Με τον κόφτη να επεμβαίνει μόλις στις 6.500 σ.α.λ. και την απόδοση να βρίσκεται λίγο πάνω από τους 50 ίππους τα νούμερά που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρία για το νέο μοτέρ σίγουρα δεν θα ενθουσιάσουν εκείνους που έχουν συνηθίσει να βλέπουν δικύλινδρους κινητήρες με αντίστοιχο κυβισμό να αποδίδουν καμιά 20αριά άλογα παραπάνω. Η Honda εξέλιξε το νέο δικύλινδρο κινητήρα της έχοντας στο νου όχι τις απόλυτες επιδόσεις, σε ισχύ και ροπή αλλά εκείνες που έχουν να κάνουν με τη μέγιστη δυνατή οικονομία σε καύσιμο, αξιοπιστία, χρήση και συντήρηση. Τομείς που στις μέρες μας έχουν ακόμη πιο βαρύνουσα σημασία από την απόλυτη ισχύ ενός κινητήρα. Είμαι σίγουρος ότι ο ιαπωνικός κολοσσός θα μπορούσε να βγάλει στην παραγωγή μία μοτοσικλέτα αντίστοιχου κυβισμού με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και 20 ίππους περισσότερους. Είμαι όμως επίσης σίγουρος ότι αυτή η μοτοσικλέτα θα κόστιζε μερικά χιλιάδες ευρώ περισσότερο από ό,τι το NC700 χάνοντας έτσι έναν από τους βασικούς στόχους αυτού του πρότζεκτ που είναι και η προσιτή τιμή απόκτησης. Σύμφωνα μάλιστα με την έρευνα της Honda, πάνω στην οποία βασίστηκε και η σχεδίαση του νέου της κινητήρα, την ίδια άποψη συμμερίζεται και το 90% των αναβατών που χρησιμοποιεί τη μοτοσικλέτα του σε καθημερινή βάση. Τι άλλο ήθελε αυτή η συντριπτική πλειοψηφία του δίτροχου κοινού; Ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και ζωντανή απόδοση σε αυτό το φάσμα αφού εκεί είναι που πραγματοποιεί και τις περισσότερες αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό έπραξε και η Honda δίνοντας στους κυλίνδρους υποτετράγωνες διαστάσεις ενώ βελτιστοποίησε ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ψεκασμού με το μονό σώμα ακριβώς σε αυτό το φάσμα λειτουργίας. Παράλληλα προχώρησε στη μείωση των τριβών. Οι άξονες περιορίστηκαν στους απολύτους απαραίτητους και απέκτησαν διπλό ρόλο ( ο εκκεντροφόρος κινεί την αντλία νερού ενώ ο αντικραδασμικός αυτή του λαδιού), πέρασε τα χιτώνια με ειδική επίστρωση και τοποθέτησε ρουλεμάν στα κοκοράκια των βαλβίδων.



TAILG TGL: Νέο ηλεκτρικό scooter 3kW με αυτονομία έως 150km
EICMA 2025: Η Honda ηγέτιδα στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα των μοτοσυκλετών
200άρια scooter με 16άρη τροχό εμπρός και την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα
EICMA 2025 – Lambretta X300GT: Τεχνολογική αναβάθμιση με TFT οθόνη και δικάναλο ABS
EICMA 2025 – Hero Hunk 440: Με 27 άλογα, ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ
Ηλεκτρικά με 25 km/h όριο: Ελευθερία κίνησης ή κενό ασφάλειας;
Η παρουσία της Honda στην EICMA 2025
Triumph Tiger 900 & 1200 MY2025 – Με δώρο σετ βαλιτσών αξίας έως 2.350 ευρώ
Test Oxford Rockland D2D 4 εποχών: Μπουφάν-Transformer με πλήρη αδιαβροχοποίηση
Αποθήκευση μοτοσυκλέτας τον χειμώνα: Τι να βάλεις στο ρεζερβουάρ για να μην πάθεις ζημιά
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.