net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο σκοπός του ΚΤΕΟ είναι να διασφαλιστεί η ασφάλεια αναβάτη & συνεπιβάτη ενώ ταυτόχρονα ελέγχεται και το… αξιόπλοο του οχήματος μας.

Στο ανυψωτικό ελέγχεται η μοτοσικλέτα για τζόγους, διαρροές, αλυσίδα, τα στοπ, κλπ.

Άρχισαν οι έλεγχοι των ΚΤΕΟ δικύκλων

Τελικά ο νόμος πέρασε, και μέσα στο 2011 άρχισαν να λειτουργούν τα πρώτα ΚΤΕΟ δικύκλων στην επαρχία. Και στα τέλη Απριλίου του 2012 βγήκε το πρόγραμμα και για την περιοχή της Αττικής.

 
Ο σκοπός του ελέγχου των δικύκλων στα ΚΤΕΟ είναι να διασφαλιστεί η ασφάλεια του αναβάτη, του συνεπιβάτη αλλά και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, ενώ ταυτόχρονα ελέγχεται και το… αξιόπλοο του οχήματος μας. Η διαδικασία ελέγχων που έχει θεσπίσει το Υπουργείο μπήκε πλέον σε εφαρμογή και στην Αττική, όπου κυκλοφορεί και το μεγαλύτερο μέρος του στόλου των παλαιών δικύκλων της χώρας. Για την ώρα έχουν κληθεί μέχρι το τέλος του έτους, τα δίκυκλα που έχουν κατασκευαστεί πριν από το 1998. Σημειώστε πως, το χαρτί του ΚΤΕΟ θα είναι σύντομα απαραίτητο (μιλάμε για την Αττική, γιατί σε άλλες περιφέρειες που έχουν ολοκληρώσει τους ελέγχους, είναι απαραίτητο από την αρχή του 2012), τόσο για τη μεταβίβαση δικύκλου, όσο και για την ασφάλιση του. 

Κατά τη διάρκεια του ρεπορτάζ μας για τα ΚΤΕΟ δικύκλων, οι ερωτήσεις μας ήταν πολλές, και οι εκπλήξεις ακόμα περισσότερες. Ποιοι είναι οι έλεγχοι στους οποίους υποβάλλεται ένα δίκυκλο κατά τον έλεγχο σε κάποιο ΚΤΕΟ; Είναι έλεγχοι ουσίας; Διασφαλίζουν την ασφάλεια του αναβάτη; Τα δημόσια ΚΤΕΟ θα ασχοληθούν και αυτά με τα δίκυκλα, ή σιγά-σιγά θα εκλείψουν ακόμα και από το χώρο του αυτοκινήτου; Τα 50άρια, τα τρίκυκλα και οι γουρούνες γιατί δεν ελέγχονται; Είναι αλήθεια πως ούτε τα κρατικά δίκυκλα ελέγχονται; Είναι σωστό να συνδέεται το μέτρο του ΚΤΕΟ με τη δυνατότητα μεταβίβασης των δικύκλων;

Για να λύσουμε τις πολλές αρχικές απορίες μας, μιλήσαμε με το διευθυντή τριών ΚΤΕΟ της ΚΤΕΟ Hellas AE / Autovision, κ. Γιάννη Γαρδούνη, ο οποίος άκουσε με προσοχή όλες τις ερωτήσεις που μπορούσαμε να του θέσουμε για τα ΚΤΕΟ, και μας πληροφόρησε για το υπάρχον καθεστώς. 
Ταυτόχρονα, για να δούμε και τη διαδικασία του ελέγχου δικύκλων σε ΚΤΕΟ, περάσαμε μια δική μας μοτοσικλέτα από έλεγχο. Βλέπετε, τα ΚΤΕΟ της AUTOVISION προσφέρουν δωρεάν έλεγχο στα δίκυκλα που δεν έχουν κληθεί ακόμα για έλεγχο. Αυτό γίνεται, ώστε να σχηματίσει ο αναβάτης μια ακριβή εικόνα του δικύκλου του, πριν φθάσει η ημερομηνία για να περάσει υποχρεωτικά ΚΤΕΟ. Με το πέρας του ελέγχου θα γνωρίζετε τις τυχόν ελλείψεις ασφαλείας του δικύκλου σας, ώστε να μπορείτε να τις διορθώσετε ΠΡΙΝ χρειαστεί να περάσετε ΚΤΕΟ.

Το ρεπορτάζ όμως συνεχίζεται, και στο δεύτερο μέρος της έρευνας του Moto-Τρίτη θα βρείτε τις απόψεις της ΜΟΤΟΕ, όπως αυτές εκφράστηκαν κατά τη συζήτηση που είχαμε με τον εκπρόσωπο της ομοσπονδίας, Θεόδωρο Γαζούλη. Πρόκειται για απόψεις που θα συζητηθούν, καθώς μεταφέρουν ορισμένες σοβαρές ενστάσεις της ΜΟΤΟΕ σε σχέση με την εφαρμογή του νόμου του ΚΤΕΟ δικύκλων. Εκεί θα βρείτε και τις απόψεις των εκπροσώπων του ΙΟΑΣ, του ΣΕΑΑ, του ΠΑΣΕΕΔ, κ.α., ενώ ετοιμάζουμε και ένα πλήρη κατάλογο με όλα τα ΚΤΕΟ δικύκλων που μπορεί να βρει κανείς σε όλες τις περιφέρειες της χώρας.

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ