Καθώς οι κατασκευαστές έχουν ξεκινήσει από πέρσι την εξέλιξη των μοτοσικλετών, οι δοκιμές πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος θα είναι αρκετά κρίσιμες για αυτούς, ώστε να βάλουν τις τελευταίες πινελιές τους για το 2012. Ομάδες και αναβάτες θα χρειαστεί να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα τριήμερα που θα έχουν στη διάθεσή τους, ξεκινώντας με αυτό στις 31 Ιανουαρίου, με 2 Φεβρουαρίου, στη Sepang. Οι κύριες εργοστασιακές ομάδες έχουν διατηρήσει το πλήρωμα των αναβατών τους, με τον Casey Stoner να υπερασπίζεται τον παγκόσμιο τίτλο του δίπλα στον ομόσταυλό του στη Repsol Honda, Dani Pedrosa, την ομάδα της Yamaha Factory να εκπροσωπείται για άλλη μια φορά από τους Jorge Lorenzo και Ben Spies και τους Valentino Rossi και Nicky Hayden να δουλεύουν σκληρά με την ομάδα της Ducati για να προωθήσουν τα ιταλικά χρώματα στους πρωτοπόρους των Moto GP. Εκτός σεζόν είχαμε και κάποιες μεγάλες μεταπηδήσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών του Andrea Dovizioso που θα κάνει το ντεμπούτο του πάνω στη Yamaha με την ομάδα της Tech3 μαζί με τον Cal Crutchlow, και του Alvaro Bautista που θα βοηθήσει στη φετινή της προσπάθεια τη Honda Gresini. Ο Hector Barbera φέτος θα είναι ο μοναχικός αναβάτης της Pramac Racing Team, ενώ ο Karel Abraham θα συνεχίσει την καριέρα του με την Cardion AB Racing Team. Οι Colin Edwards και Randy de Puniet «κατατάχθηκαν» στα στρατόπεδα της Forward Racing και Aspar αντίστοιχα, όπου και θα οδηγήσουν τις μοτοσικλέτες προδιαγραφών CRT. Μαζί με τις νέες συμμετοχές της CRT, η σχάρα των Moto GP θα απαρτίζεται από 21 αναβάτες, δίνοντας στους νεο-εισερχόμενους Danilo Petrucci, Ivan Silva, Michele Pirro και Yonny Hernandez μια ευκαιρία να λάμψουν στην μεγάλη κατηγορία. Υπό αυτές τις συνθήκες (CRT) θα επιστρέψουν στα Moto GP και οι Antony West, Aleix Espargaro και James Ellison. Αξίζει να σημειωθεί και η συμμετοχή του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή στη Moto2, Stefan Bradl, που θα οδηγήσει για την LCR Honda.
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200€ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure με κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Best Moto by LS2 - SHOEI: Τα καλύτερα κράνη της χρονιάς
Νέα 450 Rally Replica από την ΚΤΜ
QJMOTOR Test Ride Week για SVT 650 και MTX 125
Best Moto by LS2 - Michelin: Τα καλύτερα ελαστικά του 2023
Δικύλινδρες GASGAS με κινητήρα από KTM 790 έπιασε ο κατασκοπικός φακός
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr