LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Οδηγούμε το νέο Aprilia SRV 850
Διαβάστηκε από 7358 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2012
Μόλις γυρίσαμε από τη μαγευτική Τοσκάνη, και την παγκόσμια παρουσίαση του Aprilia SRV 850. Του δυνατότερου scooter του κόσμου, που ξεπερνά εύκολα τα 200χλμ/ώρα, και έχει αισθητική Superbike!
Το SRV 850 αποτελεί φυσική εξέλιξη του πολύ καλού Gilera GP 800 -το οποίο θα συνεχίσει να παράγεται. Και μπορεί το GP 800 να παρουσιάστηκε το 2007, όμως ακόμα και σήμερα κανείς κατασκευαστής δεν παρουσίασε κάποιο scooter που να ξεπερνάει τη δύναμη του GP. Και η Aprilia βελτίωσε στα σημεία το όχημα της Gilera, με το SRV να είναι παντού ελαφρώς καλύτερο. Η αισθητική του SRV παίζει πανέξυπνα με το design των αγωνιστικών RSV4, που χάρισαν το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2010 στο Max Biaggi.

Όταν μάλιστα βλέπεις στους καθρέπτες σου το SRV, το μόνο σημείο που προδίδει το γεγονός πως σε ακολουθεί scooter και όχι Superbike είναι η όρθια στάση του αναβάτη. Το SRV 850 διαθέτει τον ίδιο εκρηκτικό V-2 κινητήρα των 840 κυβικών εκατοστών με το Gilera -ελαφρώς βελτιωμένο-, που χαρίζει στο μέγιστο scooter του κόσμου, 76 άλογα και 7,8 κιλά ροπής! Τι σημαίνει αυτό στο δρόμο; Πραγματικά απίστευτες ρεπρίζ, επιταχύνσεις που κόβουν την ανάσα, και τελική ταχύτητα που ξεπερνάει εύκολα τα 200χλμ/ώρα!

Η διαδρομή στην οποία οδηγήσαμε το μεγάλο scooter της Aprilia ήταν ιδιαίτερα απαιτητική για το μεταξόνιο και τον όγκο του SRV, όμως το μεγαθήριο μας έβγαλε ασπροπρόσωπους. Η ανυπαρξία ταχυτήτων δίνει ένα χαρακτήρα πανίσχυρου ελατηρίου στη γκαζιέρα του scooter, με το SRV να εξακοντίζεται στον ορίζοντα όποτε ανοίγαμε το γκάζι στο τέρμα, παιχνίδι απίστευτα εθιστικό. Επιπλέον δυνατό σημείο του SRV είναι η ακλόνητη σταθερότητα που παρουσιάζει σε όλες τις ταχύτητες. Οι μεγάλοι τροχοί, 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω, προσφέρουν άριστο κράτημα, ενώ οι αναρτήσεις είναι μαλακές, προσφέροντας μεγάλα ποσά άνεσης, χωρίς να χάνουν το μπούσουλα σε πιο sport οδήγηση. Φυσικό επακόλουθο των μεγάλων τροχών είναι ο μικρός αποθηκευτικός χώρος κάτω από την πολύ άνετη σέλα.

Διαβάστε περισσότερα στο ολοκληρωμένο, λεπτομερές άρθρο, που θα δημοσιευτεί στο moto-τρίτη της 27ης Μαρτίου 2011.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
EICMA 2025 Aprilia SR GT 400: Με 36 ίππους , ανεστραμμένο πιρούνι και 16άρι τροχό εμπρός | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
EICMA 2025 - Aprilia RSV4 X-GP: 10 χρόνια RS-GP, 30 μοτοσυκλέτες καθαρής αγωνιστικής τρέλας | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
Aprilia SR GT 200 - Test | TEST
Aprilia RSV4 X-GP: Εξαντλήθηκε μέσα σε δύο εβδομάδες! | ΔΙΕΘΝΗ
Aprilia Tuareg Rally 660 - Test | TEST
125cc adventure/crossover scooter με την μεγαλύτερη αυτονομία | TOP
ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
EICMA 2025: Triumph Speed Triple 1200 RX | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Honda Super Cub 110 Lite: Ο διάδοχος του θρύλου παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Piaggio Beverly 310S - Test | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Kawasaki KLE 500: Το νέο dual-sport έρχεται στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ) | ΟΔΗΓΟΥΜΕ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ