Τιμή: Αναμένεται
Η σχετικά πρόσφατη αναβίωση του garage rock μας απέδειξε ότι η σύγχρονη τεχνολογία δεν έχει ξεχάσει τις πιο «βρώμικες» ρίζες της. Το ίδιο αποδεικνύει εδώ και μερικά χρόνια η σειρά των V7, η οποία συνδυάζει σύγχρονη τεχνολογία με ρετρό και «βρώμικη» αισθητική.
Το Stone αποτελεί τη βασική έκδοση της σειράς V7 και ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα (Racer και Café), χάρη στους χυτούς αλουμινένιους τροχούς του και τον μαύρο ματ χρωματισμό του. Φυσικά, ο κινητήρας είναι ίδιος και στις τρεις εκδόσεις, αλλά σαφώς βελτιωμένος από το προηγούμενο μοντέλο. Οι αλλαγές αύξησαν την ισχύ κατά 12% και ταυτόχρονα μείωσαν την κατανάλωση περισσότερο από 10% σε σχέση με πριν. Αλλαγές έχουμε και στο κιβώτιο, με σκοπό την αυξημένη ακρίβεια και ομαλότητα στις αλλαγές αλλά και τη μείωση του ανεπιθύμητου μηχανικού θορύβου. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη μικρότερη κατανάλωση του μοτέρ δίνουν μία αυτονομία που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μπορεί να φτάσει τα 500 χλμ., χάρη και στο νέο μεταλλικό ρεζερβουάρ των 22 λίτρων (το προηγούμενο ήταν πλαστικό), με την κατανάλωση να ανέρχεται στα 4,34 λίτρα ανά 100 χλμ.!
Η μεγάλη ευελιξία θα αποτελέσει σημαντικό σύμμαχο για το αναβάτη στην κίνηση της πόλης. Σε δρόμο με στροφές το V7 θα τα καταφέρει καλά με το όριο να μπαίνει από τις αναρτήσεις που είναι προσανατολισμένες στην άνεση. Τα φρένα ανταποκρίνονται επίσης καλά στο έργο που έχουν να επιτελέσουν, αφού διαθέτουν αρκετή δύναμη για τις ταχύτητες που θα κινηθείτε, ενώ πολύ καλή είναι και η αίσθηση που προσφέρουν.
Κινητήρας: 4T, 2Κ, A/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 744
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 50/6.200
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/2.800
Βάρος (κιλά): 179
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr