LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πανέμορφο, σύγχρονο sport design, στα ευρωπαικά πρότυπα, για την ινδική αγορά. Θαυμάστε πλαίσιο, αναρτήσεις, και ποιοτικά περιφερειακά.

Όπως βλέπουμε, το Pulsar 200NS δεν διαθέτει απλά και μόνο sport look, αλλά τα καταφέρνει περίφημα και σε ακραίες συνθήκες.

Επιθετικός streetfighter προβολέας, δίσκοι «μαργαρίτες», στιβαρό πιρούνι, και γλυπτές ζάντες. Και το κίτρινο χρώμα του πάει.

Ο τρόπος με τον οποίο καταλήγει το τελικό της εξάτμισης θυμίζει πολύ το Duke, ενώ συνεισφέρει στη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά.

Δυναμικός και ο σχεδιασμών των οργάνων, με κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο, αλλά και ψηφιακό κοντέρ, και λοιπές ενδείξεις.

Pulsar 200NS: Νέο Sport διακοσάρι από την Ινδία

Ο Ινδός κατασκευαστής-γίγας Bajaj, παρουσίασε στις 30 Ιανουαρίου μια νέα, εντυπωσιακή μοτοσικλέτα, που δεν έχει σχεδόν τίποτα να ζηλέψει από τα ευρωπαϊκά δίκυκλα.

 
Η Bajaj κινείται ιδιαίτερα έξυπνα τον τελευταίο καιρό, συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία Ευρώπης και Ασίας, ώστε να κατασκευάζει ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά δίκυκλα. Αφού πρώτα αγόρασε ένα σεβαστό πακέτο μετοχών στην Κ.Τ.Μ., και κατόπιν έπεισε τους Αυστριακούς να πραγματοποιήσουν την κατασκευή των Duke 125 & 200 στην Ινδία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την παραγωγή μιας μοτοσικλέτας με κορυφαία ευρωπαική ποιότητα και ψηλές προδιαγραφές, σε συνδυασμό με χαμηλή τιμή απόκτησης, λόγω της κατασκευής του στην Ινδία. Όπως είδαμε και με τη διάθεση του 200 Duke που άρχισε πρώτα στην Ινδία, η Bajaj προχώρησε στη διάθεση 34 δικών της καταστημάτων στην Κ.Τ.Μ., καταστήματα που μεταμορφώθηκαν σε ένα αξιοζήλευτο «πορτοκαλί» δίκτυο.

Και στις 30 Ιανουαρίου, παρουσιάστηκε το νέο Pulsar 200NS (Naked Sports). Οι μοτοσικλέτες με το όνομα Pulsar ήταν εδώ και χρόνια το best-seller της Bajaj, όμως το νέο Pulsar δείχνει να έχει εξευρωπαιστεί εντελώς, αφού διαθέτει ευρωπαικό design, με έντονα streetfighter στοιχεία, και ποιοτικό εξοπλισμό. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 200 κ.εκ. (και όχι δεν είναι ο ίδιος κινητήρας με του Duke 200), με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, και με 1ΕΕΚ, ενώ σύμφωνα με την Bajaj θα αποδίδει 23,2 ίππους. Δεν διαθέτει ψεκασμό, αλλά καρμπιρατέρ, ενώ θα έχει κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το εντυπωσιακό περιμετρικό πλαίσιο δυο δοκών δυστυχώς δεν είναι αλουμινένιο, αλλά ατσάλινο, ενώ το Pulsar 200NS θα σταματάει με τη βοήθεια δυο δίσκων τύπου «μαργαρίτας», 280χλστ. εμπρός, και 230χλστ. πίσω. Η Bajaj ανακοίνωσε και τις επιδόσεις της μοτοσικλέτας στο δρόμο, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 136χλμ/ώρα, την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα να βρίσκεται στα 9,83 δλ, και την απόσταση φρεναρίσματος 60-0 χλμ/ώρα στα 16,33 μέτρα. Έτσι, ξαφνικά, οι Ινδοί έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα από 2 ολόφρεσκες sport μικρές μοτοσικλέτες, το 200 Duke από την Κ.Τ.Μ. (που συνεργάζεται με τη Bajaj), και το νέο Pulsar 200NS, που είναι λιγότερο sport, αλλά αρκετά πιο φθηνό. Στην Ινδία το 200 Duke πωλείται ήδη, ενώ το Pulsar NS αναμένεται τον Απρίλιο. Μπορείτε να το χαζέψετε και στο microsite που δημιούργησε για αυτό η Bajaj στο: http://mypulsar.com/pulsar2012/index.html.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ