Σύντομα
κοντά μας λοιπόν τα δύο νέα γερμανικά maxi
scooter. Για όσους δεν γνωρίζουν, τα BMW C 600 Sport και C 650 GT αποτελούν
και την πρώτη προσπάθεια της BMW σε αυτή
την κατηγορία και αν εξαιρέσουμε και το ιδιόμορφο C1
με τον κλωβό ασφαλείας, που παρουσιάστηκε το 2000, αυτά τα δύο είναι τα πρώτα καθαρόαιμα
scooter με σήμα τον έλικα.
Οι εντυπώσεις που μας άφησαν τα δύο μοντέλα της BMW στην πρώτη επαφή που είχαμε μαζί τους (τεύχος 7/12), κατά την παρουσίασή τους στους δημοσιογράφους, ήταν άκρως θετικές. Σας τις παραθέτουμε περιληπτικά:
«Η σέλα είναι σχετικά ψηλή για μένα που έχω ύψος 1.72, οπότε για τις στατικές μανούβρες μετακινούμαι στο μπροστινό, κεκλιμένο μέρος, κι όλα καλά…το GT στο οποίο έχω ανέβει παίρνει μπροστά, παράγοντας έναν ιδιαίτερο ήχο…Ανοίγω το γκάζι, και στην αρχή αντιμετωπίζω με έκπληξη την υστέρηση με την οποία περνάει η δύναμη στον πίσω τροχό. Όσο όμως θα κυλάει η μέρα, τόσο θα πείθομαι για τη σοφία αυτής της μετάδοσης…Όπως έχουν τώρα τα πράγματα, το γλίστρημα του πίσω τροχού θα έρθει ιδιαίτερα δύσκολα, μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, ή αν το επιδιώξεις με επιμονή. Ασφάλεια πάνω από όλα, για αναβάτες που δεν έχουν βλέψεις για καγκουριές, και δεν θέλουν ένα όχημα να τους τρομάζει σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Φιλικός, ισορροπημένος χαρακτήρας…Και φυσικά οι Γερμανοί δεν θα δεχόταν μια υψηλή κατανάλωση καυσίμου από τα Urban Mobility project τους. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις -ακριβέστατες συνήθως- ενδείξεις του trip computer, κυμάνθηκε από 4-5,5lt/100χλμ…Στην αστική κίνηση, εκπλαγήκαμε από το πόσο εύκολα κρύβουν τα δύο scooter τα κιλά τους. Μόνο σε στατικές μανούβρες θα φανούν, ενώ μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν, οι δύο Βαυαροί γίγαντες, μετατρέπονται σε πειθήνιους… αστικούς πυραύλους. Ελίσσονται υποδειγματικά, με τον αναβάτη να διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις καταστάσεις. Η μετάδοση είναι άμεμπτη, η επιτάχυνση χορταστικά δυνατή, οι κραδασμοί ανύπαρκτοι, και οι καθρέπτες παραμένουν πεντακάθαροι σε όλες τις στροφές. Στην κίνηση στην πόλη με βόλεψε η ζελατίνα στο χαμηλό σημείο, ώστε να βλέπω από πάνω. Στην κίνηση εκτός πόλης, και ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, η ζελατίνα ανέβηκε στο ψηλότερο σημείο, εξαλείφοντας παντελώς οποιαδήποτε θόρυβο -τουλάχιστον με αναβάτη του ύψους μου. Η σέλα τώρα… ίσως αποτελεί την πιο άνετη και σωστά σχεδιασμένη σέλα του κόσμου…Και η οδήγηση είναι σκέτη απόλαυση…Άριστο, sport κράτημα, με πλούσια πληροφόρηση από τις αναρτήσεις, που δεν θυσιάζει πουθενά την άνεση των επιβαινόντων. Στην πόλη θέλει λίγη συνήθεια η υστέρηση στην εκκίνηση, ενώ γενικότερα, μετά από δυο μέρες γεμάτες οδήγηση, πολύ λίγα είχα να προσάψω στα C…»


TAILG TGL: Νέο ηλεκτρικό scooter 3kW με αυτονομία έως 150km
EICMA 2025: Η Honda ηγέτιδα στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα των μοτοσυκλετών
200άρια scooter με 16άρη τροχό εμπρός και την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα
EICMA 2025 – Lambretta X300GT: Τεχνολογική αναβάθμιση με TFT οθόνη και δικάναλο ABS
EICMA 2025 – Hero Hunk 440: Με 27 άλογα, ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ
Ηλεκτρικά με 25 km/h όριο: Ελευθερία κίνησης ή κενό ασφάλειας;
Η παρουσία της Honda στην EICMA 2025
Triumph Tiger 900 & 1200 MY2025 – Με δώρο σετ βαλιτσών αξίας έως 2.350 ευρώ
Test Oxford Rockland D2D 4 εποχών: Μπουφάν-Transformer με πλήρη αδιαβροχοποίηση
Αποθήκευση μοτοσυκλέτας τον χειμώνα: Τι να βάλεις στο ρεζερβουάρ για να μην πάθεις ζημιά
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.