Ολοκληρωμένο πακέτο
Τιμή: 5.430 ευρώ
+: Επιδόσεις, συμπεριφορά, ποιότητα
-: Τιμή αγοράς
Το SH 300i στην τελευταία του έκδοση κατάφερε να μας εντυπωσιάσει, αφού αποδείχθηκε ακόμη καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Ο ισχυρός κινητήρας, το εξελιγμένο σύστημα πέδησης και η ομοιογένεια που παρουσιάζει στο δρόμο είναι οι κύριοι λόγοι.
Εργονομία
Η εργονομία φαίνεται να βρίσκεται στη χρυσή τομή και το μέγεθος του αναβάτη πραγματικά δεν παίζει κανένα ρόλο. Με λίγα λόγια, όλοι θα νιώσουν άνετα πάνω στο SH. To ίδιο ισχύει και για το συνεπιβάτη, που δε θα δυσαρεστηθεί σε καμία περίπτωση έχοντας στη διάθεσή του, τόσο το μαξιλαράκι του top case για να στηρίζει την πλάτη του, όσο και τις πολύ πρακτικές χειρολαβές. Όσο για τα μαρσπιέ του τελευταίου, είναι ιεροσυλία να τα αποκαλούμε έτσι, αφού θυμίζουν περισσότερο… floorboards, παρά οτιδήποτε άλλο.
Κινητήρας
Ο ισχυρός υγρόψυκτος κινητήρας, ακούγεται ελάχιστα και παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος και αθόρυβος. Το CVT κιβώτιο εμπλέκει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού και ο ψεκασμός παρουσιάζει γλυκιά απόκριση χωρίς καθυστέρηση. Η επιτάχυνση είναι απολαυστική μέχρι τα 120 χλμ/ώρα και τα 140 έρχονται για πλάκα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Από εκεί και πάνω, αρκεί ο δρόμος να είναι επίπεδος και σύντομα θα φτάσεις στον κόφτη, που επεμβαίνει λίγο πριν την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα.
Φρένα
Τα φρένα του SH είναι, με μία κουβέντα, πανίσχυρα. Από πολλά χιλιόμετρα και σε παρατεταμένο δυνατό φρενάρισμα, σου έρχεται σκοτοδίνη! Με τη χρησιμοποίηση και των δύο μανετών αποδίδουν τα μέγιστα και το C-ABS κάνει εξαιρετικά τη δουλειά του, ανεξαρτήτως συνθηκών. Είναι ένα στοιχείο του εξοπλισμού που το συνιστούμε ανεπιφύλακτα, καθώς η απόδοσή του δικαιολογεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ του επιπλέον κόστους. Πάρτε το, έτσι και μείνετε ήσυχοι μια για πάντα όσον αφορά στα φρένα. Το C-ABS θα βρίσκεται πάντα εκεί και θα φροντίζει για εσάς.
Οδηγώντας
Το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, επιτρέπουν να τρυπώσεις και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου. Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. Τo νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και, όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου, τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone. Οι τροχοί δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση για τα επίπεδα της πρόσφυσης και ο ρυθμός θα πρέπει να ανέβει σε πολύ υψηλά επίπεδα για να διαμαρτυρηθεί το SH. Τέλος, η σταθερότητα του ιαπωνικού scooter δεν κλονίζεται ούτε στην τελική του και το σχετικά κοντό μεταξόνιο, υπενθυμίζει με θετικό τρόπο την ύπαρξή του μόνο στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 9, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 7, Σύνολο: 8,63
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 279,1 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 27/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 2,7/6.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 9 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 3,9 |
Βάρος (kg) | 170 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 157 |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr