Με το χαμόγελο στα χείλη
Τιμή 5.682 ευρώ
Το Crossland 350 4x4 της AEON σε εκπλήσσει ευχάριστα, μιας και συνήθως δεν περιμένεις τόσα πολλά από ένα τόσο μικροκαμωμένο ATV. Κινητήρας με τσαγανό, μετάδοση 4x4, μαλακές αναρτήσεις και παιχνίδι παντού!
Η ΑΕΟΝ εδώ και χρόνια μεγαλώνει τον κυβισμό στα ATV της με αργά και προσεκτικά βήματα. Σήμερα τα μεγαλύτερα γουρούνια της Ταϊβανέζικης εταιρείας έχουν αισίως φτάσει τα 313 κυβικά. Βέβαια, στο όνομα έχουν λίγα ακόμα, στρογγυλεύοντας το ποσό στα 350. Το Crossland 350 4x4 είναι το τετρακίνητο μοντέλο της γκάμας, ένα άριστο γουρουνάκι για την εισαγωγή στο χώρο. Ταυτόχρονα, οι δυνατότητες του είναι τέτοιες που θα περάσει αρκετός καιρός, μέχρι ο νέος αναβάτης να αισθανθεί πως το έχει ξεπεράσει.
Το κιβώτιο, όπως στην πλειονότητα των ATV, είναι αυτόματο και οι επιλογές που έχει ο αναβάτης είναι high, low, νεκρά, και όπισθεν. Η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα, άριστη επιλογή για αξιοπιστία και προστασία από τα κάθε λογής εμπόδια.
Από τη μία, να ξεκαθαρίσουμε εξαρχής πως, στα πολύ-πολύ δύσκολα αργά 4x4 κομμάτια, δε θα διαπρέψει όπως ένα -πολύ ακριβότερο- μεγαλύτερων δυνατοτήτων ATV. Παρ’ όλα αυτά, τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από ό,τι περιμένεις, ενώ σε ορισμένες καταστάσεις σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό.
Τα τρία αμορτισέρ του AEON είναι αρκετά μαλακά και συμπεριφέρονται προβλέψιμα, διατηρώντας ψηλά την άνεση των επιβαινόντων. Επιπλέον, επιτρέπουν στον αναβάτη να εκτροχιαστεί πραγματοποιώντας ακόμα και άλματα, χωρίς φόβο! Στις φλαταδούρες, το γκάζι θα διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς διασκεδάζοντας τον αναβάτη με απολαυστικές πλαγιολισθήσεις -προσοχή μόνο στο κοντό μετατρόχιο, που κάνει το AEON να θέλει να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές του ρόδες.
Είτε θέλετε να εκδράμετε σε βουνό ή θάλασσα, είτε θέλετε να μεταφέρετε αντικείμενα σε σχάρες ή με τρέιλερ, είτε θέλετε να παίξετε με «πάντες», σε επίπεδα κομμάτια, είτε ακόμα να πραγματοποιήσετε άλματα, και να ψάξετε τα όρια του AEON στα 4x4 κομμάτια, το Crossland αποδεικνύεται ικανότατο, σπιρτόζικο, και απολαυστικό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ
Κυβισμός 313,3
Ιπποδύναμη 21/6.500
Ροπή 2,4/5.000
Βάρος ΔΑ
Ρεζερβουάρ 7
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr