Οι πρώτες από τις αλλαγές αυτές γίνονται άμεσα αντιληπτές στον σχεδιασμό του. Η αισθητική του Burgman έγινε πιο σύγχρονη και νεανική, χωρίς, όμως, να απαρνηθεί τα σχεδιαστικά εκείνα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Οι γραμμές στα πλαστικά του είναι πιο ρευστές και τα φωτιστικά σώματα (εμπρός, πίσω, καθώς και τα ενσωματωμένα στους καθρέφτες LED φλας) επανασχεδιάστηκαν. Νέο είναι και το τελικό της εξάτμισης, καθώς και ο πίνακας οργάνων.
Φεύγοντας από την εμφάνιση, διαπιστώνουμε ότι οι αλλαγές πάνω στο Burgman είναι μικρές, αλλά σημαντικές. Σύμφωνα με τη Suzuki, το νέο σύστημα ψεκασμού και η βελτιωμένη μετάδοση είχαν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου, κατά 15%, γεγονός που σημαίνει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Στον τομέα της οικονομίας παίζει μεγάλο ρόλο και η νέα ένδειξη Eco Drive στον πίνακα οργάνων. Η συγκεκριμένη ανάβει όταν το Burgman αποδίδει τα μέγιστα με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, ενημερώνοντας έτσι τον αναβάτη για την πιο ωφέλιμη, από αυτή την άποψη, περιοχή του.
Νέα (και ελαφρύτερη, σύμφωνα με τη Suzuki) είναι και η μονάδα του ABS στην έκδοση Executive, η οποία διαφέρει από την απλή χάρη και σε άλλα στοιχεία (θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, πλάτη συνεπιβάτη). Εκτός όλων των παραπάνω, το πολυτελές scooter της Suzuki διαθέτει και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και καθρέφτες, παροχή ρεύματος, μεγάλους χώρους (αυτός κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 50 λίτρων), τον ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα των 638 κ.εκ. και, φυσικά, τις τρεις διαφορετικές επιλογές μετάδοσης (τις αυτόματες Drive και Power και τη χειροκίνητη Manual).
Τι μετράει περισσότερο για σένα όταν αγοράζεις;
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Eride ΜΤ-8 και ΜΤ-8S: Πανάλαφρα, διθέσια με αποθηκευτικό χώρο και μπαγκαζιέρα
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr