LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ανανεωμένο στα σημεία και με νέο πιο αεροδυναμικό φέρινγκ έρχεται το CBR600RR για το 2013.

Το CBR600RR θα παράγεται και με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της Honda, για τους φανατικούς της ιαπωνικής εταιρίας.

Σε μαύρο το CBR600RR βγάζει κακία και γοητεύει τον παρατηρητή.

Αυτός είναι και ο πιο κλασικός χρωματισμός για το ανανεωμένο SS.

Το τελικό της εξάτμισης παραμένει κατω από τη σέλα και για το 2013.

Ανανεωμένο Honda CBR600RR

Φιλικότερο στην καθημερινή χρήση αλλά την ίδια στιγμή πιο αποτελεσματικό στην πίστα και σε δρόμο με στροφές παρουσιάζεται το ανανεωμένο CBR600RR που χτίζει πάνω στην επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του.

 
Φιλικότερο από ποτέ

Τρεις βασικοί άξονες ήταν αυτοί που οδήγησαν την εξέλιξη του νέου CBR600RR σύμφωνα με τη Honda.
Να είναι καλύτερο στην πίστα από το προηγούμενο, να μπορεί να το απολαύσει κανείς σε ένα στριφτερό δρόμο ή ακόμη και στην καθημερινή του μετακίνηση και να μπορεί να οδηγηθεί με την ίδια ευκολία από όλους τους αναβάτες άσχετα από το επίπεδο εμπειρίας τους. Το προηγούμενο μοντέλο τα έκανε αυτά σε πολύ μεγάλο βαθμό και για αυτό το λόγο η ιαπωνική εταιρία δεν προχώρησε στην παρουσίαση ενός ολοκαίνουριου μοντέλο αλλά εξέλιξε στα σημεία το προηγούμενο δίνοντας παράλληλα προσοχή και στο λογικό κόστος απόκτησης.

Αυτό φαίνεται και από τις δηλώσει του επικεφαλής του project, Hirofumi Fukunaga:«Χτίζοντας πάνω στην πλατφόρμα της προηγούμενης μοτοσικλέτας το νέο CBR600RR πηγαίνει την απόδοσή του σε νέο επίπεδο. Είναι εξαιρετικό στην πίστα αλλά την ίδια στιγμή είναι ευκολότερο από ποτέ κατά την οδήγησή του στους δρόμους της πόλης. Ακούγεται αντιφατικό αλλά η φυσική συγχώνευση αυτών των δύο στοιχείων του χαρακτήρα της μοτοσικλέτας είναι που κάνει το CBR600RR ακόμη πιο ελκυστικό από το προκάτοχο. Επιπλέον, εξελίξαμε τη μοτοσικλέτα και υπό το πρίσμα του λογικού κόστους απόκτησης. Ως επικεφαλής αυτού του project τίποτα δεν θα μου δώσει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από το να δω αυτό το νέο CBR600RR να διεγείρει την supersport πλευρά του αναβάτη που κάνει τα πρώτα του βήματα στην κατηγορία.»

Με εμφάνιση αγωνιστική

Σύμφωνα με τη Honda η νέα σχεδίαση του φέρινγκ είναι εμπνευσμένη από την RC213V του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP και για τους οπαδούς της εταιρίας το CBR600RR θα προσφέρεται και με αγωνιστικούς χρωματισμούς, όπως άλλωστε και τα NSC50R, CBR250R και CBR1000RR. Από το νέο κοστούμι έχουν αποκομιστεί και αεροδυναμικά οφέλη καθώς πλέον η αεροδυναμική αντίσταση με τον αναβάτη όρθιο είναι 6,5% μικρότερη ενώ με το αναβάτη σκυφτό το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί κατά 5%.

Πλαίσιο, αναρτήσεις: Βελτιώσεις στα σημεία 

Το πιο σημαντικό νέο έρχεται από το εμπρός μέρος και την τοποθέτηση του ανεστραμμένου (διάμετρος καλαμιών στα 41 χλστ.) Big Piston πιρουνιού της Showa που βελτιώνει σημαντικά τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στο δυνατό/οριακό φρενάρισμα καθώς βυθίζεται λιγότερο από τα πιρούνια με συμβατικά εντόσθια. Αυτό ήταν και το σημείο που εντοπίστηκε από τους μηχανικούς της Honda ως εκείνο που μπορεί με τη βελτίωσή του να προσφέρει και τα μεγαλύτερα οφέλη στον τομέα της συμπεριφοράς και της αυξημένης απόδοσης σε δρόμο και πίστα. Το νέο πιρούνι παρουσιάζει επίσης αυξημένη προοδευτικότητα σε σχέση με το προηγούμενο βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα κύλισης αλλά και την άνεση. Τέλος, οι ρυθμίσεις για την απόσβεση αλλά και την επαναφορά έχουν γίνει πλέον ευκολότερες αφού πλέον πραγματοποιούνται από την κορυφή των καλαμιών.

Βελτιώσεις έχουμε και για την Pro-Link πίσω ανάρτηση που στόχευσαν συνολικά στην αύξηση της πρόσφυσης του πίσω τροχού μέσω της αποτελεσματικότερης απορρόφησης των ανωμαλιών, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες κάτι που βελτιώνει και τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας. Οι αλλαγές εδώ εντοπίζονται στο εσωτερικό του αμορτισέρ όπου επαναπροσδιορίστηκαν τα σημεία που δέχεται πίεση το πιστόνι του ενώ νέες είναι και οι βαλβίδες που ελέγχουν τη ροή του λαδιού. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη σχεδίαση του αλουμινένιου ψαλιδιού ώστε να υπάρχει ισορροπία μεταξύ αίσθησης και ακαμψίας. Για αυτό το λόγο αποτελείται από τρία διαφορετικά τμήματα, το τμήμα έδρασης στο πλαίσιο είναι χυτό, το δεξί μπράτσο πρεσαριστό και το αριστερό κούφιο με νευρώσεις. Όσον αφορά στο ίδιο το αλουμινένιο πλαίσιο, αν και δεν αναφέρεται κάποια σημαντική αλλαγή στη γενικότερη σχεδίασή του, η Honda κάνει λόγο για μια ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια συγκέντρωσης των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Επίσης, ελαφρύτερες είναι και οι χυτές ζάντες αλουμινίου με τα δώδεκα μπράτσα (από το CBR1000RR) που προσφέρουν μειωμένη αδράνεια και καλύτερη αίσθηση στον αναβάτη σε οριακές συνθήκες.

Τέλος, να συμπεριλάβουμε εδώ και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σταμπιλιζατέρ για το τιμόνι που μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της απόσβεσής του ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται η μοτοσικλέτα.

Φρένα: Φρενάρετε ηλεκτρονικά

Στα φρένα τα πάντα παραμένουν ως είχαν. Δύο δίσκοι των 310 χλστ. εμπρός συνδυάζονται με τετραπίστονες και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και ακτινική τρόμπα, ενώ πίσω η μονοπίστονη δαγκάνα επιβραδύνει ένα δίσκο 220 χλστ.

Όπως και για το προηγούμενο έτσι και για το νέο μεσαίο CBR ο αναβάτης μπορεί να το εξοπλίσει με το εξελιγμένο σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Honda. Το εν λόγω σύστημα λειτουργεί ηλεκτρονικά (είναι δηλαδή brake by wire) και λειτουργεί με την ίδια λογική που συναντάμε στο αντίστοιχο brake by wire γκάζι. Η πίεση που καταβάλλει ο αναβάτης στη μανέτα ή το ποδόφρενο μεταφέρεται μέσω αισθητήρων στην κεντρική μονάδα ελέγχου. Αυτή με τη σειρά της μετρά την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού και βάσει αυτών των παραμέτρων, αλλά και του μεγέθους της επιβράδυνσης που επιθυμεί ο αναβάτης, μεταφέρει τη δύναμη στις δαγκάνες μέσω ηλεκτρικών μοτέρ φροντίζοντας παράλληλα για την ισορροπία μεταξύ του εμπρός και του πίσω τροχού. Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτής της ηλεκτρονικής εφαρμογής έναντι των μηχανικών είναι ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία αντίδραση σε μανέτα και ποδόφρενο όταν το ABS λειτουργεί, αλλά και η συνολικά ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αντίδραση του συστήματος, ειδικά σε οριακό φρενάρισμα.

Κινητήρας: Νέα πνευμόνια

Λίγα πράγματα άλλαξαν σε αυτό τον τομέα αφού το γνωστό 4κύλινδρο μοτέρ των 599 κ.εκ. ικανοποιούσε ήδη με την απόδοσή του. Η τελευταία δεν έχει μεταβληθεί στο ελάχιστο και παραμένει στους 118 ίππους και τα 6,7 kgm ροπής στις 13.500 και 11.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το λογισμικό για την κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) είναι νέο όπως νέα είναι και η χαρτογράφηση για τον ψεκασμό. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στο ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και στο σύστημα που στέλνει φρέσκο αέρα από το ρύγχος του φέρινγκ, το Air Induction System της Honda. Τέλος, η βαλβίδα που ελέγχει τον αέρα στους αυλούς εισαγωγής είναι πλέον ενεργή σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του μοτέρ. Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα την βελτίωση της οδηγησιμότητας σε φυσιολογικές ταχύτητες και την αύξηση της απόδοσης σε οριακές καταστάσεις.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ