net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η ΚΤΜ παρουσίασε το 1290 Super Duke R Prototype, το οποίο είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, πλήρως λειτουργικό.

Είναι βασισμένο στο νέο Super Duke και διαθέτει τον κινητήρα LC8, ο οποίος αύξησε τη χωρητικότητά του κατά 100 κ.εκ..

Εντυπωσιακή δεν είναι μόνο η όψη του, αλλά και ο εξοπλισμός του, από το πρωτότυπο πιρούνι της WP μέχρι το traction control.

ΚΤΜ 1290 Super Duke R Prototype

Ξέραμε ότι η ΚΤΜ είχε έναν εντυπωσιακό άσο κρυμμένο στο μανίκι της (για την ακρίβεια, κάτω από ένα σεντόνι) για την EICMA, αλλά μάλλον δεν είμασταν προετοιμασμένοι για αυτό που αντικρίσαμε!

 

Κι αυτό ήταν το πρωτότυπο 1290 Super Duke R, ένα πλήρως λειτουργικό μοντέλο (άλλωστε, πριν μερικές ημέρες ακούσαμε και τον τραχύ ήχο του κινητήρα του) που δε μοιάζει με κανένα Super Duke του παρελθόντος. Το πρωτότυπο R είναι βασισμένο στο νέο Super Duke, ωστόσο μοιάζει σα να βγήκε από άλλο καλούπι, ένα καλούπι ποτισμένο με αναβολικά! Ο κινητήρας του δεν είναι άλλος από τον LC8 που γνωρίζουμε από το 1190 RC8 R, ωστόσο, έχει αυξήσει τη χωρητικότητά του κατά 100 κ.εκ.. Επιπλέον, εκτιμάται πως αποδίδει 180 ίππους.

Όσο για την εμφάνισή του, αυτή μπορεί καλύτερα να γίνει αντιληπτή από τις φωτογραφίες που σας παραθέτουμε. Τα πλαστικά του είναι μίνιμαλ, το ντεπόζιτο φουσκωμένο και μυώδες, η σχεδόν ανύπαρκτη μάσκα έχει μετακομίσει λίγο πάνω από το μπροστινό φτερό (!) και το ειδικά κατασκευασμένο τελικό της Akrapovic συμπληρώνει μια εικόνα τουλάχιστον εντυπωσιακή.

Όπως είναι φυσικό, μιας και πρόκειται για πρωτότυπο, τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχει ανακοινώσει η ΚΤΜ είναι ελάχιστα. Γνωρίζουμε ότι ο κινητήρας διαθέτει σύστημα ride by wire, ότι το πλαίσιο είναι από ειδικά επεξεργασμένο ατσάλι και το μονόμπρατσο ψαλίδι από κράμα αλουμινίου (όπως και οι τροχοί) και ότι το ανεστραμμένο πιρούνι αποτελεί πρωτότυπο μοντέλο της WP. Τέλος, ξέρουμε πως στον εξοπλισμό του συναντάμε ABS και traction control.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ