Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, διπλό, με δυο ακόμα σωλήνες να το ενισχύουν στο μέρος που εφάπτεται με τον κινητήρα. Καμία αμφιβολία δεν τίθεται για ελαστικότητες, κι έτσι η τιθάσευση του κινητήρα γίνεται με τον καλύτερο τρόπο. Έρευνες της Aprilia έδειξαν πως η σταθερότητα του στις ψηλές ταχύτητες είναι εφάμιλλη με αυτή που επιδεικνύει μια μοτοσικλέτα, ενώ είναι δυο φορές πιο σταθερό από συμβατικά scooter. Οι κλίσεις που μπορεί να επιτύχει το SRV είναι αντίστοιχες με του GP, και φθάνουν τις 45 μοίρες σε ιδανικές συνθήκες. Το πλαίσιο συνεργάζεται με ένα συμβατικό πιρούνι με τη θηριώδη για scooter διάμετρο των 41 χιλιοστών. Το πιρούνι έχει δεχθεί διαφορετικό σετάρισμα από εκείνο του GP, ώστε να βελτιωθεί η ευστάθεια κατά το φρενάρισμα, αλλά και υπό κλίση. Πίσω βρίσκουμε ένα οριζόντια τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε 7 θέσεις. Στον περιορισμένο χρόνο της αποστολής, ψάξαμε μόνοι μας να βρούμε από πού ρυθμίζεται, αλλά δεν καταφέραμε να βρούμε τρόπο πρόσβασης σε αυτό. Μπροστά, το SRV διαθέτει μεγάλο τροχό 16 ιντσών, με τον πίσω στις 15 ίντσες, ενώ αμφότεροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο. Τα φρένα προέρχονται από τη χρυσή σειρά της Brembo, με δύο δίσκους των 300 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο των 280 χιλιοστών πίσω. Δυστυχώς δεν υπάρχει έκδοση ABS, ενώ σε σχετική ερώτηση η Aprilia μας απάντησε πως δεν προβλέπεται άμεσα τέτοια έκδοση.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr