Δοκιμαστικά MotoGP – Pedrosa, στο νήμα
Τα δοκιμαστικά είχαν περίεργη γεύση, αφού την Παρασκευή ο καιρός ήταν βροχερός, και οι περισσότεροι εργοστασιακοί αναβάτες δεν μπήκαν καν στην πίστα. Το Σάββατο, οι μνηστήρες για την pole ήταν αρκετοί, και όσο τελείωνε ο χρόνος, τόσο αυξανόταν η ένταση και το θέαμα, με την πρώτη θέση να αλλάζει συνεχώς χέρια. Στο νήμα επικράτησε ο Pedrosa, μόλις για 0,018 δευτερόλεπτα, αφήνοντας δεύτερο το μεγάλο αντίπαλο Lorenzo.
Αγώνας – Χάος!
Φτάσαμε και στον αγώνα. Ή μάλλον, λίγο πριν από αυτόν. Αφού έγινε ο γύρος προθέρμανσης, οι αναβάτες στήνονται στην εκκίνηση. Όμως ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη στη μοτοσικλέτα του Abraham, μεταφράστηκε σε false start, αφού ο Karel εκκίνησε πριν σβήσουν τα φώτα. Η εκκίνηση αναβλήθηκε, τα νεύρα τεντώθηκαν, και ένα σμάρι μηχανικών μπήκε στην πίστα. Κατά την αναμονή, ο Lorenzo βγήκε για λίγο από την πίστα, επιστρέφοντας σύντομα μετά. Όταν όμως ο Pedrosa προσπάθησε να τον μιμηθεί, βρήκε στην επιστροφή του τους τεχνικούς της Honda να σπρώχνουν με δυσκολία τη μοτοσικλέτα του… εκτός πίστας. Αυτό έγινε αφού με κάποιο ανεξήγητο τρόπο, όταν πήγαν να αφαιρέσουν την κουβέρτα, ο μπροστινός τροχός «κλείδωσε», και δεν γύριζε! Ο Ισπανός χειρονομούσε σαν τρελός, μην μπορώντας να πιστέψει την ατυχία του. Κι όταν κατάφεραν οι τεχνικοί να λύσουν το πρόβλημα, είχε περάσει το 1 λεπτό που είχαν δώσει χρόνο επανεκκίνησης, οπότε ο Pedrosa αναγκάστηκε να εκκινήσει τελευταίος! Άδικοι ίσως οι κανόνες, αλλά… κανόνες. Ο γύρος προθέρμανσης επαναλήφθηκε, και η δεύτερη εκκίνηση έγινε χωρίς άλλο πρόβλημα.
Ο Abraham αναγκάστηκε να αλλάξει μοτοσικλέτα, και να εκκινήσει από τα pits, όμως ένα δεύτερο τεχνικό πρόβλημα με το πίσω φρένο, τον οδήγησε σε πτώση και εγκατάλειψη, από τον πρώτο κιόλας γύρο. Με τα φώτα να έχουν σβήσει, ο Lorenzo πετάχτηκε μπροστά και εξαφανίστηκε, ακολουθούμενος από τον… Rossi! Τον Ιταλό απειλούσε ο Bradl στην αρχή, όμως κατόπιν άρχισε να χάνει έδαφος, αφήνοντας τον γιατρό να πάρει με την ησυχία του το δεύτερο βάθρο με τη Ducati για το 2012. Ας γυρίσουμε όμως στη συνεχιζόμενη κακοτυχία του Pedrosa, ο οποίος άρχισε 21ος και μέσα σε λίγες μόνο στροφές είχε ήδη μπει στη δεκάδα, οδηγώντας σα δαιμονισμένος. Κι εκεί, στην 6η στροφή του πρώτου γύρου, ήρθε από πίσω ο Barbera, που είχε απουσιάσει λόγω τραυματισμού τους προηγούμενους αγώνες, και εμβόλισε τον δύσμοιρο Ισπανό, στέλνοντας τον στο έδαφος και στην εγκατάλειψη. Έτσι, ενώ πριν τον αγώνα του Misano η διαφορά Lorenzo-Pedrosa βρισκόταν στους 13 βαθμούς, κατόπιν εκτινάχθηκε στους 38, κάνοντας την προσπάθεια του Pedrosa δυσκολότερη.
Ο αγώνας μετά τον πρώτο γύρο εξελίχθηκε σε βαρετή υπόθεση, αφού πέρα από τον Bradl που συνέχισε να χάνει θέσεις, οι υπόλοιποι κράτησαν τις θέσεις τους, κάνοντας μοναχικό αγώνα, χωρίς μάχες. Η μόνη μάχη που σήκωσε τους θεατές όρθιους ήταν εκείνη του Bautista με τον Dovizioso, στον τελευταίο γύρο. Ο Dovizioso προσπάθησε με νύχια και δόντια να πάρει την τρίτη θέση, αλλά ο Bautista πάλεψε με την ίδια λύσσα, καταφέρνοντας να πάρει την τελευταία θέση στο βάθρο για… 0,003 του δευτερολέπτου, στο φώτο-φίνις! Η συνεχιζόμενη κακοτυχία του Spies δεν συνεχίστηκε στο Misano, και ο Τεξανός κατάφερε να πάρει την πέμπτη θέση. Ο επανεμφανιζόμενος, τραυματίας από την Ινδιανάπολη, Nicky Hayden έφερε το Ducati του 7ο στον τερματισμό, ακολουθούμενος από τον Jonathan Rea, που τα πήγε αρκετά καλά στον πρώτο του αγώνα MotoGP.
A/A | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing | |
2 | Valentino ROSSI | Ducati Team | 4.398 |
3 | Alvaro BAUTISTA | San Carlo Honda Gresini | 6.055 |
4 | Andrea DOVIZIOSO | Monster Yamaha Tech 3 | 6.058 |
5 | Ben SPIES | Yamaha Factory Racing | 7.543 |
6 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | 13.272 |
7 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | 40.907 |
8 | Jonathan REA | Repsol Honda Team | 43.162 |
9 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | 1.09.627 |
10 | Michele PIRRO | San Carlo Honda Gresini |
1.13.605 |
ΣΑΝ ΜΑΡΙΝΟ | Σύνολο | ||
16/9/2012 | |||
1 | LORENZO Jorge | 25 |
270 |
2 | PEDROSA Dani | 0 |
232 |
3 | STONER Casey | 0 |
186 |
4 | DOVIZIOSO Andrea | 13 |
163 |
5 | CRUTCHLOW Cal | 0 |
122 |
6 | ROSSI Valentino | 20 |
120 |
7 | BAUTISTA Alvaro | 16 |
118 |
8 | BRADL Stefan | 10 |
115 |
9 | HAYDEN Nicky | 9 |
93 |
10 | SPIES Ben | 11 |
77 |
Aprilia Tuareg Rally 660 - Test
Triumph Bonneville 350: Φουντώνουν οι φήμες για νέο κλασικό 350άρι
Γιατί τα δίτροχα είναι μονόδρομος για μετακίνηση στην πόλη;
Test Scorpion-Exo Z1: Jet κράνος με σπορ σχεδιασμό και κορυφαία προστασία
WP Suspension: Αγωνιστικά Pro Components για τις KTM 390 Adventure R & Enduro R 2025
Βρετανία: Οι πολίτες ζητούν «κάμερες θορύβου» για να σταματήσουν τα φασαριόζικα οχήματα
Honda NT1100 2026: Νέα απόχρωση για την κορυφαία σε πωλήσεις tourer της Ευρώπης
Kymco X-Town ST 250 2025: Με μεγάλη ζελατίνα , χώρο για full-face κράνος
Suzuki V-Strom 650: Με νέα μειωμένη τιμή κατά 1000 ευρώ
Nakospeed επίσημος επισκευαστής Piaggio, Vespa, Gillera
Μπάζει νερά το αδιάβροχό σου; Δες τι φταίει & τι να προσέξεις πριν αγοράσεις νέο!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.