Δεν είναι απίθανο κάποια στιγμή να χρειαστεί να βγούμε σε ανοιχτό δρόμο (π.χ. Εθνική Οδό), αλλά να πρέπει να κινηθούμε με χαμηλή ταχύτητα, είτε γιατί οδηγούμε μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού, είτε λόγω ανωτέρας βίας (στρώσιμο, βλάβη). Ορισμένοι θα πίστευαν πως η αποστολή αυτή δεν εμπεριέχει κινδύνους, αλλά η πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική, καθώς κάποιοι τετράτροχοι (συνήθως) μας αντιμετωπίζουν ως κινούμενα εμπόδια. Πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε;
· Κινούμαστε πάντα στη δεξιά λωρίδα, αφήνοντας βέβαια τουλάχιστον μισό μέτρο χώρου δεξιά μας, ώστε να έχουμε περιθώρια ελιγμού αν χρειαστεί.
· Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο τι συμβαίνει πίσω μας. Το μάτι παίζει συνεχώς στον καθρέφτη για να προλάβουμε καταστάσεις. Ιδιαίτερα αν ακολουθεί φορτηγό, θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ένα δυνατό «χαστούκι» ανέμου, ειδικά αν μας προσπεράσει ξυστά.
· Πριν από τις εισόδους/εξόδους ενημερώνουμε έγκαιρα με φλας για τις προθέσεις μας και κινούμαστε και πάλι στη δεξιά λωρίδα, αλλά στο αριστερό μέρος αυτής. Προσοχή στους οδηγούς που θυμούνται τελευταία στιγμή πως θέλουν να βγουν από την Εθνική Οδό και το κάνουν χωρίς να λογαριάζουν τίποτα.
· Αν χρειαστεί να προσπεράσουμε, χρησιμοποιούμε όλη τη διαθέσιμη ισχύ, το κάνουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και επανερχόμαστε άμεσα στη δεξιά λωρίδα.
· Αυτό που πρέπει πάντα να θυμόμαστε είναι πως δε διεκδικούμε επιθετικά την προτεραιότητά μας! Δίνουμε το χώρο που χρειάζονται οι υπόλοιποι χρήστες του οδοστρώματος (ακόμα και αν οδηγούν τελείως λανθασμένα) και κινούμαστε «αμυντικά».
Super naked με τα καλύτερα φρένα
SYM PE3 Hybrid: Η υβριδική πρόταση με range extender για αυτονομία 325 χλμ
Φθηνός εξοπλισμός από internet: έξυπνη κίνηση ή ρώσικη ρουλέτα;
SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Χιλιάδες οδηγοί χωρίς δίπλωμα – Κρύβουν τις πινακίδες από τις κάμερες
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
SYM JET14 EVO 125: Καίει 2,5λτ/100χλμ , έχει χώρο για full-face κράνος και κοστίζει 2.895 ευρώ!
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.