Ο κινητήρας είναι ο γνωστός Esp (enhanced Smart Power - ενισχυμένη έξυπνη δύναμη). Για αυτόν έχουμε ήδη γράψει πολλά, ενώ μας έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις καθώς τον έχουμε δοκιμάσει, και στο Honda PCX 150. Στο SH η Honda ανακοινώνει διαφορετικές ρυθμίσεις στο μοτέρ, και αυξημένη συμπίεση, ρυθμίσεις που οδηγούν σε μεγαλύτερη ισχύ από ότι στο PCX. Με λίγα λόγια, εδώ έχουμε μια νέα γενιά κινητήρα, ένα σύνολο που φτιάχτηκε με γνώμονα την απλότητα, το μειωμένο βάρος, την ελαχιστοποίηση των τριβών, τα λιγότερα κινούμενα μέρη, την πιο ήσυχη λειτουργία και τη μέγιστη οικονομία. Οι αρετές αυτές επιτυγχάνονται με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών όπως η έδραση του ψυγείου πάνω στον κινητήρα, το σύστημα Idling Stop που συνοδεύεται από το σύστημα εκκίνησης ACG, τον κύλινδρο που δεν βρίσκεται πλέον σε ευθεία γραμμή με τον άξονα του στροφάλου (κύλινδρος offset), κλπ. Η Honda δίνει ως επίσημα νούμερα 15 ίππους και 1,43 κιλά ροπής, νούμερα ιδιαιτέρως ικανοποιητικά. Αυτό που κάνει μεγαλύτερη όμως εντύπωση είναι το επίσημο νούμερο της κατανάλωσης, αφού η Honda μιλάει για 43,8χλμ/lt!
Σίγουρα αυτά τα νούμερα επιτυγχάνονται με την πλέον οικονομική οδήγηση, όμως σημειώστε πως εμείς είχαμε μετρήσει 2,9lt/100χλμ. με οδήγηση-τέρμα γκάζι, για το PCX 150 (χωρίς μάλιστα χρήση του Idling stop), και θα έχετε μια λογική εικόνα για το τι θαύματα μπορεί να καταφέρει ο eSP του SH 150i.
Αν ψάχνετε χιλιομετροφάγο θα επιλέγατε scooter ή παπί για την πόλη;
SYM Jet14 200: Με νέα σχεδίαση και χώρο για Full face
Kit τροχαλίας Polini Hi-Speed για Sym Cruisym 250 / 300
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Aνετη επικράτηση του Jorge Martin στον αγώνα Sprint του Le Mans
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr