ο αναβάτης πρέπει να φροντίσει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένος, καθώς ξεκινά από το σπίτι, αλλά και σε κάθε περίπτωση που ο άνεμος μπορεί να επηρεάσει την οδήγηση και τη σταθερότητά του.
Όσοι έχουν οδηγήσει σε δυνατό άνεμο, γνωρίζουν πολύ καλά πως η σταθερότητα της μοτοσικλέτας επηρεάζεται σημαντικά. Ειδικά όταν η μοτοσικλέτα είναι ελαφριά ή το κέντρο βάρους της βρίσκεται σχετικά ψηλά, οι ριπές του ανέμου μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την οδική συμπεριφορά της.
· Ακόμη κι όταν κινείστε με λίγα χιλιόμετρα, έχετε κλειστή τη ζελατίνα του κράνους, διαφορετικά τα μάτια σας κινδυνεύουν να γεμίσουν με σκουπιδάκια και σκόνη, εμποδίζοντας την ορατότητά σας.
· Τα ρούχα του αναβάτη δεν πρέπει να είναι φαρδιά, ειδικά σε μέρα με δυνατό αέρα, καθώς θα «πεταρίζουν» συνεχώς και θα επηρεάζουν τη συγκέντρωσή του.
· Σε περίπτωση που η μοτοσικλέτα σας είναι εξοπλισμένη με βαλίτσες ή έστω top case, καλό είναι να τα αφαιρέσει, ειδικά αν δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσει. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσει σημαντικά τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας του ενάντια στις ριπές του ανέμου.
· Καλό είναι επίσης, να μην αφήνετε κορδόνια, ιμάντες κτλ. από τα ρούχα σας ή τις τσάντες σας να κινούνται ελεύθερα, καθώς θα σας τιμωρήσουν με άφθονο… μαστίγωμα!
· Έχετε το νου σας στα δεντράκια στην άκρη του δρόμου, ώστε να υπολογίσετε την κατεύθυνση και την ένταση του ανέμου.
· Σε περίπτωση που προσπερνάτε φορτηγό ή λεωφορείο, υπολογίστε τα ρεύματα αέρα, τα οποία αρχικά θα σας τραβήξουν προς το μέρος του και έπειτα θα σας διώξουν. Αν και συνήθως είναι ελεγχόμενα, σε δυνατό αέρα είναι καλό να αποφεύγονται.
· Διατηρήστε το στροφόμετρο σε υψηλή τιμή, ώστε να εκμεταλλευτείτε το γυροσκοπικό φαινόμενο που δημιουργείται στους άξονες του κινητήρα και να διατηρήσετε σταθερή τη μοτοσικλέτα σας.
· Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή, όταν κινείστε με δίκυκλο που διαθέτει μεγάλες επιφάνειες, όπως, για παράδειγμα, scooter. Οι ριπές του ανέμου θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τη σταθερότητά του.
· Έχετε υπόψη σας, είτε κινείστε στην πόλη είτε έξω από αυτή, πως ένα άνοιγμα (μεταξύ κτιρίων ή βουνών ή γενικότερα φυσικών εμποδίων) σημαίνει και μια γενναιόδωρη ριπή αέρα, οπότε φροντίστε να είστε προετοιμασμένοι.
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr