Τα δύο CBR 250R, λοιπόν, είναι
φτηνότερα και κοστίζουν 4.280 ευρώ η απλή έκδοση και 4.730 αυτή με το C-ABS.
Το CBR250R έχει στο στόχαστρό του, τόσο τους αρχάριους αναβάτες, όσο και τους πιο έμπειρους που ψάχνουν μια οικονομική πρόταση για καθημερινή χρήση. Η εμφάνισή του δανείζεται στοιχεία από το VFR 1200 αλλά και από τα supersport της εταιρείας, τα CBR 600RR και 1000RR. Το μοτέρ του είναι πολιτισμένο σε λειτουργία και διαθέτει ζωηράδα στις χαμηλές και ικανοποιητικότατη δύναμη στις υψηλές στροφές, με το δείκτη του ταχυμέτρου να σκαρφαλώνει πάνω τα 160 χλμ./ ώρα και τις επιδόσεις του να αγγίζουν τους 25,9 ίππους και τα 2,4 kgm ροπής.
Μέσα στη πόλη κινείται ταχύτατα, λόγω της σωστής κατανομής του βάρους και των μαζεμένων διαστάσεών του, ενώ στα «πολλά» είναι υποδειγματικά σταθερό και στις στροφές είναι ευχάριστο και προοδευτικό. Αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτεί μεγάλη εμπειρία από πλευράς αναβάτη και μπορεί να αποτελέσει σχολείο για τους λιγότερο έμπειρους, τόσο στον κόσμο της μοτοσικλέτας, όσο και σε αυτόν της sport οδήγησης.
Το μοντέλο με το C-ABS, από την άλλη, παρουσιάζεται ακόμη πιο ολοκληρωμένο από την απλή έκδοση και είναι σίγουρα η μοτοσικλέτα που ταιριάζει καλύτερα στους ελληνικούς δρόμους εξαιτίας της έξτρα ασφάλειας που προσφέρει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, το οποίο για πρώτη φορά τοποθετείται σε μοτοσικλέτα αυτού του κυβισμού. Η δαγκάνα των δύο εμβόλων του εμπρόσθιου δίσκου έχει αντικατασταθεί από μία τριπίστονη της Nissin που συνδέεται μέσω κυκλώματος με την πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου. Η απόσταση στο φρενάρισμα είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση ακόμη πιο μικρή, εξαιτίας, τόσο της συνδυασμένης πέδησης, όσο και της ισχυρότερης εμπρόσθιας δαγκάνας.



REPSOL Qualifier Cleaner & Polish 400ml
TAILG TGL: Νέο ηλεκτρικό scooter 3kW με αυτονομία έως 150km
EICMA 2025: Η Honda ηγέτιδα στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα των μοτοσυκλετών
200άρια scooter με 16άρη τροχό εμπρός και την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα
EICMA 2025 – Lambretta X300GT: Τεχνολογική αναβάθμιση με TFT οθόνη και δικάναλο ABS
EICMA 2025 – Hero Hunk 440: Με 27 άλογα, ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ
Ηλεκτρικά με 25 km/h όριο: Ελευθερία κίνησης ή κενό ασφάλειας;
Η παρουσία της Honda στην EICMA 2025
Triumph Tiger 900 & 1200 MY2025 – Με δώρο σετ βαλιτσών αξίας έως 2.350 ευρώ
Test Oxford Rockland D2D 4 εποχών: Μπουφάν-Transformer με πλήρη αδιαβροχοποίηση
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.