net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η BMW παρουσίασε τα F 700 και 800 GS του 2013.

Το F 700 GS είναι ισχυρότερο του 650 και έχει ανανεωθεί στην εμφάνιση, την εργονομία και τα φρένα.

Στο μπροστινό φρένο του F 700 GS βρίσκουμε δύο δίσκους. Επιπλέον, το νέο δικάναλο ABS είναι στάνταρ.

Ανανεωμένος εμφανίζεται και ο πίνακας οργάνων, όπως και τα χειριστήρια στο τιμόνι.

Το F 800 GS, από την άλλη, ανανεώθηκε αισθητικά, απέκτησε στάνταρ ABS και πλουσιότερο προαιρετικό εξοπλισμό.

ΒΜW F 700 GS και F 800 GS 2013

Η BMW παρουσίασε το ανανεωμένο F 800 GS του 2013, καθώς και ένα F 650 GS τόσο διαφορετικό που πλέον ονομάζεται F 700 GS, με αλλαγές σε κινητήρα, εμφάνιση, φρένα και αναρτήσεις.

 

Όσον αφορά στο F 700 GS, αυτό δεν είναι παρά ένα ανανεωμένο 650, με νέο όνομα. Οι Βαυαροί προχώρησαν σε αλλαγές στον γνωστό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ. (ο οποίος ήταν και παραμένει κοινός για τα δύο μοντέλα), με αποτέλεσμα το F 700 GS να αποδίδει πλέον 75 ίππους (4 παραπάνω από το 650) και 7,85 kgm ροπής (0,25 περισσότερα από το 650). Τα νέα αυτά δεδομένα, σε συνδυασμό και με το κοντύτερο κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει το 700 GS, καθιστούν τις αποκρίσεις του γκαζιού πιο άμεσες και τη συμπεριφορά του κινητήρα περισσότερο απολαυστική.

Ανανεωμένο είναι και το σύστημα πέδησης. Η σημαντικότερη νέα προσθήκη αφορά στο μπροστινό φρένο, όπου τοποθετήθηκε και δεύτερος δίσκος, αλλά και την αντικατάσταση του προηγούμενου ABS με ένα δικάναλο σύστημα νέας γενιάς (στον στάνταρ εξοπλισμό).

Μικρές αλλαγές είχαμε και στον τομέα της αισθητικής, η οποία ανανεώθηκε και για τα δύο μοντέλα. Τα πλαστικά στο πλάι έγιναν πιο αιχμηρά, τα γραφικά έχουν αλλάξει και ο πίνακας οργάνων ανανεώθηκε, μαζί με τα χειριστήρια του τιμονιού. Επιπλέον, το F 700 GS διαθέτει νέα ζελατίνα.

Εκτός των αισθητικών αλλαγών, το έτερο GS, το F 800, δεν έχει κάποιες αλλαγές, με μια μικρή εξαίρεση που αφορά στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η BMW κάνει το χατίρι σε όσους ζήτησαν ένα χαμηλότερο F 800 GS και προσφέρει ένα κιτ με χαμηλότερη σέλα και αναρτήσεις. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό και των δύο μοντέλων συναντάμε - για πρώτη φορά σε μεσαία on-off – το σύστημα ηλεκτρονικής ρύθμισης αναρτήσεων ESA, καθώς και το traction control της BMW, το ASC.

Τα παραπάνω στοιχεία είναι όλα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η BMW, η οποία δε μιλά συγκεκριμένα για τις αλλαγές στον κινητήρα που ευθύνονται για την αύξηση των επιδόσεων του F 700 GS, τις διαμέτρους των δίσκων και άλλες λεπτομέρειες.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ