net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο ZZR 1400 του 2012 διαθέτει τόσες αλλαγές, που θα μπορούσαμε να μιλάμε για ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα.

Πιο αιχμηρά τα φωτιστικά σώματα, βελτιωμένη αεροδυναμική τόσο στη μάσκα, όσο και στο υπόλοιπο φέρινγκ.

Νέο, αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, πιο στιβαρό και ισχυρό, για καλύτερη sport συμπεριφορά και αντοχή στην κτηνώδη ισχύ της μοτοσικλέτας.

Αναλογικών ενδείξεων ταχύμετρο και στροφόμετρο, και υπερπλήρης ψηφιακός πίνακας, με απίστευτα εκτενή πληροφόρηση.

Ακτινικές δαγκάνες, ακτινική τρόμπα, δίσκοι «μαργαρίτες», μεταλλικά σωληνάκια φρένων και εξελιγμένο ABS για το 2012.

Το πλήκτρο πολλαπλών λειτουργιών στο αριστερό γκριπ χρησιμεύει για την αλλαγή των χαρτών, και για την επιλογή επιπέδου στο Traction Control.

Μεγαλύτερο σε μέγεθος για του χρόνου, το νέο οπίσθιο φωτιστικό σώμα.

Εκτός από το πράσινο χρώμα, το νέο ZZR θα βγαίνει και σε μαύρο.

Kawasaki ZZR 1400 2012

Για το 2012, η Kawasaki δεν άφησε ούτε βίδα ίδια στο ZZR 1400, αλλάζοντας κυριολεκτικά τα πάντα! Από τον κινητήρα, έως το traction control και πλαίσιο/ψαλίδι.

 
«Η πιο γρήγορη σε επιταχύνσεις μοτοσικλέτα παραγωγής»! Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η Kawasaki, αν και δεν ανακοινώνει επίσημα νούμερα επιτάχυνσης, ούτε τελικής ταχύτητας. Ας δούμε όμως ένα-ένα τα δυνατά σημεία της ανανεωμένης ZZR του 2012. Ανανεωμένης είπαμε; Θα μπορούσε να είναι και ολοκαίνουργια, μια και οι αλλαγές είναι τόσο εκτενείς, που θέλουμε πολλές σελίδες κειμένου για να τις απαριθμήσουμε!
Καίρια αλλαγή για το νέο ZZR 1400 (ή ZX-14R όπως ονομάζεται στις Η.Π.Α.), είναι η αύξηση του κυβισμού του κινητήρα στα 1.441 κυβικά εκατοστά, χάρη στην αύξηση της διαδρομής κατά 4 χιλιοστά. Ταυτόχρονα και η συμπίεση αυξήθηκε από το 12:1 στο 12,3:1. Οι αλλαγές αυτές επέτρεψαν τη «σημαντική αύξηση» της ροπής και της ιπποδύναμης, σε σχέση με το προηγούμενο ZZR. Πόσο αυξήθηκε ακριβώς; Δυστυχώς η Kawasaki δεν ανακοινώνει, και μας αφήνει με την απορία. Παρόλα αυτά, μας αναφέρει στις 2.000σαλ. το νέο ZZR διαθέτει 9,5 κιλά ροπής, και μας αφήνει να φανταστούμε τέρατα και σημεία, για τις πιο ψηλές στροφές. Αφήνοντας κατά μέρος τις πολεμικές ιαχές και τις θριαμβολογίες του marketing, ας ρίξουμε μια ματιά στα υπόλοιπα ουσιαστικά (και πολύ ενδιαφέροντα) μηχανολογικά δεδομένα που ανακοινώνει το εργοστάσιο του Akashi.
Ο μεγαλύτερος σε κυβισμό, και βελτιωμένος παντού κινητήρας διαθέτει πλέον εξελιγμένο Traction Control τριών επιπέδων, σύστημα που η Kawasaki ονομάζει KTRC (Kawasaki Traction Control –τι άλλο;). Ανάλογα με το οδόστρωμα, επιλέγετε από το «mode 1» για μέγιστη επιτάχυνση, έως το «mode 3» για κακές συνθήκες, και γλιστερό οδόστρωμα. Επιπλέον, στα επίπεδα 1 και 2, το σύστημα επιτρέπει τις ομαλές σούζες ισχύος, κόβοντας όμως τις απότομες ανορθώσεις του μπροστινού τροχού. Στο τρίτο επίπεδο, το σύστημα κόβει όλες τις σούζες, με γνώμονα την ασφάλεια του αναβάτη.
Η Kawasaki δεν αρκέστηκε όμως στο KTRC, και προίκισε τη sport-touring ναυαρχίδα της με πολλά ακόμη τεχνολογικά καλούδια. Αμέσως επόμενο στη λίστα των λαχταριστών ηλεκτρονικών βοηθημάτων, έρχονται οι δυο χάρτες ανάφλεξης που έχει πλέον στη διάθεση του ο αναβάτης. Ο πρώτος χάρτης («full power») επιτρέπει τη χρήση και του τελευταίου ίππου που έχετε στη διάθεση σας, και προτείνεται για ιδανικές συνθήκες οδήγησης. Ο δεύτερος («low power») περιορίζει την απόδοση στο 75% του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα… ηρεμεί τον τρόπο απόδοσης, προσφέροντας πιο «γλυκιά» και ήπια απόκριση στο γκάζι. Που πάτε; Μη φεύγετε! Το νέο ZZR 1400 έχει πολλά ακόμα να σας πει! Έτσι και η ντίζα του γκαζιού μας αποχαιρετά για το 2012, δίνοντας τη θέση της σε σύστημα ride by wire. Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά στη σειρά των ZZR, βρίσκουμε συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, που αποτρέπει τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.

Νέο και στιβαρότερο είναι το αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, νέο, μακρύτερο κατά 10 χιλιοστά και πιο ισχυρό το ψαλίδι, ενώ βελτιωμένες, και επίσης πιο στιβαρές παρουσιάζονται και οι αναρτήσεις. Τώρα, ένα από τα δυνατά σημεία του προηγούμενου ZZR ήταν το ABS του, που έκανε το μοντέλο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό -λέγε με Hayabusa. Και για το 2012, το ABS βελτιώνεται, προσφέροντας καλύτερη λειτουργία σε άσφαλτο με συνεχή σαμάρια, πλακόστρωτα κλπ. Έχουμε και συνέχεια. Νέα και βελτιωμένη είναι η σχεδίαση των πλαστικών της μοτοσικλέτας, με καλύτερη αεροδυναμική, ενώ κατά πολύ βελτιωμένη είναι η ψύξη του κινητήρα (νέο κύκλωμα ψεκασμού των πιστονιών, συν ένας ανεμιστήρας στο ψυγείο, μεγαλύτερα πτερύγια στο φέρινγκ που βοηθούν στη διασπορά της θερμοκρασίας, κλπ). Μεγαλύτερα είναι τα τελικά των εξατμίσεων, όπως μεγαλύτερο είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα.
Τα υπερπλήρη όργανα δέχθηκαν επιπλέον λειτουργίες (μετρητής εξωτερική θερμοκρασίας, πιο ακριβής δείκτης χιλιομέτρων μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό, κλπ), ενώ διαθέτουν ακόμα και δείκτη που σας πληροφορεί πόσο οικονομικά οδηγείτε! Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η ανακοίνωση της Kawasaki για αυξημένη οικονομία καυσίμου κατά 8%, σε σχέση με το μοντέλο του 2011.

Η Kawasaki έπαιξε όλα τα χαρτιά της σωστά, ώστε να παρουσιάσει την πιο ολοκληρωμένη Hyper sports tourer του κόσμου, και οι προσπάθειες της δεν φαίνεται να πήγαν χαμένες. Από όπου και αν πιάσει κανείς το νέο ZZR 1400 δείχνει λαμπερό, ποιοτικά αψεγάδιαστο, τεχνολογικά υπέρ-προηγμένο και με κινητήρα πανίσχυρο, έτοιμο να προσφέρει απλόχερα οδηγικές συγκινήσεις.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.441
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ): 197,2/10.000
Ισχύς με Ram-Air (Ίπποι/σ.α.λ): 207/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 16,6/10.000
Συμπίεση: 12,3:1
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 22
Βάρος (κιλά, πλήρες): 268
Πλαίσιο: Αλουμινένιο μονοκόκ δυο δοκών
Αναρτήσεις Ε/Π: Ανάποδο πιρούνι 43 χλστ./μονό αμορτισέρ, αμφότερα με πλήρεις ρυθμίσεις
Διαδρομή Ε/Π (χλστ.): 117/124
Φρένα (Ε/Π): 2Δ, 310 χλστ, ABS/Δ, 250 χλστ., ABS
Μήκος (χλστ.): 2.170
Πλάτος (χλστ.): 770
Ύψος σέλας (χλστ.): 800
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.480
Τροχοί (Ε/Π): 120/70-17/190/50-17

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ