Φιλικότερο από ποτέ
Αυτό φαίνεται και από τις δηλώσει του επικεφαλής του
project, Hirofumi Fukunaga:«Χτίζοντας πάνω στην πλατφόρμα της προηγούμενης μοτοσικλέτας
το νέο CBR600RR πηγαίνει την απόδοσή του σε
νέο επίπεδο. Είναι εξαιρετικό στην πίστα αλλά την ίδια στιγμή είναι ευκολότερο
από ποτέ κατά την οδήγησή του στους δρόμους της πόλης. Ακούγεται αντιφατικό
αλλά η φυσική συγχώνευση αυτών των δύο στοιχείων του χαρακτήρα της μοτοσικλέτας
είναι που κάνει το CBR600RR ακόμη πιο ελκυστικό από το
προκάτοχο. Επιπλέον, εξελίξαμε τη μοτοσικλέτα και υπό το πρίσμα του λογικού
κόστους απόκτησης. Ως επικεφαλής αυτού του project τίποτα δεν θα μου δώσει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από το να
δω αυτό το νέο CBR600RR να διεγείρει την supersport πλευρά του αναβάτη
που κάνει τα πρώτα του βήματα στην κατηγορία.»
Σύμφωνα με τη Honda η νέα σχεδίαση του φέρινγκ είναι εμπνευσμένη από την RC213V του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP και για τους οπαδούς της εταιρίας το CBR600RR θα προσφέρεται και με αγωνιστικούς χρωματισμούς, όπως άλλωστε και τα NSC50R, CBR250R και CBR1000RR. Από το νέο κοστούμι έχουν αποκομιστεί και αεροδυναμικά οφέλη καθώς πλέον η αεροδυναμική αντίσταση με τον αναβάτη όρθιο είναι 6,5% μικρότερη ενώ με το αναβάτη σκυφτό το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί κατά 5%.
Πλαίσιο, αναρτήσεις: Βελτιώσεις στα σημείαΤο πιο σημαντικό νέο έρχεται από το εμπρός μέρος και την τοποθέτηση του ανεστραμμένου (διάμετρος καλαμιών στα 41 χλστ.) Big Piston πιρουνιού της Showa που βελτιώνει σημαντικά τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στο δυνατό/οριακό φρενάρισμα καθώς βυθίζεται λιγότερο από τα πιρούνια με συμβατικά εντόσθια. Αυτό ήταν και το σημείο που εντοπίστηκε από τους μηχανικούς της Honda ως εκείνο που μπορεί με τη βελτίωσή του να προσφέρει και τα μεγαλύτερα οφέλη στον τομέα της συμπεριφοράς και της αυξημένης απόδοσης σε δρόμο και πίστα. Το νέο πιρούνι παρουσιάζει επίσης αυξημένη προοδευτικότητα σε σχέση με το προηγούμενο βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα κύλισης αλλά και την άνεση. Τέλος, οι ρυθμίσεις για την απόσβεση αλλά και την επαναφορά έχουν γίνει πλέον ευκολότερες αφού πλέον πραγματοποιούνται από την κορυφή των καλαμιών.
Βελτιώσεις έχουμε και για την Pro-Link πίσω ανάρτηση που στόχευσαν συνολικά στην αύξηση της πρόσφυσης του πίσω τροχού μέσω της αποτελεσματικότερης απορρόφησης των ανωμαλιών, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες κάτι που βελτιώνει και τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας. Οι αλλαγές εδώ εντοπίζονται στο εσωτερικό του αμορτισέρ όπου επαναπροσδιορίστηκαν τα σημεία που δέχεται πίεση το πιστόνι του ενώ νέες είναι και οι βαλβίδες που ελέγχουν τη ροή του λαδιού. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη σχεδίαση του αλουμινένιου ψαλιδιού ώστε να υπάρχει ισορροπία μεταξύ αίσθησης και ακαμψίας. Για αυτό το λόγο αποτελείται από τρία διαφορετικά τμήματα, το τμήμα έδρασης στο πλαίσιο είναι χυτό, το δεξί μπράτσο πρεσαριστό και το αριστερό κούφιο με νευρώσεις. Όσον αφορά στο ίδιο το αλουμινένιο πλαίσιο, αν και δεν αναφέρεται κάποια σημαντική αλλαγή στη γενικότερη σχεδίασή του, η Honda κάνει λόγο για μια ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια συγκέντρωσης των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Επίσης, ελαφρύτερες είναι και οι χυτές ζάντες αλουμινίου με τα δώδεκα μπράτσα (από το CBR1000RR) που προσφέρουν μειωμένη αδράνεια και καλύτερη αίσθηση στον αναβάτη σε οριακές συνθήκες.
Τέλος, να συμπεριλάβουμε εδώ και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σταμπιλιζατέρ για το τιμόνι που μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της απόσβεσής του ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται η μοτοσικλέτα.
Φρένα: Φρενάρετε ηλεκτρονικά
Στα φρένα τα πάντα παραμένουν ως είχαν. Δύο δίσκοι των 310 χλστ. εμπρός συνδυάζονται με τετραπίστονες και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και ακτινική τρόμπα, ενώ πίσω η μονοπίστονη δαγκάνα επιβραδύνει ένα δίσκο 220 χλστ.
Όπως και για το προηγούμενο έτσι και για το νέο μεσαίο CBR ο αναβάτης μπορεί να το εξοπλίσει με το εξελιγμένο σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Honda. Το εν λόγω σύστημα λειτουργεί ηλεκτρονικά (είναι δηλαδή brake by wire) και λειτουργεί με την ίδια λογική που συναντάμε στο αντίστοιχο brake by wire γκάζι. Η πίεση που καταβάλλει ο αναβάτης στη μανέτα ή το ποδόφρενο μεταφέρεται μέσω αισθητήρων στην κεντρική μονάδα ελέγχου. Αυτή με τη σειρά της μετρά την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού και βάσει αυτών των παραμέτρων, αλλά και του μεγέθους της επιβράδυνσης που επιθυμεί ο αναβάτης, μεταφέρει τη δύναμη στις δαγκάνες μέσω ηλεκτρικών μοτέρ φροντίζοντας παράλληλα για την ισορροπία μεταξύ του εμπρός και του πίσω τροχού. Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτής της ηλεκτρονικής εφαρμογής έναντι των μηχανικών είναι ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία αντίδραση σε μανέτα και ποδόφρενο όταν το ABS λειτουργεί, αλλά και η συνολικά ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αντίδραση του συστήματος, ειδικά σε οριακό φρενάρισμα.
Κινητήρας: Νέα πνευμόνια


EICMA 2025 - CFMoto 675NK GP: Με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και αναβαθμισμένο κινητήρα
EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS
Έχουν τελικά νόημα οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων;
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Harley-Davidson Athens: Εντυπωσιακό opening event για το νέο κατάστημα στην Αττική!
Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηροί κανόνες και 19 ζώνες απαγόρευσης
Michelin City Grip 2: Η Νο1 επιλογή των κορυφαίων κατασκευαστών στα scooter
Honda NSR250R: Το δίχρονο όνειρο της δεκαετίας του 90
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.