LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Αν και δεν υπάρχουν κραυγαλέα σημεία στην εμφάνιση του R που να το διαχωρίζουν από το απλό μοντέλο, υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.

To Speed Triple είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο ευχάριστες μοτοσικλέτες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη αγορά.

Χωρίς αλλαγές ο τρικύλινδρος κινητήρας των 133 ίππων. Η βρετανική εταιρία επικεντρώθηκε στη βελτίωση του κιβωτίου για ταχύτερες και πιο ήσυχες αλλαγές.

Οι μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo αντικατέστησαν τις απλές και προσφέρουν περισσότερη ισχύ και μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.

Οι αλουμινένιες σφυρήλατες ζάντες της PVM μειώνουν σημαντικά το μη αναρτώμενο βάρος βελτιώνοντας σημαντικά την ευελιξία της μοτοσικλέτας.

Χρυσές τόσο εμπρός όσο και πίσω οι αναρτήσεις της έκδοσης R υπόσχονται μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης και αίσθηση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα

Παρουσίαση: Triumph Speed Triple R

Η απλή έκδοση του βρετανικού streetfighter είναι μία από τις top προτάσεις σήμερα στις «μοτοσικλέτες αναβάτη», εκείνες δηλαδή που έχουν φτιαχτεί αποκλειστικά με στόχο την ευχαρίστηση του!

 
To Speed Triple είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο ευχάριστες μοτοσικλέτες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη αγορά. Η αμιγώς βρετανική εμφάνιση παραπέμπει αμέσως στο προηγούμενο μοντέλο, σταθμό στην ιστορία της Triumph και το ένδοξο παρελθόν της βρετανικής εταιρίας στη δημιουργία streetfighter μοτοσικλετών. Οι στρογγυλοί προβολείς της προηγούμενης γενιάς μπορεί να λείπουν σε μερικούς, ωστόσο, η σχεδιαστική ταυτότητα της βρετανικής μοτοσικλέτας παραμένει αυθεντική και συνεχίζει να προκαλεί και να ξεχωρίζει. Με τη νέα έκδοση R, το Speed Triple γίνεται ακόμη πιο ακριβές και ευχάριστο στις στροφές και με την κορυφαία ποιότητα των περιφερειακών του δεν θα πει όχι ούτε και στα track days.

Σχεδίαση: Διακριτική αγριάδα
Αν και δεν υπάρχουν κραυγαλέα σημεία στην εμφάνιση του R που να το διαχωρίζουν από το απλό μοντέλο, υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και ταιριάζουν γάντι στο ειδικό του χαρακτήρα του. Το «χρυσό» πιρούνι της Ohlins είναι το πρώτο πράγμα που θα τραβήξει την προσοχή, σχεδόν μαζί με το υποπλαίσιο που, για την περίσταση, είναι βαμμένο κόκκινο. Οι νέοι μαύροι τροχοί της PVM φέρουν κόκκινα σιρίτια και το διακριτικό R στα γραφικά των πλαστικών είναι τα επόμενα πράγματα που το διαφοροποιούν από το βασικό μοντέλο. Άλλες λεπτομέρειες που δίνουν στο Speed Triple R την απαραίτητη αίγλη είναι το μαύρο αλουμινένιο τιμόνι και τα φιλέτα από ανθρακονήματα στο εμπρός φτερό, το ρεζερβουάρ και το ψυγείο νερού. Τέλος, το βρετανικό streetfighter θα είναι διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο.

Μικρότερο βάρος=μεγαλύτερη απόλαυση
Οι τροχοί της PVΜ έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το μοντέλο της βρετανικής εταιρίας και βάσει των χαρακτηριστικών τους βελτιώνουν ακόμη περισσότερο την αίσθηση που λαμβάνει ο αναβάτης. Είναι ελαφρύτερες από τις στάνταρ συνολικά κατά 1,7 κιλά. Αυτό, με απλά λόγια σημαίνει σημαντικά χαμηλότερο μη αναρτώμενο βάρος που οδηγεί σε μειωμένη αδράνεια και ταχύτερη αντίδραση της μοτοσικλέτας στις εντολές του αναβάτη. Παράλληλα το μικρότερο βάρος τους βοηθά τις αναρτήσεις να «διαβάζουν» καλύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια το οδόστρωμα και προσφέρουν επιπλέον αίσθηση όταν οι ρυθμοί έχουν ξεφύγει αρκετά από το μέσο όρο. Ευκολότερη γίνεται η δουλειά και για τα φρένα λόγω της μικρότερης αδράνειας των τροχών, κατά 16% και 25% αντίστοιχα, εμπρός και πίσω, σύμφωνα με την Triumph.

Κινητήρας: Τρικύλινδρο roller coaster
O σήμα κατατεθέν, για την Triumph, τρικύλινδρος κινητήρας των 1.050 κ.εκ. δεν έχει υποστεί αλλαγές. Η βρετανική εταιρία θεώρησε πως κάτι τέτοιο δεν ήταν απαραίτητο για να δικαιολογήσει το R στα πλαστικά αυτής της έκδοσης και ίσως και να μην έχει και άδικο. Οι 133 ίπποι και τα 11,3 Kgm ροπής που παράγει είναι, ούτως ή άλλως, κάτι παραπάνω από αρκετά για να ενθουσιάσουν τον αναβάτη ενός streetfighter, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς τον χαρακτηριστικό τρόπο απόδοσης του τρικύλινδρου μοτέρ. Μεστό χαμηλά, εκρηκτικό στις μεσαίες στροφές και αρκετά δυνατό ψηλά για να κάνει το ψηφιακό ταχύμετρο να γράψει μέχρι και 235 χλμ./ώρα.
Αρκετές αλλαγές έχει υποστεί, όμως, το κιβώτιο ταχυτήτων από τους μηχανικούς της βρετανικής εταιρίας με στόχο τις ομαλότερες και ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων. Για αυτό το σκοπό βάρος έπεσε κυρίως και στη μείωση των τζόγων της μετάδοσης και στην ελαχιστοποίηση των τριβών. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αλλαγή των περισσότερων κύριων μερών του κιβωτίου. Όσον αφορά στην κλιμάκωση η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά την έκτη σχέση η οποία έχει κοντύνει κατά 3,4%. Το σχεδόν νέο κιβώτιο θα περάσει και στο στάνταρ μοντέλο την επόμενη χρονιά.

Αναρτήσεις: Έτοιμες για πίστα
Στις αναρτήσεις το βρετανικό μοντέλο έχει κάνει ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός σε σχέση με την στάνταρ έκδοση. Οι μηχανικοί της Triumph συνεργάστηκαν με την Ohlins και έδωσαν στο Speed Triple έναν συνδυασμό που υπόσχεται να τα καταφέρει περίφημα ακόμη και στο απαιτητικό περιβάλλον μίας πίστας. Για τον εμπρός τροχό επιλέχθηκε το ανεστραμμένο πιρούνι της σουηδικής εταιρίας, NIX 30, με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. Για τον πίσω τροχό επιλέχθηκε το αγωνιστικών προδιαγραφών ΤΤΧ 36. Περιττό να πούμε ότι και τα δύο είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ τα ελατήριά τους είναι πιο σκληρά κατά 5% σε σχέση με αυτά του απλού Speed Triple.

Φρένα
Και σε αυτό τον τομέα οι άνθρωποι της Triumph έβαλαν το χεράκι τους. Οι δισκόπλακες τόσο μπροστά όσο και πίσω παραμένουν ίδιες με αυτές της στάνταρ έκδοσης. Μάλιστα στον πίσω τροχό παραμένει και η διπίστονη δαγκάνα του απλού μοντέλου. Ωστόσο για τον εμπρός χρησιμοποιήθηκαν οι τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνεις, ενός άλλου σπεσιαλίστα, της Brembo, προς αναζήτηση ακόμη περισσότερης ισχύος. Σε συνδυασμό με τις ελαφρύτερες ζάντες που δημιουργούν σημαντικά μικρότερη αδράνεια σε σχέση με αυτές του απλού Speed Triple, η βρετανική εταιρία ανακοινώνει πως οι αποστάσεις ακινητοποίησης έχουν μειωθεί κατά 5%.

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ