Η μετάβαση αυτή από τα λίγα κυβικά στα πολλά δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση όσο ακούγεται και χρειάζεται εγκράτεια και σύνεση. Καλό είναι να γίνεται σταδιακά, αλλά επειδή τα πάθη δύσκολα χαλιναγωγούνται (και τα δίτροχα είναι μεγάλο πάθος), δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε αναβάτες να μεταπηδούν από τους 10 ίππους στους 100…χωρίς ενδιάμεση στάση! Προσοχή, λοιπόν, γιατί μια τέτοια πορεία κρύβει αρκετές παγίδες.
· Αρχικά θα πρέπει προσαρμοστείτε στο αυξημένο βάρος της μοτοσικλέτας. Προσοχή χρειάζεται όταν σταματάτε, γιατί τα επιπλέον κιλά της νέας σας αγαπημένης απαιτούν γερά πόδια και σταθερά πατήματα. Τον πρώτο καιρό καλό θα είναι να αποφύγετε τους δύσκολους ελιγμούς, αλλά και το συνεπιβάτη.
· Οι περισσότεροι σας εφιστούν την προσοχή στο γκάζι, αλλά εξίσου ιδιαίτερη μεταχείριση απαιτεί και το φρένο, ειδικά το μπροστινό. Aν έχετε κάνει το μεγάλο βήμα από ένα παπί σε ένα sport, για παράδειγμα, να είστε σίγουροι ότι το μπροστινό φρένο είναι πολύ πιο δυνατό και πολύ πιο επιρρεπές σε μπλοκάρισμα, αν δεν το χρησιμοποιήσετε σωστά.
· Το δεξί χέρι πρέπει να υπακούει στο μυαλό και στην αρχή να φερθεί τρυφερά στο γκριπ του γκαζιού. Το να αντιλαμβάνεστε την ταχύτητα, με την οποία κινείστε, χωρίς να κοιτάτε το κοντέρ είναι βασικό και είναι θέμα ενστίκτου και εμπειρίας. Προσοχή μέχρι να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα για μη βρεθείτε χωρίς να το καταλάβετε να οδηγείτε με 150 χλμ. σε αστική περιοχή.
· Σε γενικές γραμμές, η μετάβαση στα πολλά κυβικά (ή ακόμα και η αλλαγή κατηγορίας π.χ. από on-off σε sport) απαιτεί προσοχή για μη βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Να θυμάστε επίσης πως το κρίσιμο διάστημα δεν είναι η πρώτη εβδομάδα, καθώς τότε έχετε τα μάτια σας 14, αλλά μετά από λίγο διάστημα, όταν υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι έχετε προσαρμοστεί και χαλαρώνετε.
Τι μετράει περισσότερο για σένα όταν αγοράζεις;
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Eride ΜΤ-8 και ΜΤ-8S: Πανάλαφρα, διθέσια με αποθηκευτικό χώρο και μπαγκαζιέρα
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr