net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Αρκετά σβέλτο παρουσιάζεται σε δρόμο με στροφές το CBR με τον αναβάτη του να πληροφορείται επαρκώς από το συμβατικό πιρούνι.

Όπως μαρτυρά και το όνομα της, η νέα Honda CBR250R C-ABS είναι η μοναδική μοτοσικλέτα κάτω από τα 600 κ.εκ. που εξοπλίζεται με σύστημα ABS!

Το μοτέρ τα πηγαίνει περίφημα για τον κυβισμό του και καταφέρνει να κινήσει με ιδιαίτερα σβέλτους ρυθμούς τη μικρή και σχετικά ελαφριά μοτοσικλέτα.

Κοιτώντας αυτά το CBR από μπροστά είναι λίγο δύσκολο να το περάσεις για 250άρι. Η σχεδιαστική συγγένεια με το κορυφαίο VFR 1200 είναι παραπάνω από εμφανής.

Πρώτη δοκιμή: Honda CBR250R C-ABS

Το πολύ καλό CBR250R γίνεται ακόμη καλύτερο. Έρχεται αντιμέτωπο με τις συνθήκες που επικρατούν στους ελληνικούς δρόμους και σε κάθε περίπτωση βγαίνει νικητής!

 
Το μικρο…μεσαίο CBR250R αποτελεί πλέον γνωστή ποσότητα αλλά και ποιότητα στο δίτροχο κοινό. Μία χρηστική μοτοσικλέτα που για τον κυβισμό της μπορεί να τα κάνει όλα καλά και με ασφάλεια, ενώ σε μερικές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα σε έναν επαρχιακό δρόμο, μπορεί ακόμη και να διασκεδάσει τον αναβάτη της. Παράλληλα, το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας αποτελεί ένα ιδανικό όχημα για εκείνους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς αλλά και για όλους αυτούς που χρειάζονται ένα δίτροχο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και δε θέλουν να καταφύγουν στη λύση ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η τελευταία μπορεί να προσφέρει περισσότερα πράγματα στον τομέα των επιδόσεων και της ενεργητικής ασφάλειας, με κόστος όμως το επιπλέον βάρος, τον όγκο αλλά και τα έξοδα χρήσης και συντήρησης. Το μοντέλο της δοκιμής είναι τόσο καλό, όσο και η βασική έκδοση, με μία πολύ σημαντική διαφορά που ολοκληρώνει ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του και το κάνει μοναδικό για την κατηγορία των 250 κ.εκ.

Το μεγάλο του ατού δεν είναι άλλο από το εξαιρετικό σύστημα C-ABS που φέρει στον εξοπλισμό του, ένα σύστημα που κάνει τη μοτοσικλέτα της Honda να ταιριάζει ακόμη καλύτερα με το προφίλ των δρόμων που βλέπουμε στις περισσότερες πόλεις της χώρας μας. Το άγχος που προκαλεί το μπλοκάρισμα του εμπρόσθιου τροχού υπάρχει πάντα στο μυαλό του αναβάτη και ένα άγχος λιγότερο είναι πάντα ευπρόσδεκτο στην καθημερινότητά μας. Πάμε να το δούμε από κοντά.

Όταν η εμφάνιση της μοτοσικλέτας σου θυμίζει έντονα αυτή του κορυφαίου sport touring μοντέλου της Honda, τότε δεν μπορείς παρά να νιώθεις όμορφα που είσαι κάτοχός της. Πόσο μάλλον όταν αυτή η «μεταφορά» έχει γίνει με τόσο επιτυχημένο τρόπο. Η σχεδιαστική συγγένεια μεταξύ του CBR 250R και του VFR 1200 είναι κάτι παραπάνω από εμφανής στο μπροστινό μέρος αλλά και στα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ με τις πολύ-επίπεδες επιφάνειες. Στο μονόχρωμο μοντέλο της δοκιμής μάλιστα, αυτή η συγγένεια γίνεται ακόμη πιο έντονη, λόγω της χρωματικής επιλογής που προσθέτει έναν πολυτελή και συνάμα πιο σοβαρό τόνο στη μικρή σπορ μοτοσικλέτα.

H αναλυτική δοκιμή της νέας Honda CBR250R C-ABS περιλαμβάνεται στο τεύχος 21 του Moto Τρίτη που βρίσκεται στα περίπτερα.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ