Αν και δεν πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την αρχή, το F 800 GT διαφέρει σημαντικά από το F 800 ST που αντικαθιστά. Ο κινητήρας παραμένει ο δικύλινδρος εν σειρά των 798 κ.εκ. που γνωρίζουμε από το ST, ωστόσο έχει ρυθμιστεί διαφορετικά. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι αυξημένες ελαφρώς επιδόσεις. Αναλυτικότερα το GT αποδίδει 90 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (έναντι των 85 του ST), ενώ η ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα. Η τελική μετάδοση, από την άλλη, είναι επανασχεδιασμένη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, αλλά παραμένει ο ιμάντας.
Μεγάλες αλλαγές συναντάμε στον σχεδιασμό και την εργονομία του F 800 GT. Η βασική προστασία που προσέφερε το προηγούμενο ST στο ταξίδι αναβαθμίστηκε σημαντικά. Το νέο κοστούμι προσφέρει καλύτερη προστασία από τον αέρα και αεροδυναμική, ενώ ο σχεδιασμός της μοτοσικλέτας είναι σαφώς πιο σύγχρονος και σε σύμπνοια με τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της BMW. Ρίχνοντας μια ματιά στις λεπτομέρειες της εργονομίας, βλέπουμε κι άλλες βελτιώσεις, μεταξύ των οποίων: νέοι διακόπτες, επανασχεδιασμένη και χαμηλότερη σέλα, επανατοποθετημένα μαρσπιέ, ευκολότερο σύστημα ρύθμισης του πίσω αμορτισέρ, νέο, ψηλότερο τιμόνι που απορροφά τους κραδασμούς, επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με νέες ενδείξεις και διαφορετικά τοποθετημένη εξάτμιση.
Οι Βαυαροί, όμως, δεν έμειναν εκεί. Βελτίωσαν και το σύστημα των αναρτήσεων (αύξησαν το μήκος του ψαλιδιού και μείωσαν ανεπαίσθητα τη διαδρομή του πίσω αμορτισέρ), ώστε να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης και σταθερότητα, αντικατέστησαν τους τροχούς με νέους κι ελαφρύτερους και επανασχεδίασαν τη σέλα, προκειμένου να γίνει ακόμη πιο άνετη για δύο άτομα. Άλλο ένα ενδιαφέρον νέο στοιχείο πάνω στο F 800 GT είναι το γεγονός ότι οι μεταφορικές του δυνατότητες αυξήθηκαν κατά 11 κιλά (στα 207 κιλά).
Όσον αφορά στον εξοπλισμό του, όπως είναι φυσικό, αυτός δεν είναι αμελητέος. Πρώτα απ’ όλα, το προαιρετικό μέχρι σήμερα ABS ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Αλλά και ο προαιρετικός εξοπλισμός ενισχύθηκε σημαντικά, με το σύστημα ASC (Automatic Stability Control) και τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΕSA (Electronic Suspension Adjustment). Επιπλέον, το νέο GT μπορεί να εξοπλιστεί με ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτό πακέτο σκληρών βαλιτσών, καθώς και άλλα ηλεκτρονικά και μη συστήματα της BMW, όπως τελικό της Akrapovic, Navigator και άλλα.
| Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW F 800 GT | |
| Κινητήρας | 4Τ, 2K, Υ/Ψ |
| Χωρητικότητα (κ.εκ.) | 798 |
| Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 82 x 75.6 |
| Συμπίεση | 12.0: 1 |
| Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 90/8,000 |
| Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 8,8/5.800 |
| Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
| Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15 |
| Πλαίσιο | Αλουμινένιο |
| Διαστάσεις (μήκος x πλάτος) | 2.156 x 905 |
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.514 |
| Ύψος σέλας (χλστ.) | 800 |
| Βάρος (κιλά, πλήρες) | 213 |
| Ανάρτηση Εμπρός | Τηλ. Πιρούνι 43 χλστ. |
| Ανάρτηση Πίσω | Μονό αμορτισέρ |
| Τροχοί (Ε/Π) | 120/70-17" / 180/55-17" |
| Φρένο Εμπρός | 2Δ/320 |
| Φρένο Πίσω | Δ/265 |


EICMA 2025 - CFMoto 675NK GP: Με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και αναβαθμισμένο κινητήρα
EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS
Έχουν τελικά νόημα οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων;
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Harley-Davidson Athens: Εντυπωσιακό opening event για το νέο κατάστημα στην Αττική!
Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηροί κανόνες και 19 ζώνες απαγόρευσης
Michelin City Grip 2: Η Νο1 επιλογή των κορυφαίων κατασκευαστών στα scooter
Honda NSR250R: Το δίχρονο όνειρο της δεκαετίας του 90
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.