LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Με κατανάλωση 1,01 λίτρα/100 χλμ. αυτό είναι το οικονομικότερο Innova ever! Και με σταθερή ταχύτητα μάλιστα κοντά στα 90 χλμ./ώρα.

Το project χρειάστηκε τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί και σύμφωνα με τις μετρήσεις Jacobs το αποτέλεσμα τον δικαίωσε απόλυτα.

1 λτ./100 χλμ; Όχι και άσχημα!

Έχετε και εσείς στην κατοχή σας ένα οικονομικό παπί και θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να μειώσετε ακόμη περισσότερο την κατανάλωση; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο που ακολουθεί!

 
Το όχημα που βλέπετε στις φωτογραφίες ανήκει στον Allert Jacobs και ξεκίνησε τη ζωή του σαν ένα ταπεινό Honda Innova! Ο Ολλανδός πέρα από άνθρωπος που πιάνουν τα χέρια του είναι και λάτρης της οικονομικής/οικολογικής οδήγησης και ήθελε να φτιάξει ένα όχημα που θα καταναλώνει ένα λίτρα για κάθε 100 χλμ. διαδρομής. Το project χρειάστηκε τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί και σύμφωνα με τις μετρήσεις Jacobs το αποτέλεσμα τον δικαίωσε απόλυτα. 

Με την πρώτη του κιόλας προσπάθεια κατάφερε να διανύσει 100 χλμ. καταναλώνοντας 1,14 λίτρα ενώ στη τελευταία μέχρι τώρα καταγεγραμμένη του απόπειρα η κατανάλωση έπεσε στα 1,01 λίτρα/100 χλμ!
Τον περισσότερο χρόνο ο Jacobs τον αφιέρωσε στη σχεδίαση και την κατασκευή του περιβλήματος, ενώ στο Innova οι τροποποιήσεις αφορούσαν κυρίως τη θέση οδήγησης η οποία χαμήλωσε αρκετά σε ύψος και μοιάζει τώρα περισσότερο με κάθισμα αυτοκινήτου.

Παράλληλα τα τοποθετήθηκαν λίγο πιο πίσω από τον άξονα του εμπρός τροχού ενώ άλλαξε ελαφρά και το σχήμα του τιμονιού ώστε να ταιριάζει καλύτερα με τη νέα θέση οδήγησης. Μάλιστα ο Jacobs φρόντισε και για την πρακτικότητα του οχήματός του αφού στο πίσω μέρος του μπορεί να αποθηκευτεί ένα κράνος κλειστού τύπου. Τέλος και όσον αφορά τον κινητήρα του παπιού της Honda δεν υπήρξε καμία απολύτως αλλαγή παρά μόνο στο γρανάζωμά του το οποίο μάκρυνε. Και όσοι από εσάς αναρωτιέστε για το πώς ο Jacobs μπαίνει…μέσα στο Innova να πούμε ότι από την μέση και μπροστά η άτρακτος γλιστρά πάνω σε ράγες αφήνοντας έτσι επαρκή χώρο για να μπορέσει ο Ολλανδός να κάτσει πάνω στη σέλα.

Ο Jacobs συνεχίζει να εξελίσσει το όχημά του στην προσπάθεια να μειώσει ακόμη περισσότερη την κατανάλωση αλλά και να βελτιώσει τη συμπεριφορά του οχήματός του, ειδικά στους πλάγιους ανέμους. Ο εκπληκτικός Ολλανδός διατηρεί μάλιστα ιστοσελίδα όπου όχι μόνο καταγράφει την πρόοδο που σημειώνει αλλά μοιράζεται με όλους τις γνώσεις που έχει αποκτήσεις! Περισσότερα μπορείτε να βρείτε στo http://www.velomobiel.nl/allert/Recumbent%20motorbike.htm.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ