Το Derbi είναι πολύ μαζεμένο σε διαστάσεις και δίνει αρχικά την εντύπωση ότι, δε θα καταφέρει να χωρέσει ένα ψηλό αναβάτη. Αυτή η εντύπωση διαλύεται με το που κάτσει κάποιος στη σέλα του. Με ύψος στα 1,85 μ., δεν δυσκολεύτηκα καθόλου πάνω στο μοντέλο, αφού το τιμόνι απέχει αρκετά από τη σέλα, ενώ και η επίπεδη ποδιά είχε τον απαραίτητο χώρο για τα πόδια μου. ¶νετη, για το μέγεθος του scooter, βρήκα και τη σέλα. Έχει αρκετό αφρώδες συγκρατεί τον αναβάτη σε ένα συγκεκριμένο σημείο, ωστόσο, δεν του αφήνει και πολύ περιθώριο για να κινηθεί μπρος- πίσω.
Δεν μπορούμε όμως να τα έχουμε και όλα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το μήκος του Variant βρίσκεται στα 1.950 χλστ. ¶λλο ένα πολύ θετικό σημείο για το μοντέλο της Derbi είναι η μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος που επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν κάτω με τον πλέον άνετο τρόπο και τα πέλματα να πατούν το οδόστρωμα ολόκληρα. Ό,τι καλύτερο δηλαδή για τους βραχύσωμους αναβάτες που δεν θα δυσκολευτούν καθόλου πάνω στην «κόκκινη σφαίρα» της Derbi. ¶νετα, πάνω στη σέλα του Variant, θα νιώσει και ο συνεπιβάτης, αρκεί να βρίσκεται από πλευράς διαστάσεων στο μέσο όρο. Αυτό, γιατί το μερίδιο που το αναλογεί στη σέλα είναι μικρότερο από του αναβάτη, ενώ και τα σταθερά μαρσπιέ δεν ενδείκνυνται για XL πόδια.
Για τις μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη πάντως, δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα. Χώρος μεγάλος και ικανός για την τοποθέτηση ενός full face κράνους υπάρχει κάτω από τη σέλα, η οποία ανοίγει από δική της κλειδαριά στο πλάι της τελευταίας. Ένα πολύ μικρό, είναι η αλήθεια, ντουλαπάκι θα βρείτε και στην ποδιά, το οποίο ανοίγει πιέζοντας το κλειδί προς τα μέσα. Τέλος, ο γάντζος έχει τοποθετηθεί σε σωστό ύψος και εύκολα θα μπορέσετε να τοποθετήσετε ένα στενό σάκο στην ποδιά.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr