Η παρουσίαση μιας έκδοσης του Ninja στα 300 κ.εκ. φημολογούταν εδώ και καιρό, ωστόσο, δεν ήμασταν σίγουροι αν επρόκειτο για ένα μοντέλο που προορίζεται για την ευρωπαϊκή ή αμερικανική αγορά. Όπως ανακοίνωσε η Kawasaki, το νέο Ninja 300R θα διατίθεται στην αγορά της Ευρώπης, με τους συναδέλφους στις ΗΠΑ να προσπαθούν ακόμη να μαντέψουν τις προθέσεις της ιαπωνικής εταιρείας για τη δική τους αγορά.
Θυμίζουμε ότι στις ΗΠΑ κυκλοφορεί ακόμη η προηγούμενη έκδοση του Ninja 250R, οπότε ακούγεται λογικό η Kawasaki να θέλει να προσφέρει και μια καλύτερη επιλογή στους Αμερικανούς αναβάτες.
Όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοίνωσε η Kawasaki, αυτά δεν κρύβουν κάποια έκπληξη. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος και ψεκαστός, έχει χωρητικότητα 296 κ.εκ. και αποδίδει 39 ίππους στις 11.000 σ.α.λ.. Επιπλέον, το Ninja διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και προαιρετικό ABS. Οι διαφορές ανάμεσα στο νέο 300 και στο προηγούμενο 250 (το οποίο θα συνεχίσει να διατίθεται κανονικά στην ευρωπαϊκή αγορά) είναι λίγες, ακόμη και στην εμφάνιση, η οποία πρόσφατα ανανεώθηκε για το 250.
Ακολουθεί πίνακας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Ninja 300R.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
296 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
62x49 |
|
Συμπίεση (:1) |
10,6 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
39/11.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,8/10.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
17 |
|
Βάρος (kg, κενό) |
172 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου διαμάντι |
|
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm |
|
Διαδρομή (χιλ.) |
120 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ, προφόρτιση |
|
Διαδρομή |
132 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /390 |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /220 |
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17 |
|
Ελαστικό Π |
140/70-17 |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.015 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
715 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |



Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.